Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest wiet61

lekker aankloten in 2014

Recommended Posts

zo krijg je natuurlijk 1e draai 2e draai 3e draai :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben je niet bang dat het stuifmeel z'n werkzaamheid verliest als het er al 7 dagen ligt?

is het niet slimmer om tussendoor een paar keer al het stuif te verzamelen en in te vriezen :rolleyes:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

ben je niet bang dat het stuifmeel z'n werkzaamheid verliest als het er al 7 dagen ligt?

is het niet slimmer om tussendoor een paar keer al het stuif te verzamelen en in te vriezen :rolleyes:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Dat ga ik vanaf nu ook doen ,om de 3 dagen ,nu ligt het er ongeveer 3 dagen .

Als onze rip dame blanche het heeft verteld hier op het forum ,dan zal het wel kunnen ,want die kon er wat van van kweken .

 

op de grote spot gaat het nu ook als een speer .

De foto zegt alles .

op de voorgrond staan heribei,s 7 stuks ,die doen het ook goed ,dat worden nog struiken ,had ik niet meer verwacht trouwens .

gallery_36283_16620_2406528.jpg

Edited by wiet61
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat worden kilo's als het niet geript word :P

maar dat zul je net zien natuurlijk

op een rip-vrij jaar! :D

Edited by S37

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

dat worden kilo's als het niet geript word :P

maar dat zul je net zien natuurlijk

op een rip-vrij jaar! :D

Geript worden ,dat hoop ik van niet S37 ,daarom heb ik ook een hoefijzer op gehangen daar op de spot die ik met gaten maken gevonden heb .

 

Maar of het helpt weet je pas aan het einde ,je kan niet meer doen als je best ,en het goed doen ,geen paadje maken naar je spot ,zorgen dat je niet gezien word als je ergens naar toe gaat ,er zijn er natuurlijk altijd die er naar op zoek zijn ,ik zoek ook wekelijks spots ,ik ben er dan ook al twee tegen gekomen ,een van 20 planten een van 12 ,ik laat ze gewoon staan ze zijn niet van mijn .

Wel zal ik hem laten schrikken ,op het laatst leg ik er een briefje bij ,waarin staat succes het volgende jaar een mede kweker ,en ben niet bang ik rip je niet .

 

.

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er super nice uit, die rammen de grond uit. Op naar planten van 3 mtr.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ziet er super nice uit, die rammen de grond uit. Op naar planten van 3 mtr.

daar kan jij nog eens goed gelijk in hebben dat het hele grote worden .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe groot zijn ze nu? Tussen 1.40 en 1.70 of zo?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Johnny @ tussen de 1,70 en over de twee meter sommige ervan ,dus al mooie planten ,ze komen boven mijn uit .

Share this post


Link to post
Share on other sites

En dan groeien ze minimaal nog een week of 5 door, zal al vast maar een ladder naar je plek slepen. :likken:

 

Je mag trots op je werk zijn man!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

En dan groeien ze minimaal nog een week of 5 door, zal al vast maar een ladder naar je plek slepen. :likken:

 

Je mag trots op je werk zijn man!

Ik kan het beamen het is veel werk ,het zullen ook grote planten worden denk ik ,ik ben ook benieuwd wat de 2pounder gaat doen ,in een gat staan 3 vrouwen ,er staat van alles daar ,ook de henkes doen het goed .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

En dan hebben we hier de stuifmeel van de mighty mite , ingevroren in de vriezer ,in het midden zit een centrifuge buisje ,een oud buisje van geleverd zaad .

Ik heb eerst een piepschuim rondje gesneden ,en daarin een gaatje gemaakt waar het buisje in kan ,dus eerst wat water erin ,dan het piepschuim rondje met gaatje erin ,wat ongeveer 6 mm dik is ,dan voorzichtig buisje met stuifmeel erin ,toen in de vriezer gedaan .

De stuif is van 4 dagen ,met de volgende lading doe ik hetzelfde omdat de herijuana in de pot nog niet aan het bloeien is ,en die wil ik het bestuiven met de mighty mite ,omdat het een zeer vroege soort is ,ik hoop dat ook wat vroege opvolgers te krijgen van de herijuana ,dat zou natuurlijk mooi zijn .

Die selecteer ik er wel uit ,en daar ga ik mee verder .

gallery_36283_16620_1493042.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

johnny dat hopen we allemaal van wel ,maar het is nog niet zo ver .

even lachen hoort er ook bij he ,daarom deze foto. :jump: :jump: :jump:

gallery_36283_16620_3746.jpeg

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

weer even een update van de spot met vreet schade .

De nepal-2 pounder

gallery_36283_16620_138200.jpg

de purple pine berry-pot-gg

gallery_36283_16620_2201481.jpg

en de GG2-GG5

gallery_36283_16620_1932958.jpg

en de overzichts foto.

gallery_36283_16620_2813864.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi dat je al overal steunstokken hebt staan.

nu hoef je tenminste niet meer achter de feiten aan te rennen.

je planten gaan trouwens fantastisch :tu

 

ik heb vandaag 100 bamboestokken besteld van 2,40 meter.

nu nog bedenken hoe ik dat dan weer op de spot krijg :rolleyes2:

 

purple pine berry-pot-gg, dat is een flinke mond vol :P

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

lufthegreenstuf , je moet het goed doen of niet ,maar daar zal jij ook wel over eens zijn denk ik ,Ik hoop dat je niet teveel betaald hebt voor die stokken ,die lengte gaat makkelijk in de auto hoor ,je gooit ze ergens in de buurt af ,en als het donker is naar de spot brengen . at is een kleine moeite .Ik hoop dat er net zoveel aan komt als de naam lang is . :jump:

D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt een mooi kunstwerk van die stokken gemaakt, goede voorbereiding en vooruit denken is jou niet vreemd.

 

Planten staan er ook erg mooi bij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtig mooi met het zonnetje er zo bij! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

johnny ,mooie kunst is niet lelijk he ,het is inderdaad veel voorbereiding ,ik zet bovenaan de drie stokken per plantgat ,stokken die ik met elkaar verbind met tyrips .

Dan kan ik eronder mooi ijzerdraad wikkelen waar de takken op rusten ,zo scheurt er niks af op de spot ,hoop ik dan he .

 

Dilago ,ja het is zeker mooi het zonnetje ,het was ook nodig ook wil ons geliefd plantje goed gaan groeien ,op naar een mooi resultaat .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

een update van de zaad planten .

Met als eerste een wildsuper07 ,waarschijnlijk word of is hij bestoven door mighty mite ,ik heb er twee staan ,deze geeft net haartjes ,en de andere is al aan het bloeien .

gallery_36283_16620_428836.jpg

 

En hier de bloeiende wildsuper07 ,deze zal al wel bestoven zijn door mighty mite ,mooie vroege peno ,die gekruist is met een vroege peno van MM .

gallery_36283_16620_782089.jpg

 

De plant in zijn geheel ,er staan er twee in trouwens .

gallery_36283_16620_2049900.jpg

 

De overzichts foto waar de twee mighty mite vrouwen in staan plus 4 herijuana die nog geen geslacht laten zien ,ik hoop op een man ,dan kan ik de stuif daar van opvangen ,en in de vriezer kieperen .De herijuana laat ik trouwens ook bestuiven door de mighty mite man .

 

 

gallery_36283_16620_999231.jpg

 

De mighty mite toppen ,ze gingen zeer vroeg in bloei ,de ene is vlugger als de andere .

 

gallery_36283_16620_1042122.jpg

 

Ze is al volop zaad aan het produceren ,de toppen worden nu de zon schijnt flink wat groter .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi man dat er al zo veel in de bloei staat bij jou.

die planten kun je echt in een mooie periode laten bloeien/oogsten. ^_^

 

jammer dat ik zoveel fem's heb dit jaar, anders had ik ook nog wat leuke kruisingen kunnen maken.

misschien dat ik nog stuifmeel van de mwc's kan gebruiken voor het een en ander. :shifty:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi man, je pakt inderdaad zo in de praktijk de mooiste maanden inderdaad. Naja vandaag is lekker maar die weersvoorspellingen wordt je nou niet vrolijk van. Het is zo weer augustus.

 

Die kruizing kun je straks mooi weer gebruiken om een ander soortje vroeg te maken. Dat was je bedoeling ook toch.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

luftthegreenstuf ,dat is zeker nodig ,vroege soorten maken .

Johnny ,ja inderdaad ik gebruik de stuif dan ook bij de herijuana ,in de hoop dat de heijuana vroeger afbloeit ,er zullen wel verschillende peno,s in zitten ,maar de vroegste kan je er toch uit selecteren ,en daarmee verder gaan .

De wildsupers 07 bloeien ook vlug ,de twee in de pot ,vlugger als de andere ,die maakt pas haartjes aan ,die kruis ik allebij met mighty miet ,en het zaad ervan hou ik gescheiden ,dan kan ik volgend jaar mooi zien wat het gedaan heeft ,maar zoals jij ook wel weet is de mighty mite idiaal om mee te kruisen .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Wat is het dit jaar toch rustig hier ,het lijkt wel of er een stuk 5 a 6 iets plaatsen ,en de rest begint een tropic en doen vervolgens niks meer .Als ik de moderator was gooide ik ze er na 6 weken geen actie eraf .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...