Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

the-choca

indica crystal exstreme fem

Recommended Posts

ik zat al weer aan me volgende soort je te denken gisteren ik heb maar weer gekozen voor een Korte bloei periode plant

met een bloei tijd van 45 - 55 dagen de white ice word ook wel de indica crystal exstreme genoemd nou dat klonk mij wel

goed in de oren :verrygood en ze moet ook een Enorme oogst geven dat is altijd goed dus ik ben gisteren even naar sensi geweest

en 25 zaden gekocht ik heb er vanavond 20 geplant hoop er 18 over te houden mocht ik er minder over houden dan heb ik nog 5 zaden legen ik moet nog zo 4 weken tot me white skunk klaar zou zijn dus kunnen deze lekker mooi voor groeien

 

white-ice-feminised-foto 1- 02-09-2013

gallery_32069_16128_980760.jpg

 

white-ice-feminised-foto

gallery_32069_16128_5442.jpg

 

Een drieweg hybride van Northern Lights, Nederlandse Skunk en een originele Afghani hasjplant cultivar, White Ice is een super-dikke, snelbloeiende, Indica-dominante cannabis stam.

Dit zaad variëteit is vernoemd vooral voor de geweldige tapijt van kleverige zilveren harskliertjes dat de stevige bloemtoppen bedekt; sommige telers werken met de stam ook verwijzen naar haar als White ICE - Indica Crystal Extreme.

de bloeitijd kunnen vrouwtjes worden verward met bonsai kerstbomen bedekt met fonkelende decoratieve sneeuw. Opbrengst is midden-tot hoog, de 'bevroren' densiteit van White Ice toppen garandeert een goede oogst, zelfs van kleinere planten.

Haar smaak is sterk, zoet-pikant en vet, met zware overvloedige rook. Haar effect is sterker nog, stenig en fysiek, nog niet bedwelmende.

Zoals de naam al doet vermoeden, White Ice is het ideale rook om te chillen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben nienieuwd naar dit soortje

had ook een keer de ice zaden maar heb ze nooit afgebloeied.

ik ben nu de white label rhino zaden aan het ontkiemen, maar ik vind de zaden van white label een beetje slecht ontkiemen. heb jij daar ook last van?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja Trikaliotis je kan deze zaden ook online bestellen hoor geen probleem wel even opletten of je fem of reg zaden van dit soort bestel :verrygood

 

 

dat klop Amecheesia ik had laaste x bij me white skunk veel uit val 7 van de 30 zaden die niet uit kwamen

ik had ook een klacht gedaan bij ze en ze hebben me gecompenseerd toen ik nieuw pakje zaden kocht

ik had ook het idee dat ze niet in de koeling lagen ze hebben dat nu veranderd ik zie nu dat ze het uit

een koelkasje halen ze zijn nu dus wel gekoeld en ik vond dat deze zaden er ook wat mooier uit zagen

dus we zullen zien wat er nu uit kom kwa aantal normaal gooi ik ze ook in een glas water dan laten

ontkiemen maar ik heb deze gelijk in de grond gestopt ik doe ook wel is 2 dagen in een glas water

en als ze niet uit komen gewoon in de grond stoppen dat ze na dag of 4 toch ineens op komen

mja het blijf levend materiaal :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja die van mij kwamen ook niet uit de koeling.

in amsterdam bij de sensi shop hebben ze het wel goed voor elkaar met een mooie koeling.

 

 

ik raad je aan om een keer spliff seeds te proberen als je veel met zaden werkt.

die gaan als een speer.100% ontkiemt binnen 24uur. maar die moet ik nog afbloeien dus kan nog niet met zekerheid zeggen of het echt zo top is.

maar de tijd zal het leren.

 

succes in ieder geval

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou ik moet zegen dat deze zaden stuk beter uit komen dan de white skunk nog 1 en ik het er 18 wat ik nodig heb :verrygood

 

gallery_32069_16128_1177827.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet maar net de juiste pheno's/zaden hebben. Zaadbanken pretenderen vaak dat de gemiddelde bloeitijd tussen de 45-55 dagen, maar ik kom er ruimschoots overheen. Dat is vaak lastig met zaden,althans mijn ervaring. Ik ben benieuwd wat deze gaan doen. Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb momenteel ook een paar White Ice staan en het is inderdaad een snel soortje!! Ben op week 4,5 bloei en al vette toppen dus het zou zo maar kunnen dat de dames na week 7 al klaar zijn.

 

Succes ermee!!

Edited by spacefrog2

Share this post


Link to post
Share on other sites

tnx spacefrog2 de mijne mogen nog even lekker voor groeien en ik hoop ook dat ze lekker snel klaar zijn zo rond 7 weken

8 weken is ook niet erg :) we zullen wel zien het is voor mij ook de 1 ste x dat ik ze heb

ik heb de andere 5 zaden gistren maar in glas water gedaan ik zag dat ik toch 1 mongool er tussen had staan en 1 te weinig

er bleef dus niets anders op zitten om die anderen ook maar te planten :verrygood

 

stond ook nog een filmpje op youtube van deze dames

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan is het maar goed dat je nog een paar op de reservebank had liggen toch :lol:

Is ook mijn eerste keer met Ice hoor. Je kan mijn kweekverslagje volgen hier komt ie ook in voor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en daar zijn ze weer die ice lady s :) + 5 puple power s reg

 

gallery_32069_16128_1904473.jpg

 

 

omdat er hier toch nog zo wijnig val te zien die ik er nog fotoje bij van me moeders die ik over hou

de 2 linkse dames zijn 2 plantje s white skunk die ik van me laaste draai heb genomen en zo kon ik gelijk zien of ze een goeie moeder zou zijn ze zijn alle bij door naar de volgende ronde :P

de rechtse is alcopulco gold had ik ook 1 stekje van genomen en de voorste is de x - haze fem van sensi

ik ga er van de week stekje s van maken want groei nu een beetje dicht dus gaat het mes er in :)

 

gallery_32069_16128_1390951.jpg

Edited by the-choca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie moeders. Dus als ik het goed begrijp, als de groei van je moeder/stekken eruit is dan snij je weer nieuwe? Zo hou je moeders in leven voor een nieuwe ronde?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja zo kan je het wel zien sparta-rotterdam als ik nu stekje s er van haal 14 dagen laten zijn ze geworteld dan zet ik weer klein stekje op

zow emmer dan heb je na 7 weken weer zo prachtige moeder waar je weer stekje s van kan halen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

net even wat stekje s gemaakt kunnen ze lekker wortelen :lol:

 

gallery_32069_16128_572680.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Netjes choca..... ;)

 

 

Ik ga voor deze maar eens rustig zitten denk ik, want u heeft mijn aandacht :lol:

 

 

Suc6

Edited by criticalwidow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn ICE is inmiddels gedroogd net effe een jointje gerookt en ik waarschuw je vast dit word een echte bankhanger :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat klink goed spacefrog ;) als ik jointje rook is het laat in de avond dan kan ik gelijk me bedje in :lol:

 

nog een foto je van me zelf gemaakte transgender hoop dat ze ook wat stuifmeel zal produceren

 

gallery_32069_14843_242453.jpg

 

gallery_32069_14843_4919084.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

plantje s groeien lekker hoop dat ik ze volgende week in de tent kan knallen dan kan het grote werk weer beginnen

 

gallery_32069_16128_1844112.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke daar zijn we weer vandaag even lekker bezig geweest met de ice bitchie s ze staan er in

morgen alles wijd zetten lampen op goeie hoogte hangen

 

heb ze water met voeding gegeven per 10 liter water. 25 ml tnt complex - 50 ml wortel complex - 20 ml power zyme

 

start

gallery_32069_16128_5088601.jpg

 

en hier nog wat foto s van de stekje s die ik van de moeder planten had gehaald zijn de meeste door geworteld

van de week even de mooiste uit zoeken die gaan weer op een bubbel emmer onder de 2 tl s

 

stekjes 1

gallery_32069_16128_3555426.jpg

 

stekjes 2

gallery_32069_16128_1596011.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog paar dagen dan ga de klok hier weer op 12 - 12

 

1 voor het plukken

gallery_32069_16128_694763.jpg

 

2 voor het plukken

gallery_32069_16128_1811031.jpg

 

1 na het plukken

gallery_32069_16128_3223212.jpg

 

2 na het plukken

gallery_32069_16128_5991917.jpg

 

stekje s

gallery_32069_16128_5377507.jpg

 

nieuwe moeders + x-haze op blok

gallery_32069_16128_1368917.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed en verzorgd uit Choc , suc6 met je ronde :)

 

Gr. Boosie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt weer een hele onderneming bij elkaar, planten in alle stadia, ik ben benieuwd naar die gekristalliseerde bloemen straks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo luitje s sorry dat even nix meer van me heb laten horen maar heb erg druk gehad om dit topic tog nog tot het eind af te maken

heb ik even wat foto s gemaakt van hoe het er nu bij sta

 

gallery_32069_16128_2629584.jpg

 

gallery_32069_16128_5178449.jpg

 

gallery_32069_16128_4449776.jpg

 

gallery_32069_16128_904059.jpg

 

gallery_32069_16128_3067030.jpg

 

gallery_32069_16128_4798147.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

schitterend veldje :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

weer lekker bezig choca, ben eens benieuwd wat hier het resultaat zal zijn.

 

ben ook rondje bezig hoor, maar heb het bij momenten wat druk om goed verslagje te maken.

 

toch leuk om te zien dat je weer van de partij bent kerel :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...