Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ejb

any time, alkmaar

Recommended Posts

hallo,

 

Ik kom niet hier vandaan ( daar waar ik nu aan het typen ben ) maar eigenlijk uit de kaasstad alkmaar, vroeger ( 20 jaar geleden ) ging ik altijd naar any time bij het spoor ( bij tunneltjes, straatnaam vergeten ), niet te verwarren met High Time..... Ik was toen 16 en toen kon je voor je laatste knaak wat wiet halen, als je geluk had kreeg je gruis want alles werd destijd voor je neus afgewogen, zat in bakjes of boterhamzakjes en het gruis kreeg je nog goedkoper en dan had je soms voor een knaak een gripzakje vol wiet! ik kocht daar mooie lekkere buitenlandse wietjes, alle windstreken en werelddelen waren vertegenwoordigd!!!! luxe!!!

 

nu was ik weer in mijn ouwe stadje dus ik dacht eff wat hash halen, ze zitten nu op de Laat geloof ik, ik ben er 2 keer langsgefietst hahaha ik ken mijn eigen ouwe stadje niet meer, maar goed, aardig personeel, werd vriendelijk welkom geheten, ik kreeg de menukaart en de verkoper liet me rustig de tijd nemen, geen gepush, de andere verkoper was druk bezig om wat lekkers af te wegen voor een andere klant, het wietsoortje werd besproken, de geur, de werking en de bak met toppen gewoon voor de neus van klant! hij kocht haze geloof ik om wakker te worden hahaah TOP, ik koos voor afghaan hash want dat vind ik gewoon het lekkerst, gevraagd werd hoeveel ik wilde hebben en dat werd afgewogen. In die 20 jaar is de service en de verkoopwijze niet veranderd! De uitwerking van de wiet en hash staat op de menukaart, geweldig! zoals het hoort.

Ik betaalde en de verkoper zei:"veel plezier ermee!"

 

dit wilde ik even delen, ik kom nooit in een coffeeshop omdat ik een lokale hashdealer ken, maat van me werkt in shop en die brengt af en toe wat lekkers langs, heb wiet in de tuin, maar nu vond ik het wel even erg leuk! ik ben niet aan de bar gaan zitten, deed ik vroeger ook nooit. Het was voor mij geweldig om weer in ouwe sjoppie te zijn en voor u allen een tip als je in alkmaar bent!

 

gr ejb

 

oja en de afghaanm hash, mooi zwart van buiten, bruin van binnen, heerlijk zacht, mega lekker geurtje en zeker een goede uitwerking, puur hashje, niet bewerkt met troep volgens mij, heb heerlijk geslapen! en rookte lekker zacht op de keel en longen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben blij dat je er blij over bent ;) ;) :(

er wordt hard gewerkt om een cannaseursclub te worden

de werking en beschrijving gaan meer uitgewerkt worden

ten einde de vraag nog meer custom made te beantwoorden.

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik verblijf vanwege mijn werk regelmatig in Alkmaar in hotel De Palatijn.

Aangezien ik volkomen gezond ben, voel ik me aldaar niet op mijn gemak, omdat De Palatijn tevens zorghotel is.

Vandaar dat ik altijd "vlucht" naar Any time: een leuke coffeeshop, met goede kwaliteit wiet en hasj.

Waarom ik toch voor De Palatijn kies?

Het ligt dicht bij het centrum en ze hebben goede sauna- en Turks stoombad voorzieningen.

Het minder goede ontbijt: de bake-off producten a la Delifrance neem ik op de koop toe.

Trouwens, ze hebben aldaar roomservice: dan hoef ik niet te ontbijten tezamen met lieden met beperkingen.

Geld uitgeven voor therapeus -mee-eten, pas ik voor.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik woon al mijn hele leven in alkmaar en de any is de enige shop die ik bezoek.

De sfeer is altijd relaxed en vriendelijk ze nemen de tijd voor je, ook als iets wilt weten.

Alleen de bio skunk is af te raden elke keer als ik hem weer probeer zit hij weer vol met zaad.

Heb nu wel 13 skunk zaden liggen die ik mischien volgend jaar de tuin in gooi.

 

De brug, zero zero, hightime, stepping out nee dat is echt het tegenovergestelde van de any.

 

Favo soortjes bij any:

 

Northernlight, lemon haze

 

Greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog een Alkmaarder hier ;) Je kan er ook aan de vaporizer hangen xD Altijd lekker!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan wel vermelden dat het voltallige personeel

en zeker ook de eigenaar

zeer verguld waren met de kritieken

de veren staken bijna uit hun broek ;) :whistling :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

goede shops zijn zeldzaam en verdienen ook cker wel een pluim ik zal cker als k eens in de buurt ben langs gaan.

thnx for sharing.

Share this post


Link to post
Share on other sites
de werking en beschrijving gaan meer uitgewerkt worden

ten einde de vraag nog meer custom made te beantwoorden.

 

greetz Weetje

gallery_6979_16216_292079.jpg

Is het zoiets als de omschrijving bij de voorgedraaide joints bij de Toermalijn.

Dat is een van de coffeeshops hier, die er het meeste aan doet op medicinaal gebied en uitleg aan de consument. Ook is de verdamper er aanwezig.

Zou verplicht moeten worden in elke shop.

Uitleg van het soortje, verdampmogelijkheden. kwaliteitsgarantie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou wel een beetje zo, maar ook wat anders ;)

ik heb enige inzichten mogen delen met deze shop,

en ik heb de nadruk gelgd op:

waar en wie ben je

waar wil je naartoe

en met welke vaart?

 

De klant vraagt dus niet om een product

maar de klant vertelt wat die wil ervaren en hoe:

 

avondje bankhangen met mijn vriendin

een SF film bekijken

pijn in mijn rug bestrijden

naar een mellow festival gaan

 

op die manier ontstaat er een tweespraak tussen verkoper en koper

eventueel een stukje persoonlijk inzicht van de klant om de verkoper te sturen.

 

De werking en producten zijn zo divers

met de mens als variabele factor daar bovenop.

Er zal dus nooit een pasklaar antwoord komen

het "gezamenlijk" zoeken naar het juiste product

moet dus versterkt worden.

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

En toch blijft het jammer dat de oldschool northernlight special er niet meer is!

 

Ga toch maar eens wat zaden nls kopen om dat nostalgische jeugdgevoel nog eens te beleven!

Beste soortje ooit!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Casto, als je is wist hoeveel ze daar naar terug verlangen

regelmatig wordt die herinnering opgehaald,

nlx en nls als ik me niet vergis, t was een beetje voor mijn tijd ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
gallery_6979_16216_292079.jpg

Is het zoiets als de omschrijving bij de voorgedraaide joints bij de Toermalijn.

Dat is een van de coffeeshops hier, die er het meeste aan doet op medicinaal gebied en uitleg aan de consument. Ook is de verdamper er aanwezig.

Zou verplicht moeten worden in elke shop.

Uitleg van het soortje, verdampmogelijkheden. kwaliteitsgarantie.

 

dat is inderdaad zo !

 

ik voorzie al lange tijd mijn eigen medicijn en heb dan ook helemaal niks met shops, maar de toermalijn mis ik nog wel eens :whistling

 

zeker het toermituintje ;)

 

en de service en mensen natuurlijk.....

 

//edit//

Share this post


Link to post
Share on other sites

in gewone blanke shops verkoopt men

geen

marok

libanon

turkse stuff

 

 

 

yeah right :whistling ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@weetje

 

Hou op als ik de any binnenloop is het al meteen van: nee nog steeds geen special hehe

 

Ik heb meteen de northernlight special zaden besteld kijken of ik in de buurt kan komen van het gevoel van toen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...