Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Jesse005wiet

Vraagje over Space tosti's

Recommended Posts

Hallo allemaal.

 

Ik wil morgen Space tosti's gaan maken, nu had ik hier een vraag over.

Kan ik die wiet gebruiken van de coffieshop, of is het beter om het afal wiet te gebruiken??

en op welke manier kan je je tosti's het beste maken??

En word een tosti ijzer wel heet genoeg, zodat de thc zich hecht aan het vet van de kaas, en je goed stoned zult worden??

 

Alvast bedankt.

Ps sorry voor deze noob vragen, ik ben nieuw in die wiet wereld :lol:

Edited by Jesse005wiet

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hallo allemaal.

 

Ik wil morgen Space tosti's gaan maken, nu had ik hier een vraag over.

Kan ik die wiet gebruiken van de coffieshop, of is het beter om het afal wiet te gebruiken??

en op welke manier kan je je tosti's het beste maken??

En word een tosti ijzer wel heet genoeg, zodat de thc zich hecht aan het vet van de kaas, en je goed stoned zult worden??

 

Alvast bedankt.

Ps sorry voor deze noob vragen, ik ben nieuw in die wiet wereld ;)

Hey,

Stel je even voor in het wie is wie forum, volgens mij is dat een gebruik hier ;).

Verder vraag ik me af of wiet wel heel genoeg wordt om op te lossen in een tosti-ijzer.

Je zou het denk ik het beste op de kaas kunnen strooien maar het duurt vrij lang om af te breken en op te lossen in de kaas.

Dus je zou je tosti's beter in de oven kunnen doen en dan op lage temperatuur heel lang of iets dergelijks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het gelukt met je tosti's? Zo jah hoe smaakten ze en hoe heb je het gemaakt?

Het enigste wat ik tot nu toe heb gemaakt met mijn afval zijn de lekkere muffins die soms te snel naar binnen gingen

 

Greetz Punisher

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een onzin... wiet oplossen tussen een tostie ijzer en laten hechten op de kaas...

 

Gewoon een top wiet tussen je tostie tuurlijk smelt die wiet in de kaas... maar verwacht je hier echt "stoned" van te worden..?

Edited by agent orange

Share this post


Link to post
Share on other sites

het beste kun je eerst even je wiet tussen de tostiijzer bakken voor een paar minuten, hierna smelt je kaas in een pannetje (met boter zodat het niet plakt)

en smelt hier je gebakken wiet doorheen. doe dit vervolgens op je boterham en dan de tosti apparaat in

Edited by S37

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou een eetlepel boter smelten in de magnetron. die mag niet kokend heet zijn.

De wiet fijnhakken en in de boter gooien, dan goed roeren.

Smeer de boterhammen helemaal in met de boter, beleggen met kaas

Dan in de tosti ijzer

niet laten verbranden, en minder wiet eten dan je van plan was te roken. (omdat met eten 30% meer THC word opgenomen dan met roken).

Share this post


Link to post
Share on other sites

men neme :

-een zak afvalwiet ( minimaal 15 a 20 gram, maximaal hangt van de pan af , lees rustig verder..)

-een grote pan _+ fornuis, een afzuigkap is handig

-een appartement/huis WAAR NIET GEKWEEKT WORDT ( dit receot kan stevig stinken)

-water

-keukenwekker/timer op je gsm

- een doorzichtige waterslang van minimaal een meter

-olie, ideaal is arachide olie, anders zonnebloemolie of olijfolie

(olijfolie is niet ideaal om bij hoge temperatuur op te lossen ,maar is wel het beste als je alle stoffen uit de wiet die nodig zijn voor goede high wil overbrngen op je bloedbaan)

 

eigenlijk is het dus het wietboter recept maar dan olie ipv water

 

 

vul de pan met water en olie, mengverhouding 50/50, maar laat genoeg ruimte ovoor de wiet over en om te roeren+ extra minimaal 4 cm omdat je de boel gaat koken , met dikke bubbels en al

 

zet vuur aan , zet de boel aan de kook, blijf roeren en hou dat 20 minuten vol.

laat dan alles rustig een nachtje staan ( hoe korter koken en hoe korter trekken hoe minder bladgroen in de olie, en hoe lekkerder de smaak, maar te kort en je wordt niet stevig high

maak het weer kort warm de volgende dag ( alleen als je een erg koude keuken hebt)

zeef het

daarna laten staan

totdat de lagen zijn gaan scheiden

neem de slang , steek die diep in de pan , en zuig eraan , laat het water wegstromen tot je olie eruit ziet komen

stop dan met aftappen

die olie is ideaal om als ingredient te gebruiken

bijvoorbeeld in kaasbrood

 

tostis zou ik gewoon met hash ertussen maken , en na het grillen even in magnetron

daarna weer even in de gril

mooi dat je daar stoned van wordt

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Cambodia gooien ze het gewoon op de pizza en dat werkt daar al heel lang goed.

 

In dit geval dus geen gekloot met boter. Sorry Jansen, maar gewoon je wiet fijnmalen en tussen je tosti mikken.

 

Weeg je porties wel af, zodat je weet wat de ideale dosering is.

 

https://www.youtube.com/watch?v=NB9ZCFETy2s

 

topic is twee jaar oud ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...