Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Mujito

haze 40x 2x600w scroggg

Recommended Posts

EC terug geschroefd naar 0.9 morgen gaan we de laatste 2 weken in de laatste 10 dagen zal alleen maar afgezuurd water worden ;) en geef ik alleen maar G.S

 

nu is mijn vraag zal ik ze de laatste 3 dagen in het donker houden?

 

Temps zijn 26 gr overdag en snachts 20 graden

 

luchtvochtigheid krijg ik helaas niet naar beneden ik check ze dan ook erg goed dagelijks

ik ventileer wel onder en boven erg goed dus laten we het hopen dat we deze ronde mooi afgedraait krijgen. :lol:

 

morgen komen de pics !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je alles voor elkaar hebt en de toppen bloeien mooi en je krijgt dan ineens foxtails dan knip je ze af omdat ze toch niet meer afbloeien in de tijd nog te gaan.

 

Krijg je ze op een andere manier (dus hele toppen vol en als je nog ruim 2wk moet) dan moet je ze laten zitten want zodra je gaat knippen schieten er weer allemaal nieuwe links en rechts uit je toppen, je hebt dan en een voeding- en een hitte probleem waardoor ze al die foxtails aan gaan maken en knippen stopt dat echt niet ;)

 

Echt goeie strakke info van GHS waarom je zoiets doet :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb bij mij nog geen nieuwe uitschieters?

helpt prima hoor?

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

15e geknipt, 17e al baud beweren dat er niks gebeurt?

 

Niks verder aan doen behalve water geven en afbloeien die handel, qua foxtail ratio zit je met je hokkie vol haze helemaal niet verkeerd zo rond week 8.. dat bloeit nog makkelijk af namelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ze vandaag omgehaald ivm hoge luchtvochtigheid uit preventie de nieuwe spullen staan al klaar en zijn aangesloten en de stekjes die rechtstreeks vanuit een zaadplant komen staan er al in =)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krijg je ze op een andere manier (dus hele toppen vol en als je nog ruim 2wk moet) dan moet je ze laten zitten want zodra je gaat knippen schieten er weer allemaal nieuwe links en rechts uit je toppen, je hebt dan en een voeding- en een hitte probleem waardoor ze al die foxtails aan gaan maken en knippen stopt dat echt niet ;)

 

Oké dus foxtails door hitte zijn bedoeld om warmte kwijt te raken in de top. Als je dat constateert en je brengt de temperatuur zelf 1 a 2 graden naar beneden dan heb je geen hitte probleem meer. Je kunt dan dus de foxtails veilig afknippen lijkt mij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom zou je ze weg knippen ? mijn redenatie is dan dat je toch een open wond achterlaat en dus vertraagd (ook al verwaarloosbaar) maar als je temp toch al gezakt is zouden ze dus theoretisch niet meer moeten groeien en dus is het weg halen ook zinloos want er gaat geen energie meer naar toe..

lekker laten zitten als je het mij vraagt, nog liever gewoon voorkomen natuurlijk.. :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kunt ze na het droge toch afknippe en zo in de zak gooie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee jonges het is klaar het gewicht zit op 1,221 kurkdroog valt me nog niet tegen :)

op naar de flappentap!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had ze de 19de eigenlijk al omgehaald en het stammetje knakt dus dan is die rijp! en bovendien hy stond aardig droog toen ik ze omhaalde

heb niks snel verwamrd of iets gewoon huiskamer temperatuur en beetje ventileren meer niet..

hij is goed compact geworden =)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan ben je snel tevreden, ik zou bijna een traantje laten als ik 1200 gram onder 2400 watt vandaan haal en dan ook nog in een vrij lange ronde..

 

en drogen binnen 2 en een halve dag is echt kut voor je product, ze zijn nu donkerder dan nodig en het rokertje is ook minder zacht..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze zijn gewoon mooi licht

 

en tjiaa je hebt gezien wat voor problemen ik had temps 33/34 graden wat wil je dan?

 

hoofdtoppen die torentjes schieten

 

en bovendien waren het er maar 38 in 11 liters waar er nog 2/3 de hoofdtop van was afgebroken

 

veel meer had ik er niet af kunnen halen misschien 1.6 zoiets

 

vrij lange ronde?????????????? 2 weken te vroeg geoogst....-.- + dat het mijn 2de ronde is......

 

0.5 de watt tjiaa niet goed..maar ook niet super slecht

Share this post


Link to post
Share on other sites

en het stammetje knakt dus dan is die rijp!

 

Doen alle stammetjes knak?

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijkt me sterk 2/3 dagen drogen dat de dikke takken al knakken ..maar goed hij is blij tot hij de prijs hoort wat hij er voor vangt denk k :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

van 16 september begonnen met stek tot aan 19 nov amnesia 4keer 600 watt 22 september heb je de klok omgezet 19 november heb je geoogst en 22 november verkocht voor *******

 

:whistle: :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hou je murf ga iemand anders vervelen klein blaag als ik de cente maar in de zak heb ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...