Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
yannick

Beste koffieshop in roosendaal ?

Recommended Posts

och jonge jullie weten niet waar jullie het over hebben je moet die ene die wiet verkoopt es proberen dan val je van je stoel jonge!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind de argumenten hier maar matig! Het is niet alleen de gezelligheid waar ik zo over te spreken ben... tsssk

Share this post


Link to post
Share on other sites

kwekeling post eens een keer wat nuttigs... 1 of 2 posts die nergens op slaan, oke... maar niet 571 posts die op poep slaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imho is de beste en meteen ook de enige goede shop (qua wiet) in Roosendaal wel Christiana. Verder zijn de "grote shops" daar Liberty (vlak naast Christiana), Yellow Moon (aan het station), en Azul.

 

Liberty zijn ronduit onvriendelijk en verkopen vooral peperhasj, bij Yellow Moon is de vriendelijkheid ook wat ver te zoeken en hun kwaliteit wiet kan je even goed op de straat kopen vind ik persoonlijk. Azul zijn nogal een bende rippers die vroeger ook op straat verkochten, wel aan te raden als je op zoek bent naar hasj (prolly de enige shop daar met menselijke hasj).

 

Verder heb je nogal een pak irritante mensen op straat lopen ginds die constant op zoek zijn naar drugstoeristen, niet noodzakelijk om je een deal te maken maar eerder om te proberen je met een ingepakte prop sla naar huis te sturen en met je geld te gaan lopen :whistling

 

Naar mijn mening is de rechterkant van de stad geplaagd door de massale verkoop van low-q JH, ze verkopen daar enkel JH met wie je ook meegaat, maar ze geven hem uiteraard wel eenderwelke naam (degene die jij zoekt). Deze vind je overigens ook in veel Bazaar's aan 3 EUR/g.

 

Wel heb ik ooit eens prachtige WW gekocht van 2 kerels in een zwarte mercedes die zelf kweekten, en dat was dan ook meteen de beste wiet die ik daar ooit gekocht heb, met Christiana's soorten op de 2e plaats.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...