Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

supernoob

36 x haze op steenwol vlokjes met kokos

Recommended Posts

nee joh zou het zo houden, protege draaide met 36 op iets van 8 meter geloof ik met 1.6/1.7 aan hoogte, krijg je dikke bomen en toppen van !! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahum(ander topic van je)

 

 

thanks donnie!

 

 

prutser, die updaten we elke zaterdag :) deze iedere donderdag

 

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry man, ben niet op tijd langs kunnen gaan. hps foto's doe ik niet aan

morgenavond een update

Share this post


Link to post
Share on other sites

dag 17 12-12

 

het zit bijna vol, aan de randen waar ik de grootste planten had neergezet zitten de hoogste toppen reeds 60 cm onder de lamp, en in het midden nog een centimer of 80. verwacht dat ze daar nog wel 15 cm pakken en onder de lamp hopelijk max 10. dat lijkt me wel acceptabel.

heb de lampen vanaf dag 1 stek op maximale hoogte gehouden dus ze zijn gestrekt, maar dat kan me niet deren :) alles is verder super gezond.

geef nu om de dag water, heb eigenlijk altijd eens in de 3 dagen gedaan, dus ze drinken goed! merk je toch het verschil tussen 6 en 9 per m2.

misschien moet ik er wel voor kiezen om te gaan vloeden en niks terug te pompen want vind de potten zelfs na 2 dagen al vrij licht en hou ze liever wat natter in de bloei. elke dag eb vloeden gaat me te ver, lol. volgende ronde denk ik over op boodschappen kratjes, die nemen wat makkelijker/hoger water op.

 

 

med_gallery_38563_16209_1801598.jpg

med_gallery_38563_16209_729613.jpg

med_gallery_38563_16209_283860.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtige planten man! Wordt een top ronde

 

Stekken op zelfde plek als prutser gehaald? Daar komen mijne ook vandaan haha!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mjaaaa kweetnie... Wil niet zeiken en misschien zie ik het verkeerd maar vind het maar raare planten uitzien... veel steel zo te zien :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks guys.

 

Nog bedankt prutsertje, dankzij jou een week eerder kunnen starten nadat ik mn PP op blocks had opgegeven vanwege de slechte worteling. Had liever pp gekweekt, vanwege de hoogte en ...., maarja. Potentie moet nog blijken :lol:

 

Abramovitsj, geeft niets, kan wel tegen kritiek. Ze zijn gestrekt maar dat maakt me niet uit. Wordt straks een volle toppenzee, en het licht kan mooi doordringen tot de lagergelegen toppen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zit idd wel wat afstand tussen de nodes, maar het is mooi open dus denk wel tot onder knikkers :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze staan er iig in goede gezondheid bij, beginnende bloei zichtbaar, dus er zit nog wel wat groei in.

Zat er nog veel spurt in de afgelopen dagen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jawel Krasi, kan niet anders zeggen dan dat de planten precies hebben gedaan wat ik wilde. Het is vol, met niets aan overkill, gewas is open dus kan overal licht bij. Ben met de lampen aan het plafond gestart vanaf dag 1 stek, de hoogste uitschieters zijn 50 cm onder de lamp gestopt. Onder de middelste lamp 70 cm, daar had ik de kleinste neergezet. Is ook prima want die mag een wat groter oppervlak belichten.

Enkel *** dat ik geen net heb gespannen.

 

Eb vloeden doe ik nu om de dag want ze drinken behoorlijk. Ec hou ik voorlopig aan op 1.4

 

dag 22 12-12

 

Het lukt me (**(&&%$%%# niet om scherpe foto's te maken van bovenaf, zoals bij mn laatste update. Waar kan dit aan liggen????

 

med_gallery_38563_16209_1978114.jpg

med_gallery_38563_16209_1947318.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

als dit geen mooi rondje word weet ik het niet meer.. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks 3.0, ben niet zo snel optimistisch maar denk er t zelfde over B)

 

lukt me niet om scherpe overzichts plaatjes te schieten. camera is niet goed of het is te donker. helaas

 

 

dag 29 12-12

 

med_gallery_38563_16209_1061135.jpg

med_gallery_38563_16209_412969.jpg

med_gallery_38563_16209_1975471.jpg

med_gallery_38563_16209_41873.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

is goed vol en voor mooiere foto's moet je hem eens op macro stand zetten.

Als je niet weet wat dat is ...dat is de stand met bloempje wel aan denken dat auto focus maarop 1 punt werkt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij deze ben je noob-af, gewoon super dus. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks guys

 

Ik ga het eens proberen Lion, al denk ik dat mijn camera het loodje legt, hij heeft al een tijd problemen met zoomen ook, of uit het niets onscherp worden met filmen.

 

@Secret jardin, geen idee. Dit is de 1e keer deze strain.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn dat ziet er met recht mooi uit. Gaat je goed af, heerlijke diepte ook in je gewas.

 

Groet,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je donnie.

 

Tentje schreeuwt om meer lampen. :lol: draai er nu 5 met 2500m3, en de cli mate staat op 30Hz(uit55) 27 gr B) en dat is omdat ik het minimum heb ingesteld op 30hz ;)

Edited by supernoob

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook 2 dagen op 2x1150watt kunnen draaien, 25Hz en 27C.

De windrichting was gunstig, bizar dat de temp daar afhankelijk van is........bij mij althans. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...