Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest wiet61

lekker aankloten in 2014

Recommended Posts

Guest wiet61

Even een paar foto,s van de plaats in het bos Met de Rd -typhoon

en de andere in het bos ,waar henkes staan ,die staan toch te veel in de schaduw ,die worden volgend jaar op geschoven ..

 

En nog een kweekje in een ander bos ,waar ik zaad wilde kweken ,en meteen kijken of dat het gaat daar .

Maar het zijn allemaal vrouwtjes di er staan ,welk ras weet ik al niet meer hahaha

De RD -TH

gallery_36283_16620_442246.jpg

 

De Henkes lollands

gallery_36283_16620_1155160.jpg

 

De zaadplek waar geen man bij zit tot nu toe ,en ik weet het ras niet meer .

gallery_36283_16620_1178107.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is het dit jaar toch rustig hier ,het lijkt wel of er een stuk 5 a 6 iets plaatsen ,en de rest begint een tropic en doen vervolgens niks meer .Als ik de moderator was gooide ik ze er na 6 weken geen actie eraf .

Ja dat is helaas zo bij guerrilla, ligt denk ik ook aan dat mensen onderschatten hoeveel fysiek werk het is. Zijn denk ik veel die met goede moed begonnen zijn maar in de loop van de kweek hebben ze er geen zin meer in.

 

Ach ja ons kent ons groepje is ook gezellig toch?

 

 

Je planten staan er mooi bij, grappig klein plekje daar bij die bramen struiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke Guerilla . zijn er maar 2 die ik volg tenmisnte ! dit is er 1 !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Cuppo dank je ,dan weet ik het ook waar ik het allemaal voor doe !

 

johnny ,dat denk ik ook ,dat ze vol moed beginnen ,en dan merken hoeveel werk het is ,en dan af hakken ,soms door een tegenvaller .maar je moet gewoon doorgaan ,dat doen wij toch ook .

Het groepje word wel klein johnny ,vorig jaar waren er toch meer ,of lijkt dat maar zo .

Het wel gezellig ,maar het kan wat beter ,volg jij Gobru ook op het andere forum ?

Ik zit nu ook op een canadees forum ,wel met de transmitter ,nederlands omzetten naar engels ,lezen kan ik het wel ,maar goede zinnen schrijvben niet ,ik heb te goed opgelet op school denk ik . :rtfm: :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De zaadplek waar geen man bij zit tot nu toe ,en ik weet het ras niet meer .

 

dat gaat goed :lol:

in dat geval heb ik ook nog wel een paar duizend onbekende deentjes voor je hoor :likken:

 

Ach ja ons kent ons groepje is ook gezellig toch?

 

vroeger waren er toch wel wat meer verschillende mensen die nog eens reageerden.

maar dit jaar is het :whistle:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Edited by lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben je niet bang dat het stuifmeel z'n werkzaamheid verliest als het er al 7 dagen ligt?

is het niet slimmer om tussendoor een paar keer al het stuif te verzamelen en in te vriezen :rolleyes:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Dat ga ik vanaf nu ook doen ,om de 3 dagen ,nu ligt het er ongeveer 3 dagen .

Als onze rip dame blanche het heeft verteld hier op het forum ,dan zal het wel kunnen ,want die kon er wat van van kweken .

 

op de grote spot gaat het nu ook als een speer .

De foto zegt alles .

op de voorgrond staan heribei,s 7 stuks ,die doen het ook goed ,dat worden nog struiken ,had ik niet meer verwacht trouwens .

gallery_36283_16620_2406528.jpg

 

Zal wel goed volstaan nu! Welke soorten zijn dit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De zaadplek waar geen man bij zit tot nu toe ,en ik weet het ras niet meer .

 

dat gaat goed :lol:

in dat geval heb ik ook nog wel een paar duizend onbekende deentjes voor je hoor :likken:

 

Ach ja ons kent ons groepje is ook gezellig toch?

 

vroeger waren er toch wel wat meer verschillende mensen die nog eens reageerden.

maar dit jaar is het :whistle:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Ja het is wel minimaal ja, is wel jammer. Maar uiteindelijk doe je het ook voor jezelf natuurlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Guerilla-army ,hier staan veel soorten ,waaronder de henkes lolland ,de wildsuper07 ,de grapwildsuper07 ,de nepal 2pounder ,de heribei .

danich gold ,GG2-GG5 ,herijuana ,de pine berry -pot-GG ,enz

 

Hier komt weer een foto van die spot ,ze gaan als een raket .

Ik heb de planten onderaan gesnoeid ,daar komt toch niks aan .

gallery_36283_16620_750349.jpg

 

Een nepal 2Pounder ,die al aan het bloeien is geslagen .

 

gallery_36283_16620_38169.jpg

 

een Danich gold

 

gallery_36283_16620_353012.jpg

 

 

De kaal gevreten spot ,die staat nu ook goed vol ,wel weer twee mannen gekild . :execute

gallery_36283_16620_2694084.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

geweldig al die takken om het te verstevigen :likken:

 

't staat lekker vol daar bij jou B)

lekker dieven die handel,

we willen geen popcorn maar dikke toppen.

 

het word maar eens tijd dat ik ook wat topjes aan mijn planten zie

 

greetz,

lufthegreenstuf

Edited by lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Theluftgreenstuf ,net wat je zegt ,ik wil toppen zo groot als een 2,5 liter cola fles ,en zo hard als staal .

Het is veel werk allemaal ,ik ben er vandaag ,vanaf 9 uur mee bezig geweest ,ik was om 3 uur thuis ,alles nakijken of er geen man ,of herma tussen zit ,dat kan je ook nog hebben ,wel moeilijk kijken nu de grootste al 2,50 cm lang is .

Bij een twijfel ik nog ,die laat niet duidelijk haartjes zien ,maar ook geen ballen .

 

Net wat Johnny al zei tegen me ,ik moet een trap mee nemen denk ik ,die worden over de 3 meter daar .

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik zit er ook over na te denken om maar een trap mee te gaan nemen. :likken:

misschien ga ik er wel een paar ombuigen, ze moeten toch verstevigd worden dus dan kan ie ook gelijk een beetje schuin hangen.

jij hebt daar minder ruimte voor denk ik :whistle:

 

bij twijfel kun je er altijd aan ruiken, mannen haal je er zo uit met die onkruid geur van ze. :innocent:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Edited by lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

ja ik zit er ook over na te denken om maar een trap mee te gaan nemen. :likken:

misschien ga ik er wel een paar ombuigen, ze moeten toch verstevigd worden dus dan kan ie ook gelijk een beetje schuin hangen.

jij hebt daar minder ruimte voor denk ik :whistle:

 

bij twijfel kun je er altijd aan ruiken, mannen haal je er zo uit met die onkruid geur van ze. :innocent:

 

greetz,

lufthegreenstuf

 

Dat zal ik eens nader bekijken ,dat je het kan ruiken .

 

Voor buigen is het te klein bij mijn ,het is dadelijk een dicht bos ,ik moet wel van tevoren alle mannen killen ,over twee weken ga ik 10 dagen weg ,dus voor die tijd moet ik het weten .

Weet ik het niet dan gaan ze eraan ,ik geef er weinig om .om een emmer zaad te hebben .

Een klein beetje stuif uit een balleke kan nog niet zo veel kwaad ,maar hij moet geen boom worden ,alle planten zijn nog niet aan het bloeien ,ik denk nu een stuk of 5 .

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een trap is een luxe probleem. :D

 

Ziet er erg mooi uit, nu al bloeiende planten grote planten. Ik ben jaloers.

 

Dieven is in deze opstelling wel slim inderdaad, je hebt meer moestuin stijl spots.

 

Gister nog wat Mafjes en WS07xDG weggebracht, wel hebben er 150 neer gezet op 10mtr bij 4. Bovenlaag er af gegraven en cocos, potgrond en kipemest korrels 1 schop diep omgeploegd. Ben zeer benieuwd hoe groot ze nog worden, zal wel max 50 centimeter worden omdat ze denk ik meteen gaan bloeien als ze volwassen zijn. Maar er staan ook een hoop op dat opervlakte dus ben benieuwd. Wel de hele dag zon als die nog een keer gaat schijnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiet 61, gewoon het zekere voor het onzekere nemen, met 10 dagen vakantie kan er veel te veel veranderen.

 

Johnny, dat word denk ik ook wel gevaarlijk qua mannen en vrouwen.

tegen de tijd dat ze geslacht krijgen staan je vrouwen misschien ook al te bloeien.

wel mooie aantallen hoor... daar krijg je nog wel een paar volle potten groenvoer van :likken:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat is wel zo maar tegen die tijd gaan we er ook wat vaker heen. En een paar zaadjes ontkom je uberhoud niet aan hier in het noorden. Ik zit wel op mijn eigen plekken met het zelfde probleem als wiet61, ik ga ook bijna 2 weken op vakantie.

 

Wie zien het wel, hebben we wat wiet straks mooi. Anders weer een hoop geleerd dit jaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

JA JUIST ,Daarom ga ik nu ook twee keer per week kijken ,en de mannen killen ,als ik het geslacht niet weet voor ik weg ga ,gaat hij eraan die er staat , ik wil niet het risico lopen dat alles bestoven is ,alles voorzijn kan je toch niet ,ik heb ook wel eens dat er ineens ballen te zien zijn die ik 4 dagen eerder niet zag ,die kan dan goed wat bestoven hebben ,maar nooit veel ,daarom ga ik tegen de bloei ,en als ik het niet zeker weet van sommige planten 2 keer per week .

\

 

Zo lang het regent hoeven we niet bang te zijn op bestuiven van de plant .

Het is klote weer je word er niet goed van zoveel regen er valt ,maar het heeft ook weer een voordeel ,je hoeft de planten geen water te geven.

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bam dat groeit lekker door en dicht! Wat zal daar een voorraad van afkomen....

 

Tof dat al één en ander bloeit. Mooie mix soortjes ook, ik wist niet dat vroegbloeiers zo laat (vlak voor de bloei) nog geen geslacht hebben laten zien. Ben ook heel erg benieuwd naar de Heribei. Bamboestokken ook weer iets voor mij om aan te denken volgend jaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

JA JUIST ,Daarom ga ik nu ook twee keer per week kijken ,en de mannen killen ,als ik het geslacht niet weet voor ik weg ga ,gaat hij eraan die er staat , ik wil niet het risico lopen dat alles bestoven is ,alles voorzijn kan je toch niet ,ik heb ook wel eens dat er ineens ballen te zien zijn die ik 4 dagen eerder niet zag ,die kan dan goed wat bestoven hebben ,maar nooit veel ,daarom ga ik tegen de bloei ,en als ik het niet zeker weet van sommige planten 2 keer per week .

\

 

Zo lang het regent hoeven we niet bang te zijn op bestuiven van de plant .

Het is klote weer je word er niet goed van zoveel regen er valt ,maar het heeft ook weer een voordeel ,je hoeft de planten geen water te geven.

Ik zit er ook wel een beetje mee, hoe ze nu gaan zie ik ze rond die tijd ook wel geslacht tonen. Maar ik heb misschien het voordeel omdat ik zo laat ben dat eerst de mannetjes komen dus er misschien ook heel weinig is om te bestuiven.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

JA JUIST ,Daarom ga ik nu ook twee keer per week kijken ,en de mannen killen ,als ik het geslacht niet weet voor ik weg ga ,gaat hij eraan die er staat , ik wil niet het risico lopen dat alles bestoven is ,alles voorzijn kan je toch niet ,ik heb ook wel eens dat er ineens ballen te zien zijn die ik 4 dagen eerder niet zag ,die kan dan goed wat bestoven hebben ,maar nooit veel ,daarom ga ik tegen de bloei ,en als ik het niet zeker weet van sommige planten 2 keer per week .

\

 

Zo lang het regent hoeven we niet bang te zijn op bestuiven van de plant .

Het is klote weer je word er niet goed van zoveel regen er valt ,maar het heeft ook weer een voordeel ,je hoeft de planten geen water te geven.

Ik zit er ook wel een beetje mee, hoe ze nu gaan zie ik ze rond die tijd ook wel geslacht tonen. Maar ik heb misschien het voordeel omdat ik zo laat ben dat eerst de mannetjes komen dus er misschien ook heel weinig is om te bestuiven.

 

Soms laten ze het laat zien johnny die kloothommels ,op mijn grote spot nu zijn het allemaal vrouwen ,op twee na nu .

Dus maandag weer terug en dan weer donderdag ,als ik hbet van die twee dan nog niet weet ,hak ik ze om .

Ik zit niet te wachten op een emmer vol zaad ,wel op kilo,s wiet als het kan .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

EEn foto van de grote spot van de zijkant .

Het was zeer warm en broeierig toen ik de foto maakte .Dat kan je ook zien aan de foto.

 

gallery_36283_16620_391489.jpg

 

Een van de voorkant .

Zoals jullie zien in enkele dagen weer gegroeid .

 

gallery_36283_16620_80856.jpg

 

op de voorgrond een herbei van sannie ,ook die doen het heel goed .

 

gallery_36283_16620_1744580.jpg

 

En nog een heribei .

 

gallery_36283_16620_1400700.jpg

 

En dan hiet de top van de nepal 2ponder met heek raar krullend blad .

Het hebben er ongeveer twee plante,maar ze groeien als kool ,en staan in bloei

 

gallery_36283_16620_1473399.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik blijf het maar zeggen maar ze gaan lekker man. :icecream:

 

Het voelt nu net aan als een land in de tropen. Voor de planten is het wel goed, groeizaam weer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damm man wat een Akker !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat gaat lekker 61, wat een beesten die Nepalezen, tis toch lekker vol geworden op je akkertje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vette overkill met al die bamboestokken :likken:

 

ik zie dat jij ook van die irritant draaiers heb staan,

daar word ik al jaren gek van, ik heb liever brandnetel, die zijn zo weg te halen.

 

veldje komt goed vol man :whistle:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...