Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
newnewgrower

geen voeding alleen water

Recommended Posts

Hallo allemaal!

 

Ik heb een tijdje terug een plantje gekregen van iemand die er niks mee deed en m verwaarloosd had. Ze zag er toen al echt dood en afgeschreven uit.. maar ik heb dr overgepot. Water gegeven en in de zon gezet op 12/12. Tot mijn verbazing kwam ze weer tot leven! (Leuk om te zien hoe sterk zo een plantje kan zijn) nu 3 weken later kwam de bloei er toch best goed in! Alleen ze krijgt alleen water. Aangezien ik een tent besteld heb met voeding alles compleet ga ik dat nu niet apart kopen voor 1 plantje. Na 12 uur licht gaat ze een donkere kast in btw. Nu is mijn vraag zou deze ooit nog kunnen afbloeien? Er zitten gele bladeren in het midden die ze leeg trekt voor haar voeding neem ik aan? (Midden onder)en heeft wat bladproblemen, maar he.. wat verwacht je zonder voeding? :D paarse steeltjes check! Haha maar de nieuwe scheuten zijn wel redelijk mooi en blijven ook zo. Nu even de fotos! Dont laugh :verrygood tent komt er aan met genoeg voeding en wattage om een respectabele kweek neer te zetten (met veel hulp van mede forumleden) hahaha

 

 

gallery_38504_16163_2009822.jpg

 

Sorry voor de nekbreker.. mobiele tel plaatsen is kut haha.

 

gallery_38504_16163_1725271.jpg

 

 

gallery_38504_16163_912196.jpg

 

nou wat denken jullie? Hou maar op met water of hebben jullie slechter gezien? Haha

 

peaceeee! Newnewgrower!

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

OMG nee dat wordt niks meer, pleur maar in de kliko !!

 

Nee geintje ! Ziet er toch goed uit ? Ze krijgt geen voeding en het medium zal ook een keer leeg raken dus vandaar de gele bladeren en de paarse steeltjes; stikstof raakt op en in de bloei heeft ze wat fosfor nodig.

 

Ook al zijn er mensen op tegen of vinden het vreemd, maar dump je oude koffiepads of koffiefilters in een emmer heet water en geef de 'thee' aan de plantjes. Gratis Stikstof (N) en Fosfor (P) en dat kan ze misschien net gebruiken, alle beetjes helpen, of haal anders een pakje Hortensiovoeding bij de Action voor een paar euro, ook goei spul met veel natuurlijke componenten zoals kippemest melasse en beendermeel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit hoor. kan ook zonder voeding maar dan krijg je niet echt van die dikke toppen. er komen toppen, zeker. je kan het roken, zeker. maar als je haar gaat voeden wordt je opbrengst zeker groter, zeker veel groter.

 

goh wat ben ik weer zeker van me zaak

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ greengo zeker maar ik ben een luie motherf*cker! Haha en die tent word bezorgd. Ga daar mn energie in stoppen!

@ mirmar haha hoop dat je t goed hebt:p zou wel grappig zijn al haal ik er 1 j vanaf!

@bluebloomer. Haha nou t zou leuk zijn als we het niet zover laten komen. Maar idd had hier en daar al wat tips gelezen. Misschien dat ik die thee een keer ga maken voor ik mijn voeding binnen heb. Heb net ook een soort 'theetje' gemaakt van een meststof die eigenlijk voor wortelontwikkeling is. Maar ik dacht iets is beter dan niets:p NP 4-30...

 

we gaan het meemaken.. misschien dattie na het theetje bijtrekt. Als de tent er is kan hij vast wel een keer een maaltje van Zal zijn bevoorrechte zusjes lenen! Zal wel even foto plaatsen dan. Gr newnewgrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt daar alleen maar N en P . maar je plant heet voornamelijk P en K nodig in de bloei dus je mist een belangrijk voedings component

 

haal bij de growshop pk 13 - 14 en je bent klaar voor onder 20 euri's

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...