Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest wiet61

lekker aankloten in 2014

Recommended Posts

Guest wiet61

Ja die Herijuana vind ik, heeft nu de Heribei ingehaald in potentie voor Guerilla.

Ik ben erg benieuwd naar het eind resultaat hiervan.

 

Zit er nog verschil in bloeitijden tussen de reguliere of de Fem versie van de Herijuana?

 

Gr. HL

Of er verschil inzit ,ik denk van wel .ik heb dit jaar ook een heel vroeg manneke gehad van de herijuana ,die had ik moeten bewaren ,helemaal vergeten verdomme.

De herijuana zaden die ik nu heb zijn redelijk vroeg ,ik heb er een gekruisd met de mighty mite man ,daar ga ik mee verder ,daar zullen vroege peno,s uitkomen ,en die kruis ik met de gg2 volgend jaar ,dat moet de fast heri opleveren ,die selecteer ik dan .

Is resultaat tot nu toe is goed te noemen ,de toppen zijn op de spot en op de plaats zeer hard ,die andere leveren zo,n wiet niet dat weet ik wel ..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou de volgende keer eerder voor Durban Poison en/of Hollands Hope gaan dan voor Frisian Dew, wel wat latere soorten dan Guerilla Gold.... Een vriend van me heeft met vooral Durban Poison veel betere resultaten behaald. Ben benieuwd hoe het allemaal voor je gaat aflopen, hoop op een goed eind!

 

die frisian dew en ik meer te vreden over dan hollands hope en durban poison. ik heb ze gehad van nirvana seeds en van sensi. ik vind persoonlijk durban van sensi redelijk geslaagd. rookt lekker maar je hebt wel degelijk een mooie nazomer nodig.

 

van een frisian dew trek je altijd wel een paar onsjes das kinder al douw je die doppen eind juni de grond in nog 3 meter + bomen.

 

voor mij tot nog toe nederlands outdoor glorie :D

 

@wietje je hebt een leuke ruimte en een mooie kweek opgezet man echt respect.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ik zou de volgende keer eerder voor Durban Poison en/of Hollands Hope gaan dan voor Frisian Dew, wel wat latere soorten dan Guerilla Gold.... Een vriend van me heeft met vooral Durban Poison veel betere resultaten behaald. Ben benieuwd hoe het allemaal voor je gaat aflopen, hoop op een goed eind!

 

die frisian dew en ik meer te vreden over dan hollands hope en durban poison. ik heb ze gehad van nirvana seeds en van sensi. ik vind persoonlijk durban van sensi redelijk geslaagd. rookt lekker maar je hebt wel degelijk een mooie nazomer nodig.

 

van een frisian dew trek je altijd wel een paar onsjes das kinder al douw je die doppen eind juni de grond in nog 3 meter + bomen.

 

voor mij tot nog toe nederlands outdoor glorie :D

 

@wietje je hebt een leuke ruimte en een mooie kweek opgezet man echt respect.

dank je ,ik weet dat het een mooie ruimte is ,ik stap ook over op de auto mazar ,daarna op de fresian dew ,ik wil na heel veel werk wel een goede oogst ,en niet elke keer veel weg kunnen gooien ,daar pas ik voor ,je ziet wel een klote maand en alles is bijna naar zijn grootje .de toppen geven veel flus omdat de zon ontbroken heeft in de maand aug .

Ik zeg maar zo volgend jaar beter .

Ik ben gister wezen knippen op de vraatspot ,en ik heb weer hele planten met grote toppen weg kunnen gooien door rot ,er viel niks van te oogsten ,jammer ,het roer moet om volgend jaar ,ik wil alleen nog soorten doe wat op brengen ,al moet ik veel geld uitgeven voor zaad ,dat maakt niet uit .

Wel zet ik er nog wat andere bij hoor zoals de GG2 ,die wil ik ook wel eens zien .

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

de zwangere herijuana ,van de mighty mite

gallery_36283_16620_31175.jpg

Zoals jullie zien zijn de topjes zeer veel zaad aan het maken

gallery_36283_16620_70223.jpg

gallery_36283_16620_27569.jpg

gallery_36283_16620_63539.jpg

 

Ik moet zeggen ,de herijuana maakt harde toppen aan ,en dat had ik echt niet verwacht van zo,n late soort ,deze is toevallig vroeg ,die op de spot staat ook ,en nog wel zonder rot ,het word een interessante kruising .

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Wiet61,

Ziet er echt puik uit. Heerlijk om zo een veld te zien met mooie planten. Die Herrie is echt een leuke soort zo te zien. Ben benieuwd hoe ze je zal smaken.

Keep up the green work!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Hi Wiet61,

Ziet er echt puik uit. Heerlijk om zo een veld te zien met mooie planten. Die Herrie is echt een leuke soort zo te zien. Ben benieuwd hoe ze je zal smaken.

Keep up the green work!

Miramar mijn smaakt het slecht ,want ik rook niet meer ,maar er zijn liefhebbers zat den ik .

Share this post


Link to post
Share on other sites

het word een interessante kruising .

 

:innocent: Dat weet ik wel zeker !

Share this post


Link to post
Share on other sites

de zwangere herijuana ,van de mighty mite

gallery_36283_16620_31175.jpg

Zoals jullie zien zijn de topjes zeer veel zaad aan het maken

gallery_36283_16620_70223.jpg

gallery_36283_16620_27569.jpg

gallery_36283_16620_63539.jpg

 

Ik moet zeggen ,de herijuana maakt harde toppen aan ,en dat had ik echt niet verwacht van zo,n late soort ,deze is toevallig vroeg ,die op de spot staat ook ,en nog wel zonder rot ,het word een interessante kruising .

 

Dat ziet er supermooi uit, zeer interessant jou kruisingen.

 

Door een foutje heb ik voor volgend jaar meer als voldoende MAF van jou x Wildsuper07xDG zaden. Ze maken leuke toppen aan ondanks zwanger.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Dat lijkt me ook een mooi soortje wat je onbedoeld veroorzaakt hebt hoor ,de maf is een potent soortje om mee te kruisen hoor ,we moeten een hard compact wiet kweken buiten ,en niet die klote flus zooi ,ik heb ongevver 25 planten zo weg gemieterd ,omdat ik kwaad was ,veel rot en dan nog veel flus ,weg ermee ,die denen wil ik nooit meer .

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier ook hoor wiet61 <_<

heb een paar van die planten die maar niet stoppen met rotten.

overal van die kleine verrotte topjes waardoor het niet meer de moeite is om em helemaal uit te zoeken.

ik haal er denk ik ook maar een paar compleet weg, daar heb ik toch niks aan.

die denen ben ik 2 jaar geleden voor het laatst mee op mijn bek gegaan, die hoef ik ook niet meer.

volgend jaar ook een leuke autoflowers spot doen?

kost wel weer veel meer moeite maar als het goed afrijpt in de zomer heb je er meer aan dan de 4 meter hoge fluff denen

 

greetz,

lufthegreenstuf

Edited by lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

da moet wel een mooie plant gaan opleveren die heri met mm! maar ziet d'r allemaal mooi uit. jammer van de rot en fluff,

Edited by Ozzoes

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Denen zijn ook erg gevoelig voor herma heb ik het idee of niet? Had er hier een paar die ik ondanks weinig stress een paar keer weg heb moeten doen. Uiteindelijk had ik er nog eentje staan waarin ook zaad gekomen is.

 

Soorten die je opnoemt had ik zelf ook in gedachten op een paar na.

 

De Automazar lijkt me een mooie om eens in de tuin mee te expirimenteren, kijken hoeveel die met veel zorg op kan brengen. Frisian Dew werd me eerder al aangeraden door een bekende. Groeit altijd zegt hij, rot niet en komt leuk wat gewicht aan, vooral in volle grond.

 

Daarnaast ben ik zelf nog een kruising aan het doen met Henkes Lolland X WR13. Waren allebei mooie planten en mooi vroeg dus toch even proberen.

 

Wellicht dat we tegen de tijd dat het klaar is onderling hier wat kunnen ruilen als jullie interesse hebben. Ik zie dat jullie ook leuke vroege soortjes aan het maken zijn en dat lijkt me ook interessant!

 

Ik hoor het wel en succes de komende weken kerel, ik volg je! ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Denen zijn ook erg gevoelig voor herma heb ik het idee of niet? Had er hier een paar die ik ondanks weinig stress een paar keer weg heb moeten doen. Uiteindelijk had ik er nog eentje staan waarin ook zaad gekomen is.

 

Soorten die je opnoemt had ik zelf ook in gedachten op een paar na.

 

De Automazar lijkt me een mooie om eens in de tuin mee te expirimenteren, kijken hoeveel die met veel zorg op kan brengen. Frisian Dew werd me eerder al aangeraden door een bekende. Groeit altijd zegt hij, rot niet en komt leuk wat gewicht aan, vooral in volle grond.

 

Daarnaast ben ik zelf nog een kruising aan het doen met Henkes Lolland X WR13. Waren allebei mooie planten en mooi vroeg dus toch even proberen.

 

Wellicht dat we tegen de tijd dat het klaar is onderling hier wat kunnen ruilen als jullie interesse hebben. Ik zie dat jullie ook leuke vroege soortjes aan het maken zijn en dat lijkt me ook interessant!

 

Ik hoor het wel en succes de komende weken kerel, ik volg je! ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

luftthegreenstuf ,dan denk jij er hetzelfde over als ik ,ikk ga ook met autoflowers aan de gang ,en de denen kijk ik niet meer aan ,je kan er niks mee ,niks als flus ,en niet compact ,af entoe zit er een bij die goed is ,en dan isal het werk wat je er voor moet doen voor niets

.

Ozzoes ,ik denk er ook zo over dat het een mooie strain worde dat herijuana gekruist met mighty mite .

 

Coops ,de auto mazar is een goede opbrenger hoor ,ik ga hem gebruiken als gueilla ,waar ik ook een afdak voor maak van greenspan plastic .

de Fresian dew is ook een zeer mooie plant die altijd goed is ,er zijn nog meer kruisingen hoor die het goed doen buiten ,alleen jammer dat de zaden zo duur zijn ,maar dat verdien je makkelijk terug naar mijn inziens .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat lijkt me ook een mooi soortje wat je onbedoeld veroorzaakt hebt hoor ,de maf is een potent soortje om mee te kruisen hoor ,we moeten een hard compact wiet kweken buiten ,en niet die klote flus zooi ,ik heb ongevver 25 planten zo weg gemieterd ,omdat ik kwaad was ,veel rot en dan nog veel flus ,weg ermee ,die denen wil ik nooit meer .

Een veld van 10 bij 4 gvd.

 

Wel een beetje eigen schuld want 3 weken niet geweest, maar het blijft vaag want we hebben alles 3 keer gecontroleerd. Misschien een plant die van geslacht is gewisseld lol, waren geen herma's.

 

Misschien toch ook wel gemist want we hebben op dat stuk gewoon lukraak planten neergeknald en stond nog voller als bij jou.

 

Dus als je nog wat wilt hebben, ik heb er straks wel 10.000 of zo. :D

Edited by Johnny_Sack

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Dat word een groot veld johnny volgend jaar 10000 stuks ,dan zal ik ook twee keer in de week mee komen om de mannen eruit te vissen .hahah

Je hoeft maar een zo,n klein klote manneke te vergeten en je zit met een berg zaad ,het geeft niks als het goed zaad is ,de maf is in potentie een goede opbrenger ,en de wildsuper07 -dg ook ,dat word een mooie strain ,ik zou gewoon een paar plantjes zetten volgend jaar ,dan zie je wel wat eruit komt ,als het flus is hoef je die ook niet meer te zetten ,als ze goed zijn ,het jaar erop een heel veld . :dribble:

 

Net een zwangere chemistry gespot ,die is dan ook zwanger van de mighty mite ,het is een beetje een raar plantje ,ik zal er eens wat foto,s van m,aken ,er zit ook een rode gloed op de zaad bolletjes ,het is ook van de voorouders van de heribei volgens knutsel ,ik heb het ergens gelezen geloof ik ,hij is wel een beetje laat aan het bloeien ,dat word wel okt ,maar een interessant soortje om erbij te zetten ,misschien is hij vroeger geworden door de mighty ,,mite .

Share this post


Link to post
Share on other sites

,er zit ook een rode gloed op de zaad bolletjes ,het is ook van de voorouders van de heribei volgens knutsel ,ik heb het ergens gelezen geloof ik ,hij is wel een beetje laat aan het bloeien ,dat word wel okt ,maar een interessant soortje om erbij te zetten ,misschien is hij vroeger geworden door de mighty ,,mite .

 

Ik heb ook Heribei's erbij zitten welke 'roze' kleuren. Ziet er wel leuk uit :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

,er zit ook een rode gloed op de zaad bolletjes ,het is ook van de voorouders van de heribei volgens knutsel ,ik heb het ergens gelezen geloof ik ,hij is wel een beetje laat aan het bloeien ,dat word wel okt ,maar een interessant soortje om erbij te zetten ,misschien is hij vroeger geworden door de mighty ,,mite .

 

Ik heb ook Heribei's erbij zitten welke 'roze' kleuren. Ziet er wel leuk uit :icecream:

 

klopt..Heribei heeft 3 phenos..die rose is de meest zelfzame...van de 3...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

,er zit ook een rode gloed op de zaad bolletjes ,het is ook van de voorouders van de heribei volgens knutsel ,ik heb het ergens gelezen geloof ik ,hij is wel een beetje laat aan het bloeien ,dat word wel okt ,maar een interessant soortje om erbij te zetten ,misschien is hij vroeger geworden door de mighty ,,mite .

 

Ik heb ook Heribei's erbij zitten welke 'roze' kleuren. Ziet er wel leuk uit :icecream:

 

klopt..Heribei heeft 3 phenos..die rose is de meest zelfzame...van de 3...

Dan heb ik het toch goed gelezen Carpie ,en onthouden . :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

vorig jaar een heribei gezien met een blauwe pheno.

ik weet het zonder foto's tellen mijn woorden niet en het was ook niet mijn plantje,

maar toen ik de gedroogde topjes in mijn handen gedrukt kreeg zou ik zweren dat er een mooie blauwe gloed overheen zat.

ik ben dat phenotype helaas nooit meer tegen gekomen

 

greetz,

lufthegreenstuf

Edited by lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

vorig jaar een heribei gezien met een blauwe pheno.

ik weet het zonder foto's tellen mijn woorden niet en het was ook niet mijn plantje,

maar toen ik de gedroogde topjes in mijn handen gedrukt kreeg zou ik zweren dat er een mooie blauwe gloed overheen zat.

ik ben dat phenotype helaas nooit meer tegen gekomen

 

greetz,

lufthegreenstuf

Je bent gewoon kleurenblind of had teveel jointjes gerookt. :D

 

Hier geen pheno verschil. Ze is toch wel mooi, vanmorgen nog ff in die ballen geknepen. Knoert hard hier. :likken:

 

Rot valt mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Net terug van de vraatspot ,ik wilde de rest eraf gaan knippen ,in een week lekker weer hadden ze zo,n boost gehad ,en waren ze zowat klaar .

EN WAT DENK JE ALLES IS GERIPT ,wat ben ik blij dat de grootste oogst in het netje ligt van daar ,maar ze hebben toch nog een kilo of meer mee genomen droog schat ik .

Klote is het ,maar is neem het verlies en ga gewoon weer op een andere spot bezig ,ik heb er zat voor het voorjaar ,hahahah

 

vorig jaar een heribei gezien met een blauwe pheno.

ik weet het zonder foto's tellen mijn woorden niet en het was ook niet mijn plantje,

maar toen ik de gedroogde topjes in mijn handen gedrukt kreeg zou ik zweren dat er een mooie blauwe gloed overheen zat.

ik ben dat phenotype helaas nooit meer tegen gekomen

 

greetz,

lufthegreenstuf

Je bent gewoon kleurenblind of had teveel jointjes gerookt. :D

 

Hier geen pheno verschil. Ze is toch wel mooi, vanmorgen nog ff in die ballen geknepen. Knoert hard hier. :likken:

 

Rot valt mee.

Johnny ik had vorig jaar bijn mijn heribei,s wat takken eraan laten zitten omdat de topjes niet goed waren ,ik was terug geweest in okt nov ,toen leken ze ook wel paars achtig ,maar dat komt door de kou denk ik ,en ik rook niet . :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat word een groot veld johnny volgend jaar 10000 stuks ,dan zal ik ook twee keer in de week mee komen om de mannen eruit te vissen .hahah

Je hoeft maar een zo,n klein klote manneke te vergeten en je zit met een berg zaad ,het geeft niks als het goed zaad is ,de maf is in potentie een goede opbrenger ,en de wildsuper07 -dg ook ,dat word een mooie strain ,ik zou gewoon een paar plantjes zetten volgend jaar ,dan zie je wel wat eruit komt ,als het flus is hoef je die ook niet meer te zetten ,als ze goed zijn ,het jaar erop een heel veld . :dribble:

 

Net een zwangere chemistry gespot ,die is dan ook zwanger van de mighty mite ,het is een beetje een raar plantje ,ik zal er eens wat foto,s van m,aken ,er zit ook een rode gloed op de zaad bolletjes ,het is ook van de voorouders van de heribei volgens knutsel ,ik heb het ergens gelezen geloof ik ,hij is wel een beetje laat aan het bloeien ,dat word wel okt ,maar een interessant soortje om erbij te zetten ,misschien is hij vroeger geworden door de mighty ,,mite .

Ga ze niet allemaal inzetten hoor en eerst maar eens afwachten want uit een rotte top komt ook geen zaad natuurlijk.

 

Het is een foutje die wel kut is maar niet heel erg. Ze waren toch heel laat dus weet niet of het wel wat geworden was, nu hebben we te minste een hoop zaad binnen een aantal weken. Ga het zaad van de echt mooie en vroege apart houden, weet niet of dat vroege relevant is voor volgend jaar om dat we zo laat zijn begonnen.

 

Eigenlijk was het ook meer bedoelt als test voor volgend jaar want het is echt een zieke plek. Heb het niet percies gemeten maar een openplek van 50m x 80m en mooi verscholen. Daar gaan we volgend jaar serieus werk van maken, Gedeelte auto´s en anderen.

 

Het nadeel is dat dit een spot is echt midden in de natuur en echt veel dieren zitten, hier in de buurt die kut ree voor de auto gehad. Je ziet erin de buurt van dat gebied binnen een kilometer rijden soms wel 15 a 20 lopen in de schemer, klinkt overdreven maar is het echt niet.

Edited by Johnny_Sack

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een klote nieuws wiet61

heb er geen woorden voor, zo vervelend vind ik het voor je.

heel het jaar hard werken en dan komt er iemand even de boel verzieken op het laatste moment.

 

gecondoleerd, hopelijk kom je nog aan je grammetjes.

het is een pitig jaartje voor je met al die verrotte planten en nou weer een rip :thumbsdown: :thumbsdown:

 

hou vol daar

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...