Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Desrom

Ondergronds 4 X 600W

Recommended Posts

Mijn opa ik erf het huis ooit een keer. Heeft een huis in de ardennen met precies zown hal naar beneden. Ik heb er ook al verschillende keren aan gedacht dat het een geweldige plek zou zijn om te kweken. Maar jij doet het gewoon! Hoop dat mn opa nog lang meegaat maar derna ga ik hetzelfde doen. benedenis c.a 5x5 dus moet wel lukken hoop dat jij ook je vruchten ervanaf gaat werken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wauw dit heb ik gemist....

 

beloofd wat te worden man. heb je ook rekening gehouden dat het gaat vriezen?!!!! de grond gaat krimpen een half jaar later zet deze weer uit. je wanden zou je tegenaan moeten smeren en daar tegenaan muren metselen.

 

in mijn buurt hebben ze een paar jaar terug een aantal zee containers gevonden hier werd al jaren in geteeld...

 

het is zeker mogelijk maar veiligheid voorop!!!

 

suc6 man

Share this post


Link to post
Share on other sites

respect....je hebt t gewoon gefixed tof hoor ben benieuwd naar de rest

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ CASTO : Nice to be back again :) !

Hoop ook dat het gaat lukken, het is echt zoveel meer werk dan je van te voren denkt. Een planning maken werkt ook niet echt want elke keer bots je weer ergens tegenaan waardoor je je planning moet wijzigen. Maar hoe dan ook ga ik

door!

 

Geen idee wat de LV gaat zijn straks, maar er is maar 1 manier om daar achter te komen he?! En mocht ie dan

buiten de gewenste marges vallen dan vinden we er vast wel wat op om die bij te sturen.

 

@Dirkieto : Laten we inderdaad maar hopen dat je Opa nog heel lang meegaat :D !

Als ik de tijd terug had kunnen draaien dan had ik het ook heel anders aangepakt, dan was ik terug gegaan naar

de tijd dat ik het geld binnenharkte en had ik het geinvesteerd ipv uitgeven aan vakantie's en hobby die me meer dan

een ton per seizoen kostte :( . Aan de andere kant moet ik niet zeuren natuurlijk, want heb het allemaal zelf gedaan.

Vind het achteraf gezien alleen heel erg dom van me dat ik zo naief ben geweest te denken dat ik onaantastbaar was

en dat er nooit een eind aan zou komen. Wel dus!! 2 jaar geleden was ik in 1 keer alles kwijt. Besloot toen het

normale pad te bewandelen, maar dan word je alleen maar genaaid door de witte boord criminelen.

 

Daarom besloot ik een plan op te zetten en uiteindelijk bestaat dat dus uit 4 fases waarvan dit fase 1 is. Waarom ik je

dit vertel? Omdat ik in Belgie geboren ben en ook familie in de ardennen heb wonen. Ik zie daar zoveel kansen dat ik

het de belgen bijna kwalijk neem als ze daar niet meer ondernemen :angry: .

 

Ik zal daar verder niet teveel over vertellen hier want ben bezig met een boek en daarin beschrijf ik mijn plan ook.

Vooral waarom ik het doe en hoe dat zo gekomen is word in het boek beschreven....,of het ooit uit gaat komen...

geen idee!!

 

@Hemprenaissance : Het enige wat ik daaraan heb kunnen doen is het overdreven stutten van alles. Ik moet roeien met de

riemen die ik heb en dat zijn er niet veel helaas. Uiteraard had ik veel liever muren gemetseld, maar

daar was/is de situatie helaas niet naar.

 

Ik moet het echt lowbudget houden en dat maakt het des te moeilijker om het goed te doen.

Als het uiteindelijk klaar is, zal ik een lijstje posten van wat het me gekost heeft dit te bouwen. Tot nu toe

heeft het me pas ongeveer € 30 gekost.

 

Zo, ik ga weer eens verder en zoals beloofd volgen vandaag/vanavond meer foto's.

 

Groet, Desrom. :ph34r:

 

@ Agent Orange : Thanks, maar is nog niet helemaal gefixed he, moet nog best een hoop doen. Maar ga door tot het eind!

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

k vind dat je al een hoop heb gefixed had zelf niet verwacht dat je zover zou komen je hok heeft al vorm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedemiddag,

 

Waar ik m'n spulletjes heb staan om de boel in te richten kan ik vanavond pas terecht. Vandaar dat ik alles maar even opgeruimd heb en wat foto's gemaakt heb die een beter beeld van de situatie geven.

Zijn er misschien wat teveel maar goed, denk dat het zo dan wel duidelijk is waar/hoe ik erin kom etc etc.

 

gallery_38758_16239_24612.jpg

 

Zo, het haardhout ook weer netjes op z'n plek gelegd.

gallery_38758_16239_24405.jpg

 

Deze deurtjes kunnen op slot maar zodra ik m'n entree gecamoufleerd heb gaan ze denk ik van het slot af.

gallery_38758_16239_45656.jpg

 

gallery_38758_16239_23548.jpg

 

gallery_38758_16239_65664.jpg

 

Hier komt nog een stuk ladder tegen de wand zodat ik er iets makkelijker inkom. Dit zal ik pas op het laatst doen omdat de wanden hier ook nog afgewerkt moeten worden en dat kan ik pas doen als de spullen er zijn omdat ik dan pas precies weet hoe ik het met mn lucht in/uitlaat ga doen.

gallery_38758_16239_93571.jpg

 

gallery_38758_16239_1911.jpg

 

gallery_38758_16239_65090.jpg

 

Rechts op onderstaande foto komen afzuig/inblaas, vandaar nog even niet afgewerkt omdat ik nog niet weet waar alles precies komt te staan.

 

gallery_38758_16239_40149.jpg

 

En zo kom ik er dus weer uit.

 

gallery_38758_16239_72886.jpg

 

Had jullie graag al wat foto's getoond inclusief inrichting, maar helaas zullen die vanavond of morgen pas komen.Hoop dat het inrichten wat vlotter gaat als al het werk dat ik tot nu toe heb gehad.

 

Have a nice day!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan niet meer zeggen dan KLASSE gedaan hoor...twijfel is weg , komt helemaal goed daar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Gobru!!

 

Ik hoop alleen wel dat het een beetje mee gaat vallen om er fatsoenlijk in te kunnen draaien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

waanzinnig gaaf hier ga je denk k wel een hoop plezier van beleven... je hebt al het werk in je eentje gedaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lijkt je toch echt te gaan lukken!

Waar heb je het plaffond van gemaakt? Heb je er wel rekening mee gehouden wat die tegels en dat stapeltje haardhout wegen?

 

Denk namelijk niet dat je ze graag op je hoofd wil krijgen als je beneden zit!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow hé, mooi en uitdagend project! Hoop dat je geen tegenslagen gaat tegen komen!

 

Succes met het klussen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice man helemaal duidelijk zo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Agent Orange : Hoop er inderdaad wel even plezier aan te hebben ja :D !

Heb alles helemaal alleen gedaan, mede daardoor heeft het ook zolang geduurd :( .

 

@ VenaSnar : Kan nog wel even duren voordat ik dat boek af heb, ben er nu een jaar ongeveer mee bezig en verwacht dat er heel makkelijk nog een jaar bij

komt.

 

@ Agent : Heb er inderdaad rekening mee gehouden dat die grond, en tegels aardig doorwegen. Vandaar dat ik het plafond nog wat extra verstevigd heb

voordat ik hem af ging dekken. Heb het getest door telkens een stapel van 7 tegels op een andere plek te leggen en er dan zelf op te gaan zitten.

Beetje amateuristisch, Ik weeg zelf 73 en die tegels wegen ook nog aardig wat dus dacht als ie per 0.09m² dat gewicht kan dragen zit het wel goed.

 

@ BotsautoBob & El Plantos : Thanks, hoop dat het vanaf nu allemaal een beetje mee gaat zitten. Straks spullen eindelijk oppikken!

 

Fijne avond allemaal!

Share this post


Link to post
Share on other sites

de balken in je plafond wel even behandelen tegen vocht, van boven en onder zullen de balken door vocht worden aangetast..

maar heerlijk hokje hoor !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

super gaaf kweekhok . kan niet wachten totdat dit volstaat met geurende toppen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vet! Ben benieuwd welke uitdagingen je allemaal nog tegen gaat komen. :popcorn:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas kan ik morgen pas bij mn spulletjes, maar eigenlijk kwam dat wel goed uit. Heb ik me gister en vandaag bezig kunnen houden met het shilderen van het kale hout (Thanks 3.0) en het afkitten van naden en kieren.

 

@ Elmo2007, Ik ook niet :D !

@ HansWorst, Thanks..., maar hoop dat er niet veel uitdagingen meer volgen want tot nu toe al genoeg uitdagingen tegengekomen en hoewel ze vaak wel

op te lossen zijn....ze kosten me zoveel tijd :( .

 

Fijne avond!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wauw!

 

Fantastico! Keep up the good work!

 

:tu

 

Grtz,

 

Poko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo dan dan ik deze over het hoofd heb gezien!

 

Klasse kerel.

 

Alleen hoe je erin komt staat nu wel in details uitgestalt met foto's dus als je bezoek krijgt dan weten ze het gelijk te vinden.

Beetje jammer als al dat werk door de uitvoerige beschrijving ten val komt.

 

Succes!

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo dan dan ik deze over het hoofd heb gezien!

 

Klasse kerel.

 

Alleen hoe je erin komt staat nu wel in details uitgestalt met foto's dus als je bezoek krijgt dan weten ze het gelijk te vinden.

Beetje jammer als al dat werk door de uitvoerige beschrijving ten val komt.

 

Succes!

 

Greetz

 

Moet je z'n huis nog wel wete te vinden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...