Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
3.0

welke REGULIERE autoflower zaden voor volgend jaar ?

Recommended Posts

weet iemand ergens guerrilla gold te vinden ? ook goede kruisingen zijn goed.

maar vind alleen maar van die wiet marktplaatsen en daar heb ik niet echt de behoefte aan.. :lol:

 

(ook vond ik 2 vage websites maar vond niks over betrouwbaarheid of kwaliteit van de site of de zaden)

Share this post


Link to post
Share on other sites
:lol: :P ;) dat waren die vage sites waar ik verder niks van vond :D :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:P Advanced autoflower Sweet dwarf auto ;)

 

Dit soortje gaat volgend seizoen ergens tussen de velden groeien :D

 

Heb er al zin in :lol:

 

 

 

De Sweet Dwarf is uitermate geschikt voor 'guerilla kweek dank zijn zijn compacte structuur en korte bloeitijd wat doet denken aan zijn Indica achtergrond. De bloemen hebben een intens zoete geur en smaak!

 

Soort: Voornamelijk Indica

 

Geschatte hoogte binnen: 40-80 cm

 

Geschatte hoogte buiten: 40-80 cm

 

Bloeitijd: 5-6 weken

 

Oogstmaand buiten: April-oktober

 

Opbrengst binnen: 200-300 gram per m2

 

THC: 12%

 

Eigenschappen: De Sweet Dwarf is geschikt voor binnen, buiten en kaskweek.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nee maar die purps is vroeg, viel dik in de prijzen en wereldwijd zijn er veel enthousiast. Dat en dan jouw bevindingen doen mij toch wel meer dan nieuwsgierig maken. Misschien een zadenrun zetten van deze soort. Ze vragen er wel weer boem boem prijzen voor.

 

En dan de auto's nog,

 

 

Wat ik zelf volgend jaar in ieder geval niet meer ga doen is auto k.c. 43, en geen auto haze meer.

 

 

die purps zaden heb ik er nog zat voor je hoor.

en dan ook de echte van bcbud.

heb in het verleden nog zaden gemaakt voor die gasten en nog aardig wat over gehouden

Share this post


Link to post
Share on other sites

iemand een idee vanaf welke datum je ongeveer rendabel kan starten met autoflowers ???

 

ik zat te denken om begin april me zadenkweek te starten en dan ongeveer midden juni die zelfde zaden te planten om daar weer een zaadkweek mee te doen...

 

heb het al wel eens eerder gedaan maar was toen later begonnen, maar wil nu zo vroeg mogelijk beginnen zodat ik eerder me 2e ronde kan af bloeien ivm het weer..

 

en ook wil ik de purps van bcbuds door kruisen met 1 van de onderstaande autoflowers en met 1 van de 2 normale soortjes, graag jullie meningen...

 

 

1. Sweeth tooth (auto)

2. ADH47 (auto)

3. AK 47 (auto)

 

4. NDB x double fun

5. Henkes x royal dane

 

 

alvast bedankt weer !! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thank yall for the input. Ben nog even aan het uitzoeken wat NDI47. Heb hier een topic van grow weed.

Ik denk dat het NEW DUCKFOOT Indivudual 47 is, Goed, klopt da?

leuk, maar nee new dame ierdbei 47, (ndb*ierdbei)*adh47 en van daaruit door gaan selecteren op autoflower en vroegbloei eigen schappen, d de auto flower's zijn al in de f4 en s1( nog ongetest) de vroeg bloei heb ik een f2 van die nog instabiel is ( zit nog wat (30%)auto flower door heen)

 

de Ndi47 f4 autoflower is bij growcorner.nl te verkrijgen

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook wil ik jullie mening hebben over de zelfde soortjes die ik in de vorige post heb gezet om te kruisen met de purps, maar dan welke te gebruiken om te kruisen met de big one van bcbuds.

 

ook ben ik er al uit dat ik een vroege purps ga zoeken en een grote en witte opbrenger uit de big one om te kruisen..

kan niet wachten..... :)

 

dus purps x ?

big one x ?

 

wat vinden jullie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

purps met een lowryder 1 en dan weer met een purps.

dan behoud je de purps smaak en blijft ze toch auto.

 

the big kan met elke soort die je graag groter wil laten worden.

niet met sweet tooth kruisen in ieder geval.

heb ik al geprobeerd en het resultaat is niet echt spannend.

beter met iets wat hem witter maakt want dat mist ie nog wel een beetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

en wat dacht je van purps x ak47 kruisen, van die zaden de beste man selecteren en daar weer een snel bloeiende amnesia stek mee bestuiven.

en dan daar verder op auto selecteren zodat er een groot % auto in haar overblijft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ík zou het geen verbetering vinden zeg maar.

heb de purps aardig wat gedraait en ook wel eens gekruist maar ze wordt er niet beter op.

er zitten wel verschillende pheno's in die je er uit zou kunnen selecteren.

er zijn drie hoofdpheno's waar van ik de witte, dat is de zoetste echt veruit het beste vind.

die moet je eigenlijk pakken om verder te gaan.

de roze is ook wel lekker maar niet zo goed als die andere. en de paarse vind ik niet heel bijzonder

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus beste de witte purps pheno bestuiven met een lowrider, daar de zaden van terug kruisen met de witte purps. (dan is ze 100% auto ?)

en het lijkt je dus niet een verbetering om die weer met een amnesia door te kruisen en van die de zaden door te selecteren op de auto eigenschap.

lijkt me juist zo lekker die purps met wat amnesia er door heen, als ik haar dan ook nog auto krijg lijkt het me helemaal super..

 

ps: wat ik niet snap is dat lowryder 100% auto is en bijvoorbeeld een ak47 auto is dat ook, waarom dan die lowryder 1 gebruiken terwijl die minder opbrengt etc..

of is alleen lowryder 1 een 100% auto en de rest een wel groot % maar niet 100 ?

 

weer bedankt maatje !! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou hem kruisen met lowryder omdat die het meest neutraal is en er dan ook het beste de purps bewaard blijft.

moet er alleen wl bij zeggen dat the purps wel heel onstabiel is.

veel pheno verschil en grote herma factor.

de fem zaden die door bdbd in Amerika verkocht worden zijn ook echt veel herma.

had op den duur op 50 zaden gewoon 5 tot 8 herma's

dus hoe ze op een ruderalis gaat reageren weet ik nog niet maar het voorspeld niet heel veel goeds.

wel het proberen waard, dat dan weer wel.

the big heb ik trouwens al in auto, die is wel geslaagd, lekker groot en zwaar geworden

Share this post


Link to post
Share on other sites

oei das wel balen want had er grote zaad plannen mee :)

dan wordt het toch niet de purps maar de big waar ik mee verder ga, dan wordt het the big x auto en dan terg kruisen met the big, en dan weer x amnesia om vanaf daar verder te selecteren op de auto flower eigenschap.

 

is die big die jij hebt 100% auto ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik geloof dat de 2 pakjes da purps die ik had van TH seeds afkwamen..

De uitkomst was pure crap!!Wat een verspilde energie en tijd!! SAGE was net zo'n crap die ronde

 

greets,

Hup

Share this post


Link to post
Share on other sites

de purps van bcbuddepot is toch wel een mooi soortje hoor, heeft ook niet voor niets 2 cups gewonnen... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

eine tonnerfickente

 

ik zat aan een autoduckachtige te denken .

of een early duckachtige .

en ook een vikingarnehashplantduckachtige groeit al outdoor in mn hoof .

maar mischien neem ik wel een autoduckpurplemazarretje.

nee wacht een autoduck /bluestreakonix wird gephflantzt

nein nein nein ich weiPP es schon mal wieder genuss

es wierd eine kleine tonnerbumbsduckfuss oder sage ich besser tonnerfickentte ?

wat nauurlijk een cross is mini thunderfuck x autoduck eigenlijks . :) :P :)

 

gewoon geniete

 

mac

Edited by macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

een beetje off topic....maar heeft iemand de link van het ''zadenruil topic'' voor mij? Ben opzoek naar verschillende soortjes autoflowers.....maar dan feminized. Hij topic werkt momenteel niet bij mij...of zal het liggen aan het aantal reacties?

Share this post


Link to post
Share on other sites

es wierd eine kleine tonnerbumbsduckfuss oder sage ich besser tonnerfickentte ?

wat nauurlijk een cross is mini thunderfuck x autoduck eigenlijks . :specool :specool :specool

gewoon geniete

mac

 

Komp hij weer met zn minithunderfuck. Die dingen moeten wel zo f$cking goed zijn volgens mij. Ik heb geteld en op dit forum staat het 7568 X en alleen u is degene die het alhier gebruikt.

minithunderfuck, pff

waar haal je die dingen dan? :likken: :D

 

 

 

@ hupla, BC niet goed?

Edited by miramar

Share this post


Link to post
Share on other sites

He vriend,

 

Ik heb niet je hele topic door gelezen.

Maar ik geb. ook een keer een zadenkweek gedaan met autoflower (zie mijn kweekverslag)

Daar heb ik nog veel van over.

 

Zal wel geen topzaad meer zijn, maar heb je genoeg ruimte voor een reguliere kweek mag je zo een paar honderd hebben van me

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...