Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Inderdaad jammer van de rot, zal wel het tijd van het jaar zijn plus de kou. Had er zelf ook last van met SSH met een ontvochtiger, ook nog nooit meegemaakt.

 

Bij mij zijn de toppen na een dag of 6 ook wel droog genoeg om de zak in te gaan, dan doe ik het op de zelfde manier als jou. Zo krijg je mooie volle gedroogde toppen, niet van die gruis toppen waar je in knijpt en ze helemaal verpulveren.

 

 

Je hebt in ieder geval een kwaliteit product gekweekt, hopen dat het resultaat een beetje meevalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt apart dat je rot hebt, hier ben ik nu ook dagelijks aan het inspecteren (geel blad met roestvlekken ed) en een lv in de kamer van 65-70%, in tentje rond de 60%.

 

Misschien dat de lage bodemtemperatuur hier de boosdoener is geweest, oppassen met verwarmen in ieder geval want dat promoot het dan weer na tijdje op koude grond.

 

Niet in het donker zetten... rot gehad en sporen mogelijk aanwezig.

Door lampen aan minder vochtig, hogere afzuiging dus minder neersla kans etc, zou zonde zijn om op dag 3 bij licht erop weer wat te ontdekken met alle gekloot van dien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien teveel/te lang voeding gegeven en of niet goed geventileerd.

Zou ze niet in t donker zetten iig.

Edited by supernoob

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonde man.

 

gelukkig is het maar een klein stukje.

er zal vast wel genoeg te roken overblijven B)

 

Succes met oogsten alvast.

 

en ik gok op 946 gram.(omdat er een stukkje leeg is)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat je LV niet teveel naar boven als je ze 2 dagen in het donker zet?

Het zou zonde zijn moest er hierdoor nog meer rot in komen.

 

In elk geval ik ben benieuwd naar je eindscore.

Mijn gok : 1082gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

tanx for the replies mensen!

Ik denk dat het een temp issue dingetje is.. of in combinatie met een te hoge dossering (in laatste week) voeding.

Maar na jullie tips ga ik de meiden inderdaad niet in het donker zetten. Zou ik gewoon zo doorgaan en vrijdag knippen? of zal ik bv 1 lamp 24/0 laten draaien en bijverwarmen? of maakt dat niks uit?

Doordat ik 1 lamp weg heb gehaald en de andere 2 veel hoger heb zakt de overdag temp te laag.. moet eigelijk bijverwarmen. Ik zet die verwarmingsplaat op een continue stopcontact (nu in kachelcontact) en zet er een timer tussen.. lampen aan 15 min, aan, 15 min uit ect lmapen uit 45 min aan, 15 uit ect..

Na deze ronde ga ik zowieso eea aanpassen.. Het hokkie wordt kleiner waardoor ik met 2 lampen precies goed zit. en ik ga wat aan me klimaat doen. Een fancontroller met 2 "ingangen" voor dezelfde regeling voor inblaas en afzuig, en ik ga zo een thermo dingetje halen voor me verwarmingplaats (echt een aanrader btw!!), en ik koop bij Conrad zo een usb temp loggertje.

Ik ga me uitblaas beter verdelen, nieuwe slang eraan en nieuwe kutjes maken die betere luchtverdeling hebben.

 

ik hoop toch zelf wel over de 1200 gr te komen..liever nog tegen de 1.5 aan maar dat zal wel niet gaan..... heb tijdje met 1800 wat gedraaid..en ondanks weinig planten en wat foutjes en geen optimaal klimaat, hoop ik toch op iets van gewicht.. de kwaliteit is iig weer vollop aanwezig! (omdat ik met 2 x 600 ook over een kilo kom, en die 3rde lamp niet veel meerwaarde lijkt te hebben (omdat ik niet groter wil) laat ik in vervolg 1 lamp weg (en bewaar ik als ik toch een paar bakkies erbij wil zetten)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk zelf 950 gram, s5 is een keiharde brenger maar de linkerkant wilde niet meewerken toch?

 

Btw, een 1.20 tentje neerzetten met de 600watter en zo de boel verwarmen?

Edited by The-Predator

Share this post


Link to post
Share on other sites

bijna 2 planten gedaan.. morgen krijg ik hulp en doen we de rest...

 

tak afknippen, knippen en ophangen.

 

gallery_25470_13461_1058289.jpg

 

fanleaves pluk ik altijd en gooi ik weg, knipsel laten drogen voor ice..

 

gallery_25470_13461_15561.jpg

 

ik heb her en der rode stengels...

 

gallery_25470_13461_96753.jpg

gallery_25470_13461_1143304.jpg

gallery_25470_13461_721133.jpg

 

gallery_25470_13461_958531.jpg

 

ff chillen en biertje drinken, strax nog ff door

Edited by MRT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elke tak apart, specifiekereden voor? Die paarse stengels heb ik ook, enig idee waar het van komt?

Succes met drogen en thx 4 the pics!

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er heerlijk vettig uit !! rokertje om jaloers van te worden.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit T! :whistling

Succes met de laatste knipronde....

 

 

Ik zeg 1120gr ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paarse stengels op einde is mooi, dan is alle P eruit en hebbie echte herfst gehad.

 

Hier laatse paar dagen ook in gegaan, alleen nog aangezuurd water (6.2) en omdat ik de voeding aan het afbouwen was heb ik al volop herfst en ook hier flink wat paarse stengels, ze trekken alles uit de pot en blad nu hier. Dagelijks inspectie en blad verwijdering wat mogelijk top kan besmetten met nasties, valt me nog mee dat de takken zo strak blijven staan en nog niet alles doorhangt ;)

 

Nu ik onderkant takken zie op de foto (plokkies van een gr of 4 pst weten jij&ik :whistling ) gaat het denk ik wel goedkomen met (laagste streef) gewicht :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

SJ: ik vind het makkelijk om zo te knippen...zo werk ik de hele plant af, en als laatste trek ik de kluit eruit..die paarse stengels wist ik ook niet, nu wel dankzij Lost (y)

SuperN: thanx m8!

3.0: thanx man..ze is ook lekker vettig..jummie

CW: thanx, knippen altijd tweedelig..toch wel weer relaxt en leuk, andere kant ook super hekel aan..1120 staat genotuleerd!

Lost: thanx for the info..dat wist ik niet van die P.. toch mooi afgebloeid dus.. aangezuurt of afgezuurt naar 6.2?

Ik hoop het, de weegschaal gaat het laten zien tzt

 

ik ga weer verders... Mzzl Mrt

Share this post


Link to post
Share on other sites

T'is ook een combi (weer wat geleerd, je bent nooit te oud ;) )

Einde bloei extreem stikstof tekort.. paarse stelen en bij extreem ook paarse bladstelen maar aparte is dan weer dat we beide wit uitslaand blad missen, zo geel als een kanarie ja maar wit gelukkig niet.

 

Ik knip ze ook altijd zo, tak voor tak vd plant afhalen en dag later kluit eruit, top down blijf je bezig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anders is het inderdaad een never-ending story, als je de volledige boom zo zou gaan snoeien ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie herkenbare toppen MRT, ik ruik de geur ook gelijk weer.

Ik hoop op een mooie oogst tegen de 2.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Paarse stengels op einde is mooi, dan is alle P eruit en hebbie echte herfst gehad.

 

Hier laatse paar dagen ook in gegaan, alleen nog aangezuurd water (6.2) en omdat ik de voeding aan het afbouwen was heb ik al volop herfst en ook hier flink wat paarse stengels, ze trekken alles uit de pot en blad nu hier. Dagelijks inspectie en blad verwijdering wat mogelijk top kan besmetten met nasties, valt me nog mee dat de takken zo strak blijven staan en nog niet alles doorhangt ;)

 

Nu ik onderkant takken zie op de foto (plokkies van een gr of 4 pst weten jij&ik :whistling ) gaat het denk ik wel goedkomen met (laagste streef) gewicht :wacko:

ik heb ze toevallig ook

Yeah!!eusa_dance.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanx guys!!

knippen zit erop.. wat een werkje toch altijd weer...

2 lijnen vol.. ik denk toch dat er ergens rond de 1300 zit ofzo.. iets meer/minder..

fingers crossed.. ze is wel erg mooi, vol en vet geworden..

 

gallery_25470_13461_246028.jpg

 

gallery_25470_13461_2716047.jpg

 

gallery_25470_13461_2930690.jpg

 

nou is het afwachten...

 

Tijd voor een joitnje..

 

Grzz Mrt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is droog..

 

 

Ik ben erg tevreden over het eindresultaat. Opzich is de opbrengst beter dan ik verwacht had, tis nog altijd vrij mager op de 1 op 1 schaal;). Kwa kwaliteit moet ik zeggen dat het echt super is, knalvette, genant stinkende super moth *^$%^^ haze! De geur is zo intens dat als je een joint draaid mensen in de andere kant van de kamer merken dat je een stukkie wiet brokkeld.. niet normaal..

 

opbrengst voor 12 plantjes is prima, ik kon op onderstaande foto al redelijk zien dat de planten volzaten...

 

gallery_25470_13569_292834.jpg

 

opbrengst vs afval is goed. Weinig fluf, dus alleen puur blad afval.. afval 380 gr, goed voor 38-42 gr top kwaliteit ice..

 

kleine toppies 1 a 2 gram

 

gallery_25470_13461_183804.jpg

 

de grootste toppen mogen niet meer dan 4 a 8 gram wegen..

gallery_25470_13461_2374700.jpg

 

gallery_25470_13461_1096969.jpg

 

en met een zakkie vol

gallery_25470_13461_2038839.jpg

 

 

totaal 1644 gram, gaat nog 150 van de zak vanaf: 1494 gram. Daar gaat nog een gram of 5 a 10 vanaf door het extra drogen.. laat zeggen 1485 gram! Yihaa!!

 

Tijd voor een blowtje :)

 

Als iemand een rookverslagje wil doen dan stuur maar een pm (wel iemand die al wat gepost heeft;) )

 

zo heb ik weer laten zien dat vrijwel iedereeen op een vrij makkelijke manier, met maar 12 plantjes een lekkere oogst kan draaien!! bedankt weer voor het kijken!! en tot de volgende x

 

Grzz MRT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met 3 lampen toch niet verkeerd? Eind product ziet er lekker uit man, kwaliteit wietjes.

 

Nu verder met 1 lamp minder?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Netjes man, ziet er schitterend uit. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er zeer smakelijk uit moet ik zeggen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...