Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
dissie

advies

Recommended Posts

hallo,kunnen jullie mij wat advies geven over het plantje,

wat de beste soort op dit moment,

wil haar graag op gaan zetten,dacht zelf aan 9 11 weken soortje.

een mooie kush bv.

maar welke??

of haze,zelfde verhaal.

dus hoop wat goeie info te krijgen van jullie.

alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

de caramel candy kush kan ik je aanraden, en kwa haze is de shackzilla een toppertje uit sannie's stal.

 

en buiten sannie om vind ik de og kush lekker en in haze de bekende amnesia en de lemon haze.

 

allemaal toppers als je het mij vraagt. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

deze vraag is laatst ook door iemand gesteld, er zijn duizenden soortjes, maar wat wil je nou precies? wat voor de buurman de beste wiet ooit is zal ik misschien niet roken, een kush is niet te vergelijken met een haze.

Ik rook geen sativas dus alles wat sativa is vind ik kut, en dan kan het de beste haze oid ooit zijn, ik raak het niet aan...snappie?

dus je vraag is niet te beantwoorden, dat was ook het antwoord in dat andere topic.

 

succes.

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan wel adviezen over soortjes van mensen gaan aannemen maar het blijft een kwestie van smaak...

Misschien moet je een mixpack of twee kopen bijv. bij Dutch Passion. Zo kan je meerdere soortjes proberen en dan kijken wat JIJ het lekkerste vind wegroken,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cataract Kush

 

ik sprak iemand die in Afghanistan had gereisd.

Deze persoon vond de cataract kush exact zo ruiken als heel afghanistan rook.

 

Afghani geur, met toppen zo groot als aan een skunk plant.

Niet te nat in de volle bloei; af en toe droog laten gaan.

 

Veel succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je kan wel adviezen over soortjes van mensen gaan aannemen maar het blijft een kwestie van smaak...

Misschien moet je een mixpack of twee kopen bijv. bij Dutch Passion. Zo kan je meerdere soortjes proberen en dan kijken wat JIJ het lekkerste vind wegroken,

 

ok thx

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb net buiten auto hindu kush gekweekt en gerookt, ik ging bijna out, een maat van me vond het ook coffeeshop sterke wiet, hij rookt elke dag heribei en vond de hindu kush van femalseeds sterk...dat zegt wel wat!!!!! maar voor mij is het geen goede wiet, veel te sterk...dus nu heb ik wiet waar ik niks mee doe....snappie?!?!?!

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb net buiten auto hindu kush gekweekt en gerookt, ik ging bijna out, een maat van me vond het ook coffeeshop sterke wiet, hij rookt elke dag heribei en vond de hindu kush van femalseeds sterk...dat zegt wel wat!!!!! maar voor mij is het geen goede wiet, veel te sterk...dus nu heb ik wiet waar ik niks mee doe....snappie?!?!?!

 

gr ejb

 

als je daar toevallig wat van op zak zou hebben zou ik niet nee zeggen

kom je wel eens in de Oa in oosterpoort?

Share this post


Link to post
Share on other sites

allereerst bedankt voor de gastvrijheid Ejb

 

maar zo apestoned had ik niet gedacht te worden . ;)

 

echt prachtig spul, en inderdaad: ik dacht even dat ik te stoned was te rijden.

Gelukkig viel dat autorijden reuze mee, maar ik zou het niet nog een keer doen : zo'n dikke spliff hindu kush draaien overdag.

 

Tis perfectvoor het slapen gaan, of om in een klein pijpje te roken.

 

die Outdoor auto hindu kush is de heftigste plant die ik in een paar jaar gerookt heb.

hij staat nu ergens in mijn top 5, na 1 enkele joint.

 

dat wordt zaden bestellen

 

Heel erg bedankt EJB!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...