Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Jesse005wiet

cannabis vodka maken

Recommended Posts

Hallo allemaal.

 

Ik ben vanplan cannabis vodka te gaan maken, nu vraag ik me af hoe jullie cannabis vodka maken??

Gebruiken jullie afval wiet, of normale wiet die je bij de coffieshop kan halen??

Alvast Bedankt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk hetzelfde als een tinctuur :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het lang geleden wel eens gedaan door wat vers geknipte topjes bio outdoor edelweiss in een net aangebroken fles Absolut te steken en dat een maandje of drie onder t aanrecht weg te zetten.

 

Smaakte uitstekend. Of je er ook high/stoned van werd weet ik eigenlijk niet want ik dronk het eigenlijk nooit zonder ook een joint te paffen, toentertijd ook nog van dezelfde wiet die in die fles zat.

 

Denk wel dat tenminste een substantieel deel van de werkzame en aromatische bestanddelen in de wodka waren gaan zitten want toen de fles op was heb ik de topjes eruit gepulkt, gedroogd en opgerookt. Smaakte 'naar niks' (of toch in ieder geval en stuk minder dan gewone wiet) en je werd er ook een stuk minder stoned van.

 

Maar zoals ik al zei, of het extract geconcentreerd genoeg was om met één of een paar borrels ook wat van het wiet effect te kunnen merken kan ik je niet vertellen.

 

Ook weet ik niet hoeveel wiet je in een fles zou moeten doen om er medicinaal profijt van te hebben.

 

Persoonlijk zou ik dit liever niet doen met koffieshop wiet. De kwaliteit is vaak bedenkelijk, door te korte af bloei is vaak het aroma niet volledig ontwikkeld en soms is het vervuild met bestrijdingsmiddel of andere zooi. Beter een bio scoren uit eigen tuin of van een goeie bekende. Persoonlijk zou ik het liefst outdoor gebruiken voor drankjes en tincture, omdat outdoor lekker de tijd krijgt meestal.

 

Sorry voor t lange ratel verhaal, hoop dat je er wat aan hebt. Groeten uit Rotterdam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, dat gaat goed!

Ik heb gisteren net een mengseltje gefiltered en gisterenavond 20ml achterover gekiept.

gaat op zich prima met coffeshop wiet of hash, niks mis mee.

Echt zwaar stoned wordt je er niet van maar dat was voor mij persoonlijk ook niet de bedoeling, maar ik heb er wel heel vet op geslapen. Als ik 50ml had weggewerkt was ik geheid stoned geworden , nu was het lekker relaxed roesje....ok leuk!

Mijn mix bestond uit 5 gram Nepal opgelost in 300ml Vodka en dat 3 wekken laten trekken.

Lekker goedje geworden maar niet alle werkzame bestanddelen zijn uit de stuff in de Vodka terecht gekomen en daarom het bezinksel maar opnieuw gebruikt samen met wat Citral en Northern Light in 96% alcohol.

Eerder had ik een mixje gemaakt met alleen Northern Light in Vodka, ook prima ..

 

Ik zou zeggen, experimenteer er lekker op los en probeer proefondervindelijk wat voor jou het beste werkt.

Wel is het effect veel relaxter als dat je rookt ...

 

have fun. :)

 

Houdoe

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik maak het iets sterker dan stratman ik verkruimel/versnij 20/50 gram droog/nat en doe die dan in een weckfles en schenk er vodka bij tot er ongeveer 1 cm boven staat

ik gebruik hier van iedere ochtend 10 pipetdruppels (ongeveer 1 ml) werkt perfect om de adhd chaos in me kop wat aan de teugels te leggen

 

@stratman is met dit medicijn ook niet de bedoeling er stoned of high van te worden, dat zijn namelijk 2 ongewenste bijefecten van het gebruik als drugs, als je stoned of high wil worden moet je er bho van maken en oproken :):D

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat voor de een een medicijn is is voor de ander een genotsmiddel. Dat het makkelijker in te nemen is is niet alleen voor de medicijn variant een voordeel.

 

Als je er echt een genotsmiddel van wilt maken moet je wel eerst nog even de wiet decarboxyleren. Dan zet je de THC en CBD zuren om naar de actieve stoffen THC en CBD. Anders heb je maar weinig effect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus de wiet in de shop heeft maar weinig effect :) :P :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
dus de wiet in de shop heeft maar weinig effect :) :P :)

verschild per shop/grower/soort

Share this post


Link to post
Share on other sites

Makkelijk stronken worden zo :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoelang heeft die cannabis vodka de tijd nodig, alles zit in een flesje vanaf 24 Januari, (en heb elke dag geschud) zou de cannabis Vodka al goed zijn??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minimaall 2 maanden, door het hoge water percentage.

Ook had je de cannabis veel fijner moeten maken.

 

gallery_6979_201_75199.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiet wodka laat het je smaken,ik gebruik enkel 96% alcool om het te laten trekken en droog afval,werkt het beste

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...