Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
mrWeed

Verdamper voor een beginner

Recommended Posts

Weetje weetje jij meent altijd dat je alles als beste weet gaan mensen tegen je in zijn ze aan het dissen....

 

30 uur dampen ;) ;) ik rook liever

 

ps ik heb idd superlongen

 

kan best dat ze r boter van maken , maar boter met gewone wiet is gewoon beter .

 

zal jij wel weer bestrijden

Share this post


Link to post
Share on other sites

het gaat niet om het bestrijden,

het gaat erom wat een TS aanroert

en hoe je die het beste verder kunt helpen.

 

Dus als ik dingen vertel die 100den soms 1000den gebruikers bevestigt is

dan is het niet mijn wetenschap

dan is het de mening van het volk; de grote gemene deler.

 

en ja je hebt gelijk; je kunt beter boter maken van verse wiet,

dat is nou psies wat de TS bedoelde. ;)

 

Eerst zeg dat je dat er niets meer in verdampte wiet zit

dan weer wel maar beter van verse wiet.

begrijp jij het wel en ikke niet

dat rijmt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aan mijn lijf geen polonaise. Wat er uit die verdamper komt na gebruik gaat lekker de prullenbak in.

 

Straks moet ik het residu van de maaltijd die ik er mee gemaakt heb nog recyclen. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zeg je kan er boter van maken...is zeg toch niet dat het goed is ;) ;)

 

precies Mitsz geen 2e hands spul he

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeker het roken/verdampen zou ik ook niet doen.

er zijn recent weer onderzoeken vrij gekomen die vertelden dat er bij dampen boven de 204 graden

"andere" toxische stoffen vrij gaan komen.

ik denk dat die voor het "rooster" smaakje gaan zorgen,

 

Dat is wel eens een proefje waard eiguluks.

en laat ik nou nog een paar 100 gram verdampt materiaal in mijn la hebben liggen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat had dus in de prullenbak moeten liggen Weetje.

 

Je zult tot de conclusie komen dat het terpenen-verhaal verre van compleet is en dus de productie overbodig.

 

Inderdaad Gobru. Ik struikel hier soms over de wiet. Zal ik die vieze restjes gaan vreten.

 

Danke sjeun...

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja, ik sta sommige dampestampertjes ook knipperend aan te kijken als ze verslag doen van hun gewoontes,

maar zolang een hoop er nog knap kwiek bij staan

dan zal het voor hen dus werken ;)

 

ik heb zelf het gevoel dat de terpenen er allemaal onder de 100 graden al uit zijn,

het zijn echt de stonedmakers-aarde stoffen

die zij( en ik ook) ervaren.

of het lekker is ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb juist een paar maanden geleden een tip van ZoDd gekregen, dat hij de verdampte wiet, ook boter van heeft gemaakt en nog nooit zo n heavy cake op had.

 

Heb zelf mijn verdampte wiet in de vriezer gehad, daarna met de hasjshaker geschud, met dit als resultaat

 

gallery_6979_9442_105207.jpg

 

Ter vegelijking met verse

 

gallery_6979_9442_47382.jpg

 

Alles wordt dus niet verdampt er komt nog veel uit.

Of het lekker is weet ik ook niet. Het effect is zeer sterk!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is dan toch jammer van zo een verdamper, je wilt toch net alles stoffen inhaleren

 

met een bong rook je dan wel maar krijg je wel alles binnen ;)

zal ook aan de persoon liggen maar persoonlijk heb ik meer effect en medicinale werking van een bong

Edited by gobru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met een bong verbrand je een deel dus krijg je niet alles binnen.

Pas als je iets eet of drinkt krijg je een hoog percentage medicijn en het werkt langer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou je wilt dus precies niet alle stoffen inhaleren

getuige het onderzoek naar de max 204 graden verdampingsonderzoek(hehe 3 x woordwaarde)

ik werd door iemand anders gewezen op de term: abv recepten op internationale fora.

Already Been Vaped recepten ;)

 

Dat we dat niet wisten ;) :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het voordeel van die "vape poo" is dat het al gedecarboxyleerd is. Je kunt het dus zo ergens opgooien en opeten of opdrinken. Werkt prima. Ik gooi het door de chocolademelk of over een pizza.

 

Over de 204 graden ga ik toch niet en al zou je dat wel doen dan maak je mij niet wijs dat dat schadelijkere stoffen zouden zijn dan die uit een joint of bong komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee dat denk iki ook niet Wietefras<

ik denk dat men het chlorofyl,teer en andere plantstoffen bedoeld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik een dampje vergelijk met een bong met dezelfde inhoud, dan zegt dat voor mij dat ik juist wel alle (werkzame)stoffen wil inhaleren, want een dampje doet niks voor mijn pijn in ieder geval...

 

kunnen veel onderzoeken zijn, de persoonlijke test is voor mij belangrijk...de rest niet ;)

 

met orale inname zeker meer, is ook vrij logisch, maar ligt ook aan het medicijn zelf he ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is volgens jullie een vn de betere vaporizers? Ik zit al een tijdje te denken ooit eens zon ding aan te schaffen, ook om het feit dat me vriendin vaker heel erg moet hoesten van een bong....nu merk ik al dat de meningen verschillen,,maar vraag ik me nog steeds af, welke is de beste ???? Die dingen zijn nml behoorlijk prizig ;)

 

Ik rook nu bongs en joints met minimaal tabak (rook verder niet) dus als ik dat kan weglaten is alleen ma beter als ik ma stoned wordt :( ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou er 1 kopen wat je kan instellen qua temperatuur dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hangt er ook een beetje vanaf of je portable wilt of niet, met een ballon of met een slangetje, hoeveel je wilt uitgeven etc.

 

Die Volcano schijnt de beste te zijn, maar was me te duur en ik zag dat met die balonnen niet zo zitten. Heb van dezelfde fabrikant de Plenty gekocht. Zeer tevreden over, maar de enige vergelijking die ik heb is met een vaporizer op een aansteker. Daarmee was het nogal een geklooi om de temperatuur goed te krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb zelf mijn verdampte wiet in de vriezer gehad, daarna met de hasjshaker geschud, met dit als resultaat

 

gallery_6979_9442_105207.jpg

 

Ter vegelijking met verse

 

gallery_6979_9442_47382.jpg

 

@ Blowsterke:

Pollen betekent stuifmeel.

En polm is ongeperste hash.

Voor de duidelijkheid!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites
En polm is ongeperste hash.

Voor de duidelijkheid!

gallery_30925_13648_2656866.jpg

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

;):

 

er zijn al tientallen jaren veel medi gebruikers

die na het dampen nog roken of er boter van maken.

Maar dat zal ook wel niet zo zijn :) :( ;)

Precies, niets bijzonders aan. Het is misschien voor sommigen normaal om dingen uit de lucht te plukken, ik doe daar niet aan mee.

 

De reden ervoor is ook heel simpel, medische gebruikers zijn nou eenmaal wat zorgvuldiger met hun medicijn dan een blower met hun softdrugs. Probeer het 1x en je weet wat de werkelijkheid is.

 

Zal misschien wat verschillen per verdamper, voor de Volcano gaat het iig zeker op (logisch ook, je haalt er nooit alles uit in een keer, ook niet in 2x of 3x... hoever ga je dan door, precies, niet, je maakt er boter van), en als ik zo die plaatjes van blowsterke zie dan denk ik 'discussie gesloten' maar dat heb ik wel vaker mis zelfs na zulke harde argument/bewijzen ;)

 

Ok, ga naar google, en type het volgende in de search bar: using vaped

 

En kijk dan ff wat Google er van wil maken. Mooi he, die wereld voorbij de dijken ;) En kies dan bijvoorbeeld: using vaped weed for edibles

 

Niet alleen leuk voor dat laatste beetje, verdamper is effectief, maar een verdamper is ook niet 100% effectief.

 

Wat wel vrijwel 100% effectief is, is het opeten.

 

1+1+2 ;)

 

 

@FoolOnTheHill: Ik heb het vroegah ook vaak gezegd "Is polm, niet pollen". Maar ja als de coffeeshops het dan meer en meer pollen gaan noemen... pollen en polm zijn in de praktijk nou eenmaal synoniem. Ik zeg voor de zekerheid altijd: "Doe mij een tientje pollum" en heb nog geen zakje stuifmeel gehad :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Already Been Vaped recepten

een ABV'tje dus ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat je vape temp van belang is of je het hergebruikt.

 

Wat ik van vapen heb gelezen zou 235 graden alle werkzame stoffen verdampen, dus dan lijkt me dat als je vaped op 204 dat er dan nog genoeg psycho aktieve deeltjes in blijven zitten om boter etc van te maken.

 

Maar is het niet zo dat als je wiet bruinig wordt en een beetje pocorn smaak krijgt, dat je wiet dan "opgebruikt" is?

 

@Amnihigh

ik zou voor een arizer v tower gaan of een da buddha of silver surfer. De arizer heeft een digitale temp display en is niet duur in verhouding. Dat plastic zak gedoe is ook niet zo mijn ding, zit je dan op de bank met een doedelzak onder je arm ;) maar als je dat wel geinig vindt met visite dan zou ik voor de arizer extreem q gaan, zelfde als de vtower maar dan met fan en afstandsbediening lol.

Edited by mrWeed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...