Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest wiet61

lekker aankloten in 2014

Recommended Posts

Ben net weer wezen kijken, en het viel me ineens op dat er heel veel sprinkhanen en wantsen waren.

 

Dat is bij mij ieder jaar wel maar ik denk dat er veel meer zijn door de zachte winter.

 

Denk toch echt dat dat de boosdoener is bij mij, De wat grotere sprinkhanen knagen zo een stam door.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ben net weer wezen kijken, en het viel me ineens op dat er heel veel sprinkhanen en wantsen waren.

 

Dat is bij mij ieder jaar wel maar ik denk dat er veel meer zijn door de zachte winter.

 

Denk toch echt dat dat de boosdoener is bij mij, De wat grotere sprinkhanen knagen zo een stam door.

die zie ik bij mijn ook nergens die sprinkhanen ,daarom snap ik het niet ,ik denk zelf een kever ,maar welke ,er zijn er zoveel

Share this post


Link to post
Share on other sites

de planten komen er goed bovenop toch?

onder de grond zijn ze lekker doorgegroeid dus de schade boven de grond hebben ze zo ingehaald B)

mooie velden man, je bent er goed tegenaan gegaan dit jaar.

mooi compleet topic ook :punk:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Dank je Luftthegreenstuf ,als je iets doet moet je het goed doen vind ik ,en niet half ,ik hoop dat ze het gaan redden daar op die plaats ,en dat de insecten weg blijven ,volgend jaar moet ik veel vlugger spuiten dat merk ik wel .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Een kuipje met wat zaad planten ,er stonden ook deense bij ,het waren allemaal mannen ,en dat wilde ik niet .

Nu staat er een mooie mighty mite man met twee dames mighty mite ,en 4 herijuana staan erbij ,in de hoop dat er vrouwtjes komen ,de mighty mite man laat ik ze bestuiven ,kijken of er een vroegere herijuana uit voort komt ,ook staat er een mooie wildsuper07 bij ,waar ik nog wel een foto van plaats .

gallery_36283_16620_1286451.jpg

 

onder staan nog GG2-GG5 en DG die gaan langs een sloot voor wat zaad ,eerst moet de mais nog wat groter zijn .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

de top van de mighty mite man

gallery_36283_16620_666999.jpg

 

twee wildsuper07 in een pot ,die gaan naar een vriend om bestoven te worden door een grapewildsuper07

gallery_36283_16620_296371.jpg

 

nog een wildsuper07 die word bestoven door de mighty mite man .

gallery_36283_16620_936030.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Hier nog een foto van de grote spot ,met stokken erlangs ,dat was wel nodig want het groeit als kool ,

Er zijn nog drie mannen verwijderd ,er zitten er niet veel meer tussen nu ,ik hou er wel een 60 over daar .

op de voorgrond de heribei doen het ook goed ,er staat ook een mighty mite en een herijuana .

De 2 ponders die gaan hard ,daar ben ik benieuwd naar ,in een gat staan 3 vrouwen ,dat zal wat worden ,de volgende keer ga ik vast wat strooien met korrels , om een voedings gebrek tegen te gaan .

gallery_36283_16620_643657.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Dat moet ook Pic ,hoe groten hoe meer rookwaar .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

de Rd+TH spot in het bos ,net een paar mannen verwijderd ,het gaat goed ,maar ze strekken wel meer dit jaar ,dat komt weer omdat er weinig zon schijnt ,daar gaan ze naar zoeken .

En dan gaan ze de lucht in .

gallery_36283_16620_1017825.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beginnen zich al wat topjes te vormen?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Beginnen zich al wat topjes te vormen?

Ja hier en daar zie ik al wat in de topjes ,maar ze moeten nog groter worden als het kan .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan nog even. Morgen is pas de langste dag! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijken wie het eerst kan oogsten

Mafje in me tuin of de wildsupers

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

S37 dat worden de mafjes .dat kan ik je nu al vertellen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had nog een hoop mafjes van je, die ga ik nu nog zetten. Wel moestuin stijl dus dicht bij elkaar. Ben benieuwd hoe groot ze nog gaan worden, maar elke gram is er 1 niet waar.

 

Trouwens met het kiem percentage is helemaal niets mis, daar twijfelde je toen toch aan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Johnny hier is er al 1 in de bloei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmmm dat is voor jou mooi voor mij niet hahaha. Naja zadenplanten groeien ongeacht het licht regime nog wel ff dus ze zullen vast nog wel langer dan 20 cm worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ik had nog een hoop mafjes van je, die ga ik nu nog zetten. Wel moestuin stijl dus dicht bij elkaar. Ben benieuwd hoe groot ze nog gaan worden, maar elke gram is er 1 niet waar.

 

Trouwens met het kiem percentage is helemaal niets mis, daar twijfelde je toen toch aan?

Ja johnny dat heb ik ook opgemerkt ,ze kiemde zeer goed ,ik heb ze van de winter 4 weken in de vriezer gegooid ,bij een tempratuur van -18 .

En het bleek geholpen te hebben bij het zaad van de mafjes .

Jij had ze toen toch ook getest ,ongeveer kwam toen toch 60% uit .

nu kwam bij mijn ook bijna alles uit ,alleen heb ik ze te vlug ontkiemd ,in kleine potjes waren ze al 40 cm lang ,toen heb ik ze weg gegooid ,ik wist er geen raad mee ,er stonden er toen 150 , vorige week alles weg gedonderd ,jammer maar helaas ik had er ook liever plek voor gehad .

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij mij hebben de slakken een handje geholpen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

bij mij hebben de slakken een handje geholpen :P

jammer s37 want de mafjes zijn mooie planten hoor ,volgend jaar weer een zaden kweek mee doen ,ik heb de begin zaden nog liggen ,ik had het eigenlijk dit jaar willen dopen ,maar ik weet niet waar ik het eerste naar toe moet ,veel werk is het hoor

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er gister dus 80 ingezaaid, alle zaad die ik in het water had gegooid is open gegaan.

 

Ja had er toen een stuk of 10 getest en toen was het inderdaad iets van 60% of zo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ik heb er gister dus 80 ingezaaid, alle zaad die ik in het water had gegooid is open gegaan.

 

Ja had er toen een stuk of 10 getest en toen was het inderdaad iets van 60% of zo.

Dat word een mafketelveld voor je johnny . :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Bij de aangevreten spot gaat het ook goed nu ,de planten zijn aangeslagen ,wel veel uitlopers nu ,ik zal moeten verstevigen anders scheuren de taken uit .

Verder heb ik de wonden van de plant bij gewerkt met wondbalsum,er komt een mooi laagje op te liggen ,en het sluit de wond af .

gallery_36283_16620_516539.jpg

 

de aangevreten planten

gallery_36283_16620_2699019.jpg

 

gallery_36283_16620_612338.jpg

 

de ergste van allemaal ,maar ik laat ze mooi staan ,het is een GG2-GG5

gallery_36283_16620_2041973.jpg

 

op de bos spot gaat het ook goed alleen staan ze er niet zo goed ,het was ook meer om te testen daar ,volgend jaar schuift de boel daar iets op naar links ,dan staan ze meer in de zon .

gallery_36283_16620_345915.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...