Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Desrom

Ondergronds 4 X 600W

Recommended Posts

mooi graafwerk, maar je zat op een droge ondergrond ..

vroeger werd dat wellicht zelfs als onderste etage gebruikt .. ik meende een oude w.c te herkennen ..

zeker een mooi project maar al bij al weinig uitdaging (dit laatste maakt mijn oprechte waardering voor je graafwerk er niet minder op)

 

alvast een beter resultaat dan wat anderen soms presteren !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

interesant topic we schuiven aan!

 

Grtz p :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

vroeger werd dat wellicht zelfs als onderste etage gebruikt .. ik meende een oude w.c te herkennen ..

 

He grows pot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iets in mij zegt dat het bij Desrom niet lekker loopt of erger.

 

Des, ouwe graafmachine hoe is het kerel? :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vermoed dat je gelijk hebt

 

Edited by agent orange

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desrom

 

Last Active Feb 04 2014 06:56 PM

 

Spijtig als het niet goed gegaan is dat wij het niet eventjes horen op de een of andere manier voel ik me altijd betrokken bij sommige members ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Update :

 

Wil net aan mn update beginnen, maar daar kom ik vanavond op terug. Heb nog maar 5 minuutjes dus zou zonde zijn snel wat af te raffelen hier.

Vanavond update!!

 

Fijne dag en bedankt voor de interesse!

 

 

zal een lange avond geweest zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat je zegt Casto, Ik heb dat toch ook wel vaak, als je opeens niets meer hoort van die of gene die je volgt.

Je maak je een soort van zorgen, gek of eigenlijk helemaal niet gek, zou het eerder logisch willen noemen.

 

We zitten allemaal in het zelfde schuitje, groot of klein, jong of oud, eigenwijs of verstandig, weinig of veel te besteden, hobby of werk, onder of bovengronds, veel of weinig planten, mooie dure spullen of rommelhok, beginner of ervaren kweker, binnen of buiten, HPS, TL of Led...tja allemaal op ons eigen manier, met de liefde voor onze prachtige plant die de hele wereld op zijn kop zet, vooral onze eigenwijze Ivo Opstelten!

 

Zo hebben we allemaal onze favoriete personen die we volgen, sommigen spreken je niet aan, of kweken op een manier waar je zelf niets mee kunt, en bij anderen loopt het kwijl door je mond, en wil je ook zo'n tent of hok.

 

Waar ik mezelf het meest aan erger is dat je sommigen advies geeft, en die dan toch nog zelf gaan proberen het wiel opnieuw uit te vinden, of de personen die hier op het forum binnenvallen en helemaal losgaan met vragen. Dan denk ik, bereid je voor, lees je in (alles is hier en op het net te lezen door de jarenlange ervaring van vele kwekers) schrijf dingen op, maak overwegingen en kostenplaatje, kom je er dan nog niet uit, kan je vragen stellen, en zullen ze serieus beantwoord worden.

 

Desrom is ook zo iemand die het verdient om in zijn uitgegraven ruimte mooie rondes te draaien.

 

Helaas hebben we dat niet altijd in de hand!

 

 

Greetzzzz,

El oro verde

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi gezegt Al

Share this post


Link to post
Share on other sites

ondergronds is mooi, maar wanneer ze met een huiszoeking komen moet het wel dusdanig verborgen zijn dat er niets op duidt dat je kweekt. keer op keer wanneer je je hok uitkomt in de ingang moet optimaal verborgen zijn, geen voedingsflessen aanwezig ect.

 

ik zie geen reden voor desrom om plots niet meer in te loggen, maar hoop voor het beste.

Edited by supernoob

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daarom ben ik hem maar gevlucht in het begin van deze topic.

Zou het nameljk gruwelijk jamer vinden als mijn toko waarik mee bezig ben naar de klote gaat.

Ik wou ook een topic starten ondergrond maar met fotos en zo link.

Hoop dat die gas weer boven water komt mooi leerpoces voor mij...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog geen desrom erg jammer hoop dat het goed gaat met hem misschien heeft hij werk gevonden:-)

Geen tijd meer voor zijn project

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien heeft hij zichzelf begraven in zijn bunkertje en hoopt hij nu al stervend dat wij zijn ip adres tracen om de arme ziel te bevrijden aangezien wij de enigen zijn die weten van zijn ondeugende ideetjes....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het speculeren kan beginnen ;)

 

Hij houd zich in leven met wormen en regenwater denk ik in de hoop dat we een zoekactie op touw zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik blijf het vreemd vinden dat er niks meer gebeurd van het ene op het andere moment.

Ik zou zeggen, ik laat effe weten wat er gebeurd is, maar dat moet Des natuurlijk helemaal zelf weten.

We weten de situatie niet.

 

Hij was op de goede weg...vond ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat het topic dan met rust...

 

Hij zal vast zijn redenen hebben om te doen wat hij (niet) doet..

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat denk ik niet, dan was hij alweer online geweest om het even te melden lijkt me...

of dacht je dat je dan gelijk mocht blijven ?? :D

 

ik gok op drukte !

(wat is de prijs eigenlijk ?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

TUURLIJK is dit hok allang opgerolt of geript, maar het zou zo mooi zijn als er nu ineens foto's komen van een monsteroogst, dat iedereen met z'n bakkes op het toetsenbord valt van verbazing. wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...