Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Abramovitsj

Jack Herrer onder 4x600 watt op Coco's slabs

Recommended Posts

Ik ben het wel met Pieter post eens.

abramovitsj zegt dat hij hier iets wil laten zien.

dus degene die er wat van willen leren moeten hem dankbaar zijn.

en degene die er kritiek op hebben:

zo te zien gaat hij toch niks veranderen dus jullie kunnen beter ophouden met zeuren ;)

 

dan kan je die energie beter in je eigen plantjes steken dan krijg je er ook nog wat voor terug en blijft het hier leuk ;)

 

fijne avond toegewenst iedereen

(van ice-o-lator word ik vrolijk :( )

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je wel eens geprobeert om de zaadjes direct in de slabs te laten ontkiemen? en dan de eerste 2/3 weken onder 2 x 600 en als ze 6/7 internodes hebben dan de andere 2 ook aan zetten?

 

(je rekend btw echt niet goed, al eerder aangegeven)

je planten hebben namelijk gewoon een bepaalde tijd nodig.. en jij bent er door in de war geraakt omdat je ze verhuisd na verloop van tijd..

 

rara..

vroegah! waren er 3 boeren die jarig waren. Ze wilde taart eten, dus alle 3 de boeren lapte een tientje en stuurde 1 van de kechten met 30 piek opzak naar de stad voor een taart.

Eenmaal in de stad zag die knecht dat er maar 1 taart was en die kosten 25 piek. Hij kocht die taart en onderweg zat hij te denken hoe hij die 5 piek ging verdelen onder 3 boeren. Hij bedacht uiteindelijk dat hij dan maar 2 piek in zn zak zou stoppen en de boeren alledrie 1 piek zou terug geven...

 

dus al de 3 de boeren hebben eigelijk 9 piek betaald (toch? 10 min die ene piek = 9) maar 3 x 9 is 27....plus die 2 die de knecht heeft..is 29.. waar de fuck is die ene fucking piek gebleven dan??

 

snappie?

Edited by MRT

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik probeer hier een kweek te tonen met Veel planten die vanaf begin tot einde op 12 uur licht staan en die ik rap kan oogsten doordat ik ze pas in m'n bloeiruimte zet als ze al mooi in de bloei staan zonder voorgroeien.

 

je planten hebben namelijk gewoon een bepaalde tijd nodig

 

rara..

vroegah! waren er 3 boeren die jarig waren. Ze wilde taart eten, dus alle 3 de boeren lapte een tientje en stuurde 1 van de kechten met 30 piek opzak naar de stad voor een taart.

Eenmaal in de stad zag die knecht dat er maar 1 taart was en die kosten 25 piek. Hij kocht die taart en onderweg zat hij te denken hoe hij die 5 piek ging verdelen onder 3 boeren. Hij bedacht uiteindelijk dat hij dan maar 2 piek in zn zak zou stoppen en de boeren alledrie 1 piek zou terug geven...

 

dus al de 3 de boeren hebben eigelijk 9 piek betaald (toch? 10 min die ene piek = 9) maar 3 x 9 is 27....plus die 2 die de knecht heeft..is 29.. waar de fuck is die ene fucking piek gebleven dan??

 

snappie?

;)

 

kwestie van het simpel te houden he

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind het veel te stil om jou heen digi !!! ;) word weer tijd vind ik ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

moet jij net zeggen , waar blijft DEEL 3 ? ;)

Edited by digi

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

dus als een kind eigelijk 7 is, zou je kunnen zeggen dat hij/zij pas 2 is omdat die pas vanaf ze 5de z'n verjaardag viert?

 

hoe kan je nou rap oogsten? als een plant 11 weken moet... en kweekt vanaf 12/12..hok 1 heet "groei" en je 2de hok heet "bloei". Je zet ze in hok 1 onder bv 600 watt voor 7 weken, en dan pas in hok 2, dan kan je toch niet zeggen dat je planten pas bloeien als je in hok 2 staan? of begrijp ik het gewoon niet goed?

Edited by MRT

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaja leuk verhaaltje maar ben weer vergeten hoe de vork in de steel zat met dat wiskundig raadseltje/mopje ;) (vroegtijdige alzheimer)

 

idd. ik word hier beticht van vals te spelen met m'n tijden. Dat is m'n bedoeling niet, als je overal leest dat met een app. voorgroeiruimte elke 8 weken geoogst kan worden enzo 6 x per jaar kan geoogst worden...

doe ik het zelfde maar dan wel nog ietsje korter dan 8 weken...(om niet te zeggen bijna de helft) dat wil ik zeggen. en ik heb ook nooit getypt zoveel weken in de bloei, ik heb getypt: zoveel weken in m'n bloeiruimtje op m'n slabs.

 

peace ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja en die andere ruimte is een voorgroeiruimte waar je in BLOEIT ;) ;) :(

Ook als je niet voorBLOEIT in een andere ruimte en je hebt een 8 weken soort kan je 6x oogsten

met twee tenten/ruimtes zelfs 12x

 

volgens mij kan je niet echt goed rekenen en weet je ook het verschil niet tussen groeien en bloeien :)

 

als ik naar jouw ruimte kijk met de slabs, en ik zou in potjes ontkiemen en voorbloeien zoals jij doet zou ik in die ruimte 12 keer kunnen oogsten ;)

Edited by prutsertje

Share this post


Link to post
Share on other sites

jap idd, ik gaf laats een ec van 1,6 Heb laats metingen gedaan van m'n drainwater was tussen de 1,6 en 1,8 heb ondertussen paar dagen geleden gespoeld maar toch ze zien er naar mijn mening te donkergroen uit en dan nog eens die opkrullende randjes van m'n blad naar boven.

 

Ik zal morgen eens de waarde vaan m'n substraat meten ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoezo drie weken? ja drie weken in dit hok, en hoelang hebben ze ergens anders voorgebloeid

 

zet er dan gewoon totale bloeidagen bij, dit is misleidend

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoezo drie weken? ja drie weken in dit hok, en hoelang hebben ze ergens anders voorgebloeid

 

zet er dan gewoon totale bloeidagen bij, dit is misleidend

 

Hahaha mooi ook leesbaar voor de senioren onder ons.

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij heb je het een beetje warm in je hokkie, 1 van je toppen begint wit uit te slaan en das niet van de thc, maar van de stralingswarmte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe dan ook wat vele denken,vind wel dat er flink wat mooie cola's in de maak zijn!!!! Ben eens benieuwd!! ;)

Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoe dan ook wat vele denken,vind wel dat er flink wat mooie cola's in de maak zijn!!!! Ben eens benieuwd!!
hier nog eentje.
Zijn best leuke toppen, maar het belangrijkste is totaal dagen bloei ;)
Volgens mij is voornamelijk het getal dat de weegschaal aangeeft belangrijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uiteindelijk wel, maar als je dan een verslag plaatst, doe het dan ook fatsoenlijk, met dagen bloei en dergelijke, zodat andere mensen er misschien ook nog wat aan hebben, dit zijn alleen maar losse flodders, en dat is zonde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

misschien handig voor de ts en de volgers om het volgende te doen:

 

XX dagen 12/12

XX dagen in bloeihok

 

Dat zou een reeel beeld schetsen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoe dan ook wat vele denken,vind wel dat er flink wat mooie cola's in de maak zijn!!!! Ben eens benieuwd!!
hier nog eentje.
Zijn best leuke toppen, maar het belangrijkste is totaal dagen bloei ;)
Volgens mij is voornamelijk het getal dat de weegschaal aangeeft belangrijk.

 

Fout, kwaliteit is het belangrijkst.

 

We zijn toch geen broodkwekers of jij wel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel blablabla zeg moest het kwijt

 

zoals vele van jullie zijn frustratie hier op iemand uitschreeuwen

 

kleine tip volg gewoon niet als je het met dingen nie eens bent (scheelt veel niet info reply's)

 

DAMMM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...