Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
MobBarley

Girl Scout Cookies

Recommended Posts

Ik ben zeer geintreseerd in deze strain , heb veel erover gehoord , maar het scheen clone only te zijn?

Nu zie ik op Attitude dat Cali Connection ze verkoopt voor €82.02 voor 6 fem.

 

Nu is me vraag heeft iemand ervaring met deze breeders en/of strain?

Kon niks vinden op de site.

Share this post


Link to post
Share on other sites

GSC staat ook op mijn verlanglijstje. Inderdaad clone-only strain. GSC Thin Mint. Herma gevoelig... Een van de duurste, populairste, en vooral meeste gehypte kloontjes in de VS.

 

http://en.seedfinder.eu/strain-info/Girl_S...e_Only_Strains/

 

De originele kun je roken en ook kopen bij de breeder in de VS, maar ja, kloon hier naartoe halen gaat niet zo makkelijk.

 

Deze is van de zelfde breeder (ben zo ff kwijt wie, google...) http://en.seedfinder.eu/strain-info/Cherry...e_Only_Strains/

 

De GSC van Cali Connection (en ook die van BC Bud Depot) en alle andere 'cookies' zaadjes zijn volgens velen niet van de echte originele clone-only. De echte zou naar thin mint cookies moet smaken, en daarom de volledige naam, GSC thin mints.

Share this post


Link to post
Share on other sites
GSC staat ook op mijn verlanglijstje. Inderdaad clone-only strain. GSC Thin Mint. Herma gevoelig... Een van de duurste, populairste, en vooral meeste gehypte kloontjes in de VS.

 

http://en.seedfinder.eu/strain-info/Girl_S...e_Only_Strains/

 

De originele kun je roken en ook kopen bij de breeder in de VS, maar ja, kloon hier naartoe halen gaat niet zo makkelijk.

 

Deze is van de zelfde breeder (ben zo ff kwijt wie, google...) http://en.seedfinder.eu/strain-info/Cherry...e_Only_Strains/

 

De GSC van Cali Connection (en ook die van BC Bud Depot) en alle andere 'cookies' zaadjes zijn volgens velen niet van de echte originele clone-only. De echte zou naar thin mint cookies moet smaken, en daarom de volledige naam, GSC thin mints.

 

 

Ik dacht ook al zoiets.. Ze hebben ook LA Affie , vast ook niet originele?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat vinden jullie nu zo speciaal aan die wiet?
Een random maar typische quote over GSC: "IMO - Girl Scout Cookies is a good quality flower but an extreme case of a strain being over-hyped through cyber marketing. There's at least 20 other flavors I'd rather smoke and 50 I'd rather grow."

 

Veel kwekers die nog wel een GSC plantje hebben staan maar inmiddels toch wat anders kweken. Zo speciaal is ze niet. Ik zie het meer als een skunk of een ww en niet als een connoiseur haze soortje bijvoorbeeld.

 

Maar, er zit wel een kern van waarheid in de hype. En het is ook weer's wat anders, en zou het hier m.i. goed doen in NLse shops.

 

399024_326973653994393_346977314_n.jpg

 

Zoals ik in mij vorige post zei zou de echte naar thin mint cookies moeten smaken (typisch in het aanbod van girl scouts).

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Gir..._the_USA%29.jpg

 

En mint is natuurlijk de echte smaak van sensimilla (volgens mijn NLse growguide van 1987) :wub:

 

 

@MobBarley: Je weet ze wel te uit te zoeken :D

http://en.seedfinder.eu/strain-info/OG_LA_...n_or_Legendary/

 

"A couple of years ago, they finally gave Don and Aaron (DNA Genetics) access to the Affie, however, only in the form of a female cutting."

 

Niet gekeken maar DNA genetics zou dus zaadjes gebasseerd op de LA Affie kunnen hebben.

 

Ik zie net dat BC Depot een GSC Bx1 heeft, klinkt overtuigend: (forum cut is de kloon)

http://en.seedfinder.eu/strain-info/Girl_S...1/BC_Bud_Depot/

Maar of het waar is... veel mensen willen wat verdienen aan de hype. Als je even de hype op zij zet ziet die Bx1 er best aantrekkelijk uit.

 

Zal ik "Blue Dream" dan ook maar ff noemen:

http://en.seedfinder.eu/strain-info/Blue_D...e_Only_Strains/

 

Kloon naar NL halen is een beetje moeilijk maar stuifmeel op laten sturen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

my 2 cents, besteed je >80 euro aan iets anders. Geen enkel zaad is zoveel waard. Het is een s1 van een stekkie, wat een werk is daar ingegaan zeg, wow.

 

Forum cut, platinum, animal, dhn, fortune cookies, hoeveel verschillende variaties zijn er trouwens wel niet? Wat is "de echte" nou? Wie heeft hem gemaakt, die gekke berner, pieguy, of die rare hippie uit die youtube filmpjes? Cherrypie, ogkush, f1 durban? lolwut?

 

/sticks to haze

//waits for thread to blow up

 

PS: alles wat met Swerve of Cali Connection te maken heeft, avoid.

Share this post


Link to post
Share on other sites
my 2 cents, besteed je >80 euro aan iets anders.
Op zich ben ik het wel eens met dat die 80 euro duur is vooral omdat je dan nog steeds niet weet of het 'de' is dus tsja waar betaal je dan voor. Aan de andere kant... 'de' kloon gaat per stuk for soms wel $75 over de toonbank, en of een zaadje nou 7 of 14 euro per stuk is, op zich boeit me dat niet zo. Voor de mensen die (willen) denken dat kloontjes van fem zaad hermas worden is het weggegooid geld ja :lol:

 

Het is een s1 van een stekkie, wat een werk is daar ingegaan zeg, wow.
Ja, zo snel mogelijk geld willen verdienen aan de hype.

 

Over duur gesproken: Google "Euphoria unlimited bud", die zijn $100 per stuk. Hmmm.... en alleen per 10 verkrijgbaar http://bcseeds.com/indoor-euphoria-unlimit...37.html?cPath=4

Edited by Sativied

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

rottenecard_5847195_3hgf2rjqjt.png

 

its just not an easy strain to dial and doesnt like direct intense light. feed her light to medium and dont smash her with the bloom boosters. 2lb per 1k is possible if you know what your doing....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha , ik was deze post glad vergeten.. De cheese die ik hier op het eiland krijg maakt me soms wat vergeetachtig.

80 euro voor zaad is inderdaad heel duur , maar zou met alle plezier 75 euro betalen voor een stek van GSC of LA affie.

 

De reden dat ik GSC will growen is puur om voor me zelf te kunnen proeven als het nou echt zo lekker is .

Ben zelfs aan het overwegen om een klein connoisseur vakantie naar de united te nemen om all de ''geweldige'' amerikaanse strains voor mezelf te kunnen proeven.

 

Wellicht koop ik daar dan zelf een GSC stekje en stuur het op op 1 of andere manier.

 

@Sativied

Die Euphoria unlimited bud schijnt 36% THC te zijn .. :lol: Wist niet dat we al over de 30% waren .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het echt 36% zou zijn dan had GHS ze inmiddels wel gefeminized :lol: Als ze per 2 verkocht werden en een niet-ontkiem-geld-terug garantie...

 

Ben zelfs aan het overwegen om een klein connoisseur vakantie naar de united te nemen om all de ''geweldige'' amerikaanse strains voor mezelf te kunnen proeven.
Goed plan! :wub: Edited by Sativied

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn connect zeurt ook al maanden aan m`n kop of ik de GSC niet kan growen?

Maar wanneer ik dit alles lees wordt het moeilijk de originele te verkrijgen, jammer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nogal. Aangezien het een polyhybride is kan je trouwens ook echt niet verwachten dat de zaden van die stekkies een beetje consistente resultaten gaan opleveren. Als je inderdaad "de echte" wilt, dan zul je gewoon voor 1 van de stekkies moeten gaan, geen zaad.

 

BCseeds is net als doggiesnuts gewoon een scambedrijf, weer net iets anders dan de ripoff artists die op elke hype proberen te cashen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het goed is zit hier durban poison in deze strain, dit ruikt naar anijs-drop-mint.

 

Was ook al benieuwd maar vind ze duur ( 6 fem voor 45 euro van BC BUD Depot )

Vind sowieso de meeste wiet altijd wel iets naar naar koek / chocola ruiken als het is gecured.

 

http://www.wietzaadjes.nl/shop/girl-scout-...pot-p-4386.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

ik had met mn autoducks ook bijna me een ruil tegen girls scout cookies gehad .

en ik heb met menig yank geruild maar de gsc helaas .

nu schijnt het dat in die american slang het ook iets vulfgairs kan zou kunnen hebben ggehad dus hoeft het van mij al nie meer.

in die usa slang is dat zwaar beladen kijk uit!!

maar ok ik heb wel contacten met die lui daar zo

no problemo zitten wat bloods en crisps bij ook .

maar ze buigen neer mac yes mac no !

 

is maar plantkunde zeg ik dan .

 

hg

m

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of het betrouwbare info is weet ik niet maar het schijnt dat de GSC later dit jaar nog van Reserva Privada via DNA Genetics beschikbaar komt in NL. Dat kan nog steeds niet een stabiele versie zijn maar iig van redelijk betrouwbare breeders.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

BUMP

 

ik wil deze ook, wat is nou beter want er zijn maar 2 onlineshops die ze verkopen,

 

cali connection of bc buddepot?

 

ik weet dat het niet de orginele shit is maar het is niet anders

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beide ;) en dan net als ik met de NLS gewoon zelf op zoek gaan

 

Of natuurlijk socializen op de amerikaanse fora :D

Edited by Casto

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb zamnesia een mailtje gedaan omdat ze niet op voorraad zijn

 

als ik ze ergens ga bestellen is het waarschijnlijk daar ;)

 

ook op og staat er niet veel over hoor, alleen dat het een gevoelige strain is en duur :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi miami,

 

De Girl Scout Cookies van Cali Connection zal voorlopig niet meer op voorraad komen. Aangezien ze niet meer bij Cali Connection te bestellen zijn is het ook maar de vraag of deze in de toekomst nog terug zullen komen.

 

Met vriendelijke groet,

 

zamnesia

 

:(

Edited by miami

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit: laat maar....

Edited by Casto

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks voor de link man :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

You welcome :)

GSC smaak erg lekker niet zo mega brenger maar potent en smaak vol.

Edited by kuro-neko

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
The true story of GirlScoutCookies.

G.S.C. is C.P.K.

I only know of six people who KNOW the real story. Me, my wife, the two drivers, Berner and Jigga.

St. George (not his real name) is a killer breeder north of Laytonville. He crossed Cherry Pie with Chemdawg and called it CherryPieKush. It had a couple phenos, I settled on what is known as cookies. He gave it too a few of us and asked us not to call it Cherry Pie Kush yet because it was not stable and threw a few seeds. When the driver reached Berners he asked Berner to not call it CPK, Berner was eating actual girl scout cookies when it arrived and said it tasted like girl scout cookies. The day it showed up he named it and marketed it as girlscoutcookies. If you can find it in youtube comments you will see that when I quized Jigga he admits (We call that pre-cookies). Im sure they have front crossed it.

But as far as them saying that they created the strain, thats bullshit. They need to give at least Chemdawg his credit even if St. George wants to remain silent. Early in life it smells like lemon pledge (thin mints?) but if you wait till it is ready the smell changes to the cherry pie smell"

 

Tis trouwens een clone only strain, dus het zaad wat aangeboden wordt is niet echt de real deal volgens kenners zelfde als met Cheese, gewoon een feno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...