Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
DX Freak

The Alien Story

Recommended Posts

BRUGGE/WINGENE/AALTER - Uiterlijk deze week wordt Nederlander Evert d.C. (49) uitgeleverd aan ons land, en zal een DNA-test onthullen of hij mee de Kasteelmoord pleegde. Na een gouden tip uit Nederland brengt het Brugse onderzoek hem in steeds lastiger papieren. Zo kreeg de Zeeuw de dag na de moord plots bezoek van schutter Ronny Van Bommel, zegt een getuige.

 

Evert d.C. liep in het vizier van de Brugse speurders door een cruciale tip van hun Nederlandse collega’s......

 

More at

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.as...130915_00743136

Share this post


Link to post
Share on other sites

WTF gaat dit over?

Share this post


Link to post
Share on other sites
WTF gaat dit over?

 

Dacht ik ook al hahah n dat ia dan je 2e post hier op t forum. Kan je je beter bij de epeter r de vries forum inschrijven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je niet weet waarover het gaat waarom reageer je dan, moet je niet gaan werken vandaag of heb je een broertje dood daaraan?;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
moet je niet gaan werken vandaag of heb je een broertje dood daaraan?;-)

 

Het werkt ook.....

waarschijnlijk en ik kan het mis hebben, op hoog niveau... :lol:

Edited by P H donner

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je niet weet waarover het gaat waarom reageer je dan, moet je niet gaan werken vandaag of heb je een broertje dood daaraan?;-)

 

Hahaha leuke grap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik moest effe nadenken over "The Alien Story", dacht dat het om een of andere documentaire over Aliens ging. Maar het gaat over de eigenaar van Growshop Alien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

0hhh op die fiets...

 

Hij heeft het natuurlijk net ff voor dat hij naar zijn werk ging om 08;15 snel en onduidelijk gepost.

En aan het antwoord op 13;30 te zien had de beste man ff pauze.

Hij zal denk ik na de afwas wel ff tijd krijgenn van moeder de vrouw om te reageren in zijn topic :lol: :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
0hhh op die fiets...

 

Hij heeft het natuurlijk net ff voor dat hij naar zijn werk ging om 08;15 snel en onduidelijk gepost.

En aan het antwoord op 13;30 te zien had de beste man ff pauze.

Hij zal denk ik na de afwas wel ff tijd krijgenn van moeder de vrouw om te reageren in zijn topic ;) :D

 

Is niet onduidelijk, het is een gehele soap aan het worden en ik zit er met mijn neus op hier dus kan het niet ontlopen.

Gelukkig hoeft ik al een tijdje niet meer te werken, ben voldoende bemiddeld tot aan mijn stefbed... :lol:

 

Niet verdrietig zijn, binnenkort extra bijlage Alien Story.. :P

 

Indien er mensen zich afvragen hoe de winkel loopt, wel ben vorige week naar de shop geweest en alles

loopt daar op wieltjes en alles wat ik nodig had gewoon op stock as usual...

Share this post


Link to post
Share on other sites
0hhh op die fiets...

 

Hij heeft het natuurlijk net ff voor dat hij naar zijn werk ging om 08;15 snel en onduidelijk gepost.

En aan het antwoord op 13;30 te zien had de beste man ff pauze.

Hij zal denk ik na de afwas wel ff tijd krijgenn van moeder de vrouw om te reageren in zijn topic ;) :D

 

Is niet onduidelijk, het is een gehele soap aan het worden en ik zit er met mijn neus op hier dus kan het niet ontlopen.

Gelukkig hoeft ik al een tijdje niet meer te werken, ben voldoende bemiddeld tot aan mijn stefbed... :lol:

 

Niet verdrietig zijn, binnenkort extra bijlage Alien Story.. :P

 

Indien er mensen zich afvragen hoe de winkel loopt, wel ben vorige week naar de shop geweest en alles

loopt daar op wieltjes en alles wat ik nodig had gewoon op stock as usual...

 

Je werkte toch niet meer? Hahaha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...