Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
mistersmoothie

2x 600watt cooltube g-tools kastje

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Aangezien mijn andere project naar de maan is gegaan ben ik maar weer op mijn oude vertrouwde kastje begonnen.

Zoals iedereen kan het altijd wel beter, dus hoop hiermee weer meer te leren en mensen er van te laten leren!

 

opzet:

 

G-tools kastje

2 x 600 watt cooltube

18 x 11 liter

Plagron eurofoam

50 liter bak

300 m3 afzuiging

300 m3 koolstof filter

2 wappers

recycle system

fan controller: Cli-Mate Frequentie Controller 7 amp

2 x vat circulatie pompjes

 

Voeding: plagron a+b plagron enzym Canna D block Canna rizo en plagron green sensation En natuurlijk bladvoeding van plagron

 

Ik ga beginnen groei 3 dagen 18 uur, daarna rond de 65 dagen bloei 12 uur.

Ik heb maar een beperkte hoogte dus kan ze niet veel langer op 18 houden!

Begin met rizo en een ec van 1,2 en een ph van 5.5

De euro foam heb ik ingewaterd tot hij een ph had van 5.5

De vrouwtjes komen er bijna aan dus dan kan ik beginnen :lol:

Ik begin met 1 x 600 deze wissel ik om en om tot ze redelijk uitgegroeid zijn.

temperatuur hou ik de eerste week tussen de 25 en 26 graden daarna elke weer 1 tikje hoger tot max 29,5

Ze krijgen 3 automatische beurten 3 x 100 ml ongeveer dit schroef ik pas op wanneer nodig is !

Ik weet alleen nog niet zo goed hoe ik makkelijk fotos kan uploaden via het forum zelf dat jullie ze sneller te zien krijgen!

Dus binnenkort wat fotos als het me gelukt is ! en anders moet ik het op de ouwe manier doen...

Hoor graag wat jullie hier van vinden!

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

je afzuiging gaat het niet redden , je moet minstens rond de 900 a 1000 m³ gaan zitten.

en waarom doe je geen 11x 18 liter :lol:

en welk soortje wilde je gaan kweken ?

 

mvg canna

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey canna

 

Ik wist dat je dit ging zeggen :P

officieel zou je idd zeggen dat die het niet zou gaan redden! maar ik heb er meerdere malen mee gekweekt en toen bleef je temperatuur onder de 30 graden, heb er 3 temperatuur meters in zitten dus dit zou goed moeten zijn ! heb ook nooit echt verbrand blad gehad enz ermee, heb er ook wel is 1 wing in gehangen dat was idd wel gelijk drama met de temperatuur maar met cooltubes gaat het dus behoorlijk goed! maar voor in de zomer red hij het idd niet hoor ! het moet in de kamer max 20 graden zijn dan lukt het prima !

Er komen amnesia's in te staan man vandaar dat ik voor meer potten heb gekozen want deze willen graag de hoogte in ipv de breedte is mijn ervaring dan....of je moet ze gaan toppen enz dan is het een ander verhaal maar dat is mij te vaak mislukt :lol:

Maar thnx voor de tip wie weet volgende keer toch is 18 liter potten gaan proberen gewoon om te proberen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
je afzuiging gaat het niet redden , je moet minstens rond de 900 a 1000 m³ gaan zitten.

cooltubes :lol:

 

succes met je kast , eens kijken hoe dat gaat , staan er nog een par van

Share this post


Link to post
Share on other sites
je afzuiging gaat het niet redden , je moet minstens rond de 900 a 1000 m³ gaan zitten.

cooltubes :lol:

 

succes met je kast , eens kijken hoe dat gaat , staan er nog een par van

thnx man ! ja ik heb hem wel een beetje omgebouwd zelf de kast hoor, de starters zaten namelijk ook aan de binnenkant die heb ik er buiten gemaakt voor de ruimte en de warmte, en nog wat dingetjes...

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je die cooltupes wegdoet en een grotere afzuiger plaatst.. denk ik dat je meer opbrengst gaat halen

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat denk ik ook wel ! maar dan kan ik ook grotere potten neer zetten en dit is bij elkaar maar 1m3 dan kan ik er wel 2m3 van maken...alleen daar is de hoogte niet naar dus dan verbrand alles ! ik heb er nu geen geld voor maar over tijdje wil ik wel wat anders dan dit ja! maar ik draai maar 1 keer per jaar ongeveer meer hoef ik niet te smoke ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke kast, leuke setup, volgens mij voldoende ervaring, gaat helemaal goedkomen zo ;)

 

Zie ik trouwens 2 afzuigers hangen? 2 x 150? Of heb je die van de cooltubes niet mee gerekend?

 

Wat me wel opvalt is dat het eraf straalt dat je deze kast en apparatuur al jaren gebruikt. Het moet voor justitie niet erg lastig zijn om aan te tonen dat je hier al jaren mee kweekt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Leuke kast, leuke setup, volgens mij voldoende ervaring, gaat helemaal goedkomen zo ;)

 

Zie ik trouwens 2 afzuigers hangen? 2 x 150? Of heb je die van de cooltubes niet mee gerekend?

 

Wat me wel opvalt is dat het eraf straalt dat je deze kast en apparatuur al jaren gebruikt. Het moet voor justitie niet erg lastig zijn om aan te tonen dat je hier al jaren mee kweekt.

Thnx hansworst :(

Het zijn 2 x 300m3 afzuigers.

Ervaring heb ik een klein beetje kan altijd beter, ik draai maar 1 keer per jaar daar heb genoeg aan om van te paffen ;)

Wat lullepietsie betreft die moeten lekker boeven gaan vangen! deze kast heb ik namelijk 2dehand gekocht dus dat zou heel goed kunnen dat die al lang gebruikt is.

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet iemand trouwens hoe je amnesia zo laag mogelijk houd en dan bedoel ik kwa voeding of licht... niet kwa fimmen en toppen enz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...