Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Sjorszzz

Geript! Alle hoofdtoppen

Recommended Posts

Zeer spijtig voor je, dit soort trieste gebeurtenissen vergallen de lol van buitenkweken. Altijd zeurt het gepeupel over buitenwiet, maar ondertussen jatten ze wel mooi andermans oogst. Ik heb gehoord dat er hier ook mensen waren wezen kijken. Of het waar is weet ik niet, maar ik moet nog wel 3-4 weken wachten met oogsten. Aangezien ik momenteel werkloos ben zit ik er aan te denken de wacht te houden. Gekkenwerk toch? Het stilhouden lukt helaas nooit want de plantjes worden groot en ruiken en zijn elke dag op het nieuws. We kweken voor de dieven en dat ben ik zat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey sjorz

 

Klote man zulke asgieren gelijk een trap gegeven

Ik heb het vorige jaar ook meegemaakt en die van mij moest net aan de bloei beginnen stonden in de volle grond en heb ze uit de grond gehaalt en bij me schoonmoeder neer van 2 de planten die ik toen had maar 50 gram vanaf kunnen halen en het was meer tak als top .

Dit jaar ben ik er ook weer bang voor omdat ze vorige ook zijn geweest en weet gvd steeds nog niet wie grrr

 

Dit jaar een partytent gekocht + zij schermen en de planten staan daar snachts mooi onder 2 weken geleden bouwlamp met sensor achter opgehangen (hoop dat het ze afgeschrikt )

Anders hebben we altijd de hond nog die achter slaapt (rottweiler ) het alarm gaat vanzelf wel als er iemand loopt

 

Succes verder sjorz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Waarop hij zegt, wiet nodig te hebben :wub:

Met trillende handen? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Sjorz, zure ervaring en ontzettend balen dat een 'vriend' je ergste vijand blijkt te zijn.. There's no more trust in this world...

 

Gelukkig heb je je oogst weten te redden, maar helaas ben je weer een deuk in je vertrouwen rijker..

 

Klote dat dit je overkomen is, maar Karma can be a bitch so you 'friend' will eventually get what he deserves...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vriend evengoed nog een paar klappen geven, al je maten inlichten dat het een lowlife junk is. Desnoods wat a4 printen en in zijn buurt ophangen. Name en shame zijn hele familie.

 

Volgend jaar lekker je m onddje dicht als je weer gaat planten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou hem stiekem opwachten bij z'n huis als ie terug komt van t stappen .....

Lange lat erover heen... En weer naar huis ....

 

Soms is praten overbodig...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Soms is praten overbodig...

 

Oh so true, some times actions speak better than words... :wub:

 

Revenge is dish, best served cold.. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Volgend jaar lekker je m onddje dicht als je weer gaat planten.

Zeker is het altijd goed je mond te houden, maar als je in een flat of rijtjeshuis woont voorkom je door te zwijgen niet dat bekend wordt dat je planten hebt, want de buren praten wel, of mensen ruiken het die in de buurt zijn, er komt eens iemand over de vloer bij jou of de buren die ze ziet, de postbode, etc etc. Ik zou willen dat mijn planten verborgen bleven als ik er maar niet over praatte, maar helaas is dat in mijn geval geen haalbare kaart.

 

Dat heeft mij ertoe gebracht maar open te zijn tegenover de mensen die me naar de 'drugsplanten' vragen. Ik zeg dan nadrukkelijk dat het voor eigen gebruik is en dat we t.z.t. eentje roken als de oogst daar is. Zeggen dat ze er niet over moeten praten is verspilde lucht, dat doen ze toch want zo zijn mensen en zeker nu de plant vervolgd wordt en een heet hangijzer is. Wat mijn planten aangaat zal ik pas weer rust hebben als ik ze geoogst heb, maar ik vrees dat het niet zonder slag of stoot zal gaan. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
rottweiler kopen, mss iets voor jou?

Jack Russell van de oudere genre is beter, beter grijp vermogen & is meer onzichtbaar.Sommige klimmen zelfs in de schuttingen.:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt Elmanito, ik had een kruising tussen een JackRussel en Tekkel. Alleen jammer dat tijdens mijn rip mijn hond binnen zat en de rippers buiten hun gang konden gaan. :lol:

Beiden hondjes van mij hebben er een trauma aan overgehouden.

Als mijn kleintje iemand met een pet of muts ziet, gaat ie tekeer als een gek.

 

Ze hebben gewoon met hun tengels van jou spullen af te blijven.

 

Boontje komt nog wel om hun loontje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jack Russell kruising hebben wij hier ook , maar heb die liever aan mijn broek hangen dan de cane corso!! :lol: :wub:

 

Ze hebben gewoon met hun tengels van jou spullen af te blijven.

 

precies

 

 

dan zien ze dit

Edited by gobru

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Jack Russell kruising hebben wij hier ook , maar heb die liever aan mijn broek hangen dan de cane corso!! :lol: :wub:

Echte Jack Russell gaat tussen de benen hangen & laten niet meer los :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yow,

een automatische deurbel geen optie?,speakertje gaat draadloos in stopcontact binnen,de unit zelf buiten met een 12-volt adaptor.

Sprayflacon/watergun met peperwater op je nachtkastje :wub: (madame jeanettes) en w8-en maar,suc-6 gegarandeerd!

Kweken voor verraders doen we niet,dit vergalt het inderdaad altijd,nooit meer iemand zeggen,en vallen leggen!

 

gecondoleerd,en suc-6! :lol:

Edited by Collie Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je je mond dicht houd over je hobby gebeurd dit niet he jong!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt allemaal voor het meedenken en mee leven B)

Collie Weed, die automatische deurbel lijkt me wel een goede oplossing B)

Heb je misschien een link naar een voorbeeld hiervan?

 

Waarop hij zegt, wiet nodig te hebben :wub:

Met trillende handen? :lol:

Jazeker, en met knikkende knieën. Ze waren alle 2 zo mak als een lammetje :D

huh niet vechten ofzo? wat een rare wereld zeg.

Vechten was dus ook helemaal niet nodig

Share this post


Link to post
Share on other sites
Echte Jack Russell gaat tussen de benen hangen & laten niet meer los :lol:

 

Echte cc vliegt je naar de keel :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou vechten niet nodig, misschien maar je hebt ze wel gepakt en met sorry kun je je planten niet meer afbloeien.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Yow,

een automatische deurbel geen optie?,speakertje gaat draadloos in stopcontact binnen,de unit zelf buiten met een 12-volt adaptor.

Sprayflacon/watergun met peperwater op je nachtkastje :lol: (madame jeanettes) en w8-en maar,suc-6 gegarandeerd!

Voordat je de slaap eenmaal uit je ogen hebt gewreven zijn ze al lang weer weg. Bovendien kunnen ze mij al rippen door in de tuin van de buren te gaan staan. En sproeien met peperwater? Wat als je dat over je planten krijgt? Lijkt mij geen goed plan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die gast is geen vriend, nooit meer erin laten en idd een lange lat erover heen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit klinkt als het toppunt van triest als je het mij vraagt...

 

sterkte

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dilago: Natuurlijk vernevel je niet,maar doe je een dikke straal,gekke spierspasmes uitgesloten uiteraard :D als je je plant raakt ben je echt scheel ;)

Ik had zelf een deurbel aangeschaft toen ik geript was en heb zo de ripper wel gepakt/gespoten en een lat erover gelegd...,Naga jolokia(Bhut Jolokia) peper valt niet mee te onderhandelen en doet echt zeer B)

ik vloog naar buiten vanuit de 1e verdieping over het schuurdak en jumpte 2m naar beneden,hij wou de schutting opklimmen maar kreeg voordat hij het wist van de zijkant peperwater op zijn gezicht gespoten,met enige fysieke overtuiging de laan uit geschopt :lol: werkt vast niet aangezien ik hem nooit meer gezien heb........ ik kan kerels laten janken alsof ze net geboren worden :wub:

Zorg dan dat je niet rip-baar bent vanuit de burentuin,als je dat nu al weet moet je toch allang wat doen B)

 

@ sjorzzz: Gewoon naar de praxis jong geen moeilijkdoenerij,zorg wel dat je die 12 volt adaptor er los bijkoopt,batterijen gaan snel leeg.

 

Cya,

 

C.W.

Edited by Collie Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites
huh niet vechten ofzo? wat een rare wereld zeg.

Vechten was dus ook helemaal niet nodig

 

En daarom is er zoveel criminaliteit in Nederland. Als dieven nu eens keihard worden aangepakt, overal. Dan dachten ze wel twee keer na voordat ze zulke acties deden. Nu is hij alleen een vriend kwijt (die denk ik in zijn ogen geen vriend was, anders doe je dat niet) en meer niet. Dus waarom zou hij het niet nogmaals doen? Echt risico op problemen loopt hij zo niet.

 

Bij mij was hij er niet zo makkelijk mee weg gekomen. Want diefstal is echt laag!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...