Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Mujito

haze 40x 2x600w scroggg

Recommended Posts

onmogelijk ik wist al dat ze te warm staan, volgende ronde komt er 2x 1000kb filter en 1500 2x afzuiger of

 

2500 1x kb azfuiger en 2x 1000 kb filter en 1 Y stuk

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor 2 x 600 watt??

 

wat wil je creeren tornado's. zeker in de winter zou 1500 kuub prima moeten volstaan.

 

suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus jij zegt met 2 1000 kb filters en 1 1500kb afzuiger zou t goed moeten zijn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

aan 1x 1500 cub afzuiger en filter heb je al zat..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ken je die niet noob :D

 

supperfilters! :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb 2 tenten dus heb 2 filters nodig ahahha sorry bedoelde uiteraard kb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze hebben het te warm, daarom maken ze blad aan in de toppen, om te koelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je eerdere overvoeding is ook mede verantwoordelijk voor die foxtails, de opgeslagen N moet toch ergens heen :rofl

 

2 tenten, 1 afzuiger (op controller) in welke tent komt de voeler vd controller :D

heel slecht plan, afzuiging gescheiden en regelen die handel ipv de ene heeft veel teveel invloed op de ander :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

is dat zo jaa? dus jullie zeggen elke tent 1 lamp uit nu voor het afharden? hmmmm

 

maar oke dan worden er gewoon 2 afzuigers gehaald en 2 filters :D no problemo

 

bedankt voor de tips mensen, hier heb ik wat aan =)

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgende ronde heb ik al bedacht dat ik mijn ph ook iets lager ga houden (6.0) want als ik 6.5 geef met ongeveer een beetje warm water, en dat water koelt af op bodem temp zal mijn PH dus omhoog gaan

 

dus om het uiterste van de plantenopname te halen gaa ik ze dus 6.0 geven en volgende keer niet dieven en toppen meteen 12/12 knallen

 

en er komt een nieuw afzuig systeem =)

 

me plantjes worden over ongeveer2,5 week geoogst dan knalle we er meteen n paar nieuwe in :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb wel al eens gezien op een filmpje van greenhouse dat ze die bovenste foxtail afknippen om de hoofdtop te doen uitdikken.. soort van toppen van je toppen ;)

hier heb je de link:http://www.greenhouseseeds.nl/shop/arjans-haze-3-feminised.html

het is wel niet hetzelfde soortje, maar ik vind de situatie wel vergelijkbaar

 

ziet er anders wel goed uit man :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb wel al eens gezien op een filmpje van greenhouse dat ze die bovenste foxtail afknippen om de hoofdtop te doen uitdikken.. soort van toppen van je toppen :lol:

 

Hij bouwt die torentjes om zichzelf te koelen. Je zult dan dus wel zelf de temp iets naar beneden moeten brengen. Dat gaat wel lukken als je 1 lamp uitschakelt.

 

Maar kan iemand deze theorie ook onderbouwen? Klinkt wel interessant namelijk...

Share this post


Link to post
Share on other sites

met een lamp staat die mooi op 26 graden je ziet ook dat meteen alles compacter word :lol:

ec zit ik nu op 1.0

 

ph 6.0

 

alleen de luchtvochtigheid is n beetje aan de hoge kant....

eens kijken wat we daar nu aan gaan doen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je de RH% naar beneden wilt moet je harder afzuigen maar dan wordt het te koud. Wat gebeurt er als je 2 lampen aan hebt en de afzuiger-regelaar er tussen vandaan haalt? Dan draait de afzuiger dus op 100%. Dan gaat de RH% naar beneden. Als je de temp dan ook op 27graden kunt krijgen dan is het prima.

 

Hoe hoog is je RH% nu dan?

 

Hoe lang moet je nog? De laatste 10 dagen is het ook neit zo erg dat je temp iets lager is. Dan drogen je toppen ook niet uit.

Edited by cityboxer

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cityboxer, ik heb die theorie zelf nog niet toegepast maar ik heb dan ook nog nooit haze gekweekt.. tot nu dan, ik ben nu begonnen met een ronde arjan haze 3, shining silver haze en amnesia haze. Door wat onderzoek te doen naar de soortjes

kwam ik op de growvideo van greenhouse uit, waar ze de bovenste foxtail afknippen. bij hen leek het te helpen en bij mujito leek het hetzelfde probleem ;)

 

zowiezo lijkt het me geen probleem om me echt kopzorgen in te maken lijkt me :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee niets om je zorgen over te maken maar ben wel benieuwd of dit daadwerkelijk helpt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn afzuiger staat denk ik al volluit? volledig naar rechts gedraait, ik moet nu nog 2 weken en 3 dagen

 

RH licht ron de 70% ... ik gebruik in de ene tent 2 kleine fans vanaf onder en boven ventileren en de andere tent gebruik ik 1 grote met 3 krachtige standen.

 

ik laat het weten of het geholpen heeft om de foxtails eraf te halen =)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...