Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Goedemorgen allemaal,

 

Aan mijn nickname kunnen jullie zien dat ik een 66 jarige vrouw ben.

 

In de 80-ger jaren had ik heel veel slaap problemen en was verslaafd aan slaap medicatie.

 

Ik ontmoette toendertijd mijn nu exman en hij zag dat met lede ogen aan.

 

Op een avond kwm hij thuis met een joint en ik vroeg wat ik er daar mee aan moest.

 

Een paar trekjes nemen en dan slaap je als een roos en heb je die rot medicijnen niet meer nodig.

 

Maar ik had op 37 jarige leeftijd nog nooit gerookt, dus ik weigerde in eerste instantie....

 

Een week later toch maar geprobeerd, en het was natuurlijk huchelen en buchelen bij de eerste trekjes.

 

Toendertijd had je nog geen koffieshops en kreeg hij het van een vriend met een eigen weed plant.

 

Nu jaren later gebruik ik het nog steeds, zij het niet iedere avond, alleen als ik mij heel hyper voel...

 

Máár ik ben lid geworden omdat ik sinds maart mijn eigenste weed plant heb en wat probleeempjes heb, zoals gele bladeren...

 

Maar ik moet nog het hele forum door spiiten, want dit soort forum is nieuw voor mij, ben meer de phpbb forums gewend.

 

Voor zover mijn voorstel topic en wens ik jullie een fijne dag toe...

Share this post


Link to post
Share on other sites

:verrygood

 

Wat leuk seg, ik hoop dat je eerste plantje goed gaat lukken...

De gele bladeren heeft wellicht te maken met een voedingstekort.

Geef je al wel voeding mee? zoja welke en hoeveel? staan ze op aarde, staan ze binnen of buiten?

Een foto zegt soms meeet dan 1000 woorden hint.

 

Grz Broodje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom hier

 

voor je slaapproblemen kan olie of tinctuur ook heel goed werken, hoef je niet te roken als je dat liever niet doet :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Welkom hier

 

voor je slaapproblemen kan olie of tinctuur ook heel goed werken, hoef je niet te roken als je dat liever niet doet :verrygood

 

Dank je wel voor jullie antwoord en het heeft even geduurd, maar ik kreeg maar geen email notificaties, dus keek ik maar even of er nog iets gepost was op mijn topic en ja dus.

 

@broodje,

 

Van de week hebben een vriend en ik het voor het eerst alles ge oogst en het ligt nu te drogen op de zolder.

Ik ben een echte beginneling in deze en mijn slaap probleem is heel wisselen, de ene keer val ik als een blok in slaap, maar ben ik hyper dan draai ik mijn pretsjekkie ;) .

 

Ik moet het forum nog goed bekijken, er is zoveel te lezen.

 

Grappig detail:

 

Mijn dochter was een paar weken geleden op bezoek bij mij en opeens roept mijn kleinzoon van 10 jaar uit:

 

Oma!!! Jij hebt een weed pant in de tuin :) , zijn moeder gelijk: Hoe zie jij dat dan?

 

Ik herken het aan de bladeren, zie je ook op die zakjes die op straat liggen...

 

Hebben wij uitgelegd dat het voor mij een slaap medicatie is :D .

 

Roken is voor mij geen bezwaar, rook 1 pakje shag per week.... niet veel toch? Zo'n 5 sjekkies per dag.

 

Voor zover vandaag.

 

Heb een fijne dag allemaal :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na een tijd niet geweest te zijn door ziekte ben ik er weer, maar heb een jaar geleden een flinke tia gehad en daar door was mijn linkerarm geruime tijd verlamd en kon ik slechts met 1 vinger van mijn rechterhand korte berichtjes verzenden.

 

Mijn vraag hier is;

 

is er iemand op dit forum die ook in zeeland woont? Liefst in Vlissingen en mij zou kunnen helpen met het kweken.?

 

De plant van vorig jaar heeft het prachtig gedaan en was een leuke oogst, heb nog genoeg voor ongeveer 2 maanden als slaap medicatie en moet daarna toch weer even naar de koffie shop..

 

Mijn vraag hier echter is: Ik wil zelf 3 planten kweken voor buiten, want heb de hele dag zon in mijn tuin, die goed is afgeschermd en de buren weten er van, dus dat is allemaal geen probleem.

 

Hoe bestel ik zaadjes?

 

Aangezien ik nog veel hier moet doorspitten, zal het wel ergens staan en zal ik vanavond ook doen.

 

Nog een vraagje: Hoe stel je in dat je antwoorden van hier in je eigen postvak krijgt?

 

Alvast hartelijk dank voor de antwoorden :mobile: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

dag oma met de weed plant in de tuin :wave:

 

helpen kan ik je helaas niet,

wel wens ik je een mooi tuinkweekje toe zodat je er weer even tegen kunt en niet afhankelijk van de shop bent :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou voor een bekende breeder gaan die bewezen sterke genetica voor buiten hebben.

Zoek eens rond onder autoflower soortjes zitten hele mooie bij, icm met de buffertabletten van sannie kan het bijna niet misgaan.

Voor reguliere of fem soortjes kun je het beste de snelle bloeiers uitzoeken ivm het weer in nederland.

Dat zit soms mee maar veel vaker tegen en dan is het wel fijn om vroeg klaar te zijn.

Begin mei beginnen is voor mij altijd wel een goede richtlijn voor tuinkweekjes.

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben er weer, vandaag druk dagje gehad met familie en zo, ga morgen naar het tuincentrum om aarde te halen, hebben jullie nog advies qua voeding enzo?

 

Morgen verwacht ik per post zaadjes van een heel aardig iemand hier van het forum en zal in deze topic de resultaten neer zetten via foto's enzo.

 

Ga nu naar bedje toe, val om van de slaap...

 

Tot morgen :)

 

Sorry, vergeet helemaal de reacties te bedanken, ga morgen alles rustig nalezen hoor...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Yvonne,

neem als grond Rozengrond, deze heeft de juiste pH-waarde en klinkt niet zo snel in.

Als voeding raad ik je Sannie´s Buffertabs aan, met het organic-kit hoef je alleen nog maar water te geven.

http://www.sanniesshop.com/organic-kit.html

 

Groetels

Torsti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom, ik vind persoonlijk dat je je nooit hoeft te verantwoorden tegen wie dan ook over het roken van wiet. Vaak word er gezegd dat het voor medicatie is, kan het ook zijn, maar ik rook het om de drukte om me heen even te vergeten, ik gebruik het om creatief te worden, ik gebruik het om diepgaande gesprekken met iemand te kunnen hebben. Lichamelijk functioneer ik zo goed als prima, dus daarvoor heb ik het niet nodig.

 

verder geef ik dezelfde tips als ik eenieder geef, ga zo veel mogelijk lezen. ALLES staat op dit forum, ALLES.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...