Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
P@fferke77

Jackberry & Blue Killa ( bluehammer x killa queen)

Recommended Posts

:D hi di ho luitjes !

 

Hier een klein kweekverslag van de zoveelste ronde :D

 

de DR120 is weer in gebruik genomen met ditmaal een 380L smartpot met daarboven een BAL met 600w greenpowaaa ;)

 

De bedoeling was te scroggen (for da first time) al bij al is het een mooi zooitje geworden van eigentlijk 2 planten. We zitten deze zondag op 8 weken, de bedoeling is 9 weken toch zeker uit te doen.

 

Later heb ik er nog 2 sugar punch stekjes bijgezet , maar dit gaat niet veel opbrengen.

 

Ik moet zeggen ik ben zeer tevreden over de freebees van Sannie ditmaal de bluehammer x Killa queen.

 

Dermee dat ik dit topic ook aanmaak zodat jullie zelf kunnen zien wat voor monstertjes hieruit voort komen :lol:

 

Hier zijn de pics een rookverslag volgt nog B)

 

de setup :

zn4q.jpg

 

vanvoor zien we de freebee monstertjes ik noem deze Blue Killa (bluehammer x killaqueen) en achteraan de jackberry

9z46.jpg

 

een close up vd Bue Killa

6ebb.jpg

n8u8.jpg

 

de jackberry

33i7.jpg

 

close up jackberry

48rx.jpg

 

Ik gebruik voor alles enkel het volledige pakket van Sannie, en diverse toevoegingen van GK organics (thee trekken) om de grond op te waarderen. Inmiddels is dit de derde maal dat de grond herbruikt wordt en ik denk dit nogmaals te doen :wub:

 

greets and ill keep you updated :D

 

De cheesemix staat ook al klaar om nog een tentje op te vullen en deze tent gaat het huisje worden van men Herculesjes B)

 

Cheesemix mama's

nd60.jpg

Cheesemix Kids

2n51.jpg

Edited by P@fferke77

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie stekkies man ik zelf maak altijd voor de zekerheid dubbel mocht3n er een paar het niet halen voor de mooiste natuurlich

 

Groen goete Ali

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) thanx guys

 

Wel thanks to Escobar kunnen we met deze maffe cheese mix experimenteren :)

 

De moeders komen uit de zaden die ik gekocht heb bij Sannie's shop en vindt u hier CLICK

 

Ze zijn voor de moment wel ff uitverkocht zie ik ;) dat was snel

 

eindelijk iemannd die apprecieert wat ik doe voor smaken lol , men maten zeggen altijd gij met uw smaken :verrygood

 

Binnekort een uitgebreid kweek en rookverslag :D

Edited by P@fferke77

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...