Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest Exclaim

Mezelf afsluiten

Recommended Posts

Guest Exclaim

Meestal als we uitgaan dan gaat dit gepaard met wiet, alcohol en tabak. Vaak is iedereen heel luidruchtig enzo alleen ik niet, ik voel mezelf dan heel erg ingenomen en ben ik stil en luister alleen maar.

Niet echt een prettig effect, het is leuker als je mee kunt lallen enzo en mee kunt praten.

Hoe kan dit komen, door veel wiet (ik gebruik doorgaans meer dan hun doordeweeks) of door te weinig alcohol of teveel (van beide) ?

Ik ga mezelf voornemen om een tijdje niet te blowen en alleen te drinken en een keer andersom en een keer met een langere periode / kortere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

van alcohol wordt je mondiger terwijl je van wiet juist rustiger wordt.

dus hoogstwaarschijnlijk is het door wietgebruik of door de combinatie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiet en alcohol gaat vaak niet goed samen (ligt aan de persoon).

 

drink vaak wel een pilsje bij mn jointje, maar als ik én veel blow én veel drink krijg ik dat gare gevoel.

 

beter gewoon óf blowen óf drinken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blowen en drinken is juist relax vind ik.

Alleen eerst drinken dat je vrolijker en drukker word! En dan weed je gevoel laten versterkten en je gaat helemaal los!! :smoke :verrygood :whistling :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

well.. als ik wiet rook, ben ik de ene keer leuk liedjes mee aan het zingen, en highe gesprekken aan het voeren met men buddies, maar het komt bij mij ook diwkijls voor dat ik mezelf een beetje uitsluit en niet veel durf mee te praten...

dan denk ik meestal te veel na ofzo :S

 

integenstelling tot Alcohol; als ik veel alcohol drink (iets verder dan aangeschoten) dan ben ik Los, heel lekker los... als een Maat van me dan ineens bij een groepje staat, waar mensen bij zijn die ik niet ken, ga ik gewoon bij het groepje staan en babbel lekker mee...

 

Dus mijn conclusie is:

Om te Partyen & SocialiZen *Alcohol*

om meer wat te chillen *weed*

 

waar je wel mee moet oppassen is:

Niet Te veel alcohol Want:

dan denk je dat alles Smooth verloopt maar achter je rug zeggen de mensen *sjeezus wat een zatlap :verrygood*

 

Dus ken je grenzen dude :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

stop met blowen en je leert beter praten met mensen

Share this post


Link to post
Share on other sites
als ik veel alcohol drink (iets verder dan aangeschoten) dan ben ik Los, heel lekker los... als een Maat van me dan ineens bij een groepje staat, waar mensen bij zijn die ik niet ken, ga ik gewoon bij het groepje staan en babbel lekker mee...

 

waar je wel mee moet oppassen is:

Niet Te veel alcohol Want:

dan denk je dat alles Smooth verloopt maar achter je rug zeggen de mensen *sjeezus wat een zatlap <_<*

helemaal mee akkoord cker met het deel dat je denkt dat alles goed gaat,

 

je moet het ook maar eens meemaken als je erges op je gemak staat te praten en je denkt dat alles goed gaat en je de volgende morgen pveral rond je gezegd word dagt je een pak te zat was :blink: :whistling :verrygood :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
stop met blowen en je leert beter praten met mensen

Niet echt mee eens.. Ik heb als ik blow soms wel diepere gesprekken met mensen als wanneer ik niet blow. Je ziet dingen dan van een hele andere kant, maar die andere kant hoeft niet persé fout te zijn...

 

Of misschien lul ik nu slap :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja en eb ook al gehad dat ik mense gwn heb lere te kenne terwijl ik met hun blow

 

dus dat ik gwn zit te blowe en dan komt er iemand af en beginne we te klappe enzo lere kenne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik mensen persoonlijk erg goed ken dan kan ik wel diepgaande gesprekken voeren maar als ik ze maar 'half' ken ben ik meestal erg gesloten en zeg ik niet zoveel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn ervaring is inderdaad dat ik, na een langere periode wat meer te heb geblowed, wat stiller ben. In plaats van dingen zeggen ga ik meer dingen denken.. dan is het ook veel leuker om gewoon relaxe met vrienden te blowen dan om stoned uit te gaan.

 

Ik raad je inderdaad aan om op dit moment wat te minderen(stoppen is niet nodig natuurlijk :whistling ) te gaan blowen.. dan zie je je wereld weer langzaam terug veranderen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
chintu lijpe signature bone thugs :whistling :whistling

Dat zijn toys

 

Kreffetiestylogaaspetnegers zijn de shit yooooo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...