Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

moskoufiets

Opstelten wil burgers bespioneren met drones

Recommended Posts

het gaat over inzetten bij grote evenementen (leren lezen)

Zou je denken met Peppie & Kokkie aan het hoofd, bezig met het ontwikkelen van Justice Streetview :lol:

 

Ja zoals ik het lees gaat een burgemeester dat bepalen en houdt de gemeenteraad een vinger aan de pols, zo werkt dat nu eenmaal in een democratie.

Ik ga ervan uit dat er in 95% van de gevallen het inderdaad correct ingezet wordt en niet voor een bierfeestje van de plaatselijke fanfare :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites
En jij bent waarschijnlijk weer zon zielige uitkeringstrekker die de hele wereld en maatschappij de schuld geeft van zijn situatie, maar zelf te lui is om daar iets aan te veranderen, en dus lekker elke gelegenheid aangrijpt de maatschappij af te zeiken die hem verzorgt :lol:

 

Losers noemen ze dat.

Wat hebben drones nou met een iemand te maken die volgens jou een uitkering trekker is? Is zie de link niet. Of ik nou werkelijk een uitkering trekker ben is niet relevant in deze discussie.

 

Maar het is nooit goed, hangen er cameras is het gezeur over privacy, hangen ze er niet en je vrouw/dochter/zoon/broer wordt compleet lens getrapt dan schreeuwt men weer om diezelfde cameras.

Ik weet echt niet waar jij woont maar je praat echt alsof er dagelijks mensen in NL geslagen worden.

 

En als ik heel eerlijk ben, ik heb ook een keer een dame geholpen die door haar vriend in elkaar werd getrapt, gozer een paar trappen verkocht en weggejaagd, politie gebeld, die kwam uiteindelijk na 1,5 uur, maar inmiddels had ze onze hele huiskamer al ondergekotst, ze wilde geen aangifte doen en politie ging zo weer weg en liet de dame gewoon bij ons achter :wub:

uiteindelijk wil je dan iemand niet op straat schoppen dus breng je haar thuis waar der vriendje opendeed met een mes in zijn handen.

 

Dus de volgende keer loop ik ook door.

Mooi verhaal maar hoe zou een drone het kunnen voorkomen? Niet dus. Weetje hoe ze het kunnen oplossen? Meer agenten op straat. Zou ook voor meer banen moeten zorgen bij de politie i.p.v bezuinigen. Als de overheid daadwerkelijk zoveel om je veiligheid gaf dan hadden ze meer blauw op straat ipv ze te ontslaan en weet ik het wat. Vrijwel de enige land dat bijna een hele tank divisie heeft weg bezuinigd...

 

De maatschappij verhard gewoon, mensen denken dat ze tegenwoordig alles maar kunnen zeggen, kijk alleen al in dit topic naar de antwoorden van moskoufiets (en ja ik maak me daar ook schuldig aan)

Beledigingen, brutaliteit schijnen tegenwoordig heel normaal te ziin, en steeds jonger krijgt men een grote mond tegen ouderen, spullen van anderen zijn voor hele volksstammen ook niks waard.

Internet is daar naar mijn mening ook debet aan, want ik vraag me dan af of mensen hetzelfde zouden zeggen face to face?

Ik ben niet brutaal maar kritisch en realistisch. Ik noem Ivo Opstelten een varkenskop en debiel. Dat had ik eigenlijk niet moeten typen want dan beledig ik alle varkens. Ik erger me gewoon aan vrijwel alles wat deze debielen kabinet doet. Hebben wij nou echt behoefte aan drones in deze tijd van de crisis? Vertel jij het maar.

 

Jij geeft mij een sterkte indruk dat alles wat de overheid doet goed is. Kijk maar eens in de USA met dat hele NSA gedoe. Dit heeft gewoon te maken met total control. De staat wil alles onder controle hebben. Zoals ik al eerder zei, DigiD, ov chipkaart, drones. Dat jij er nog in gelooft dat het niet zo is, echt ongelooflijk dat er zulke mensen bestaan en die het ok vinden. Dit heeft totaal niets met veiligheid te maken. Je kan het vergelijken met Hitler die de schuld aan de Joden gaf voor de jaren 30 crisis. Mensen werden het langzaam met hem eens en hij kon zijn gangetje gaan.

 

Ik ken je niet en zal je waarschijnlijk nooit leren kennen. En ja ik zou het ook gewoon zo in je gezicht zeggen want in Nederland (zal waarschijnlijk wel veranderen) mag je zeggen en denken wat je wilt. En ik vind jou een slaaf van de overheid, punt uit zo simpel is het. Als jij mij voor een loser en uitkering trekker wilt uitmaken dan doe je dat toch. Ik zal er zeker niet wakker van liggen.

 

Ja zoals ik het lees gaat een burgemeester dat bepalen en houdt de gemeenteraad een vinger aan de pols, zo werkt dat nu eenmaal in een democratie.

Ik ga ervan uit dat er in 95% van de gevallen het inderdaad correct ingezet wordt en niet voor een bierfeestje van de plaatselijke fanfare :D

Inderdaad JIJ gaat ervan uit... Sjonge jonge wat ben jij naïef zeg. Geloof jij dat nou echt?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
het gaat over inzetten bij grote evenementen (leren lezen)

Zou je denken met Peppie & Kokkie aan het hoofd, bezig met het ontwikkelen van Justice Streetview :lol:

 

Ja zoals ik het lees gaat een burgemeester dat bepalen en houdt de gemeenteraad een vinger aan de pols, zo werkt dat nu eenmaal in een democratie.

Ik ga ervan uit dat er in 95% van de gevallen het inderdaad correct ingezet wordt en niet voor een bierfeestje van de plaatselijke fanfare :D

Momenteel zijn ongeveer 110 burgemeesters in Nederland van VVD-huize.:wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

drones hebben daar inderdaad niks mee te maken, maar jij doet aannames over mij dus waarom zou ik ze dan niet over jouw mogen maken, al bevestigd jouw antwoord wel mijn vermoeden. Lekker makkelijk, schreeuwen dat iedereen alles fout doet maar je wel laten verzorgen door de maatschappij waar jij alles fout aan vind.

 

 

Ik zeg niet dat het dagelijks gebeurd, dat maak jij er weer van, maar als het gebeurd vind ik het plezierig dat door middel van cameras ze iig opgepakt worden, want worden ze niet opgepakt gaat het van kwaad tot erger.

 

Een drone had het niet kunnen voorkomen, maar het was een reactie op ponix dat je om hulp zou moeten roepen ipv cameras ophangen, daar ben ik het ook mee eens, alleen is die gedachte niet erg realistisch, want bijna niemand helpt meer als er iemand anders afgetuigd wordt.

 

Je bent naar mijn mening onbeschoft en beledigend omdat iemand anders niet hetzelfde denkt als jij.

 

Ik ga daar inderdaad van uit, de gemeenteraad houdt toezicht en zo werkt het nou eenmaal, als je het daar niet mee eens bent moet je op een andere partij stemmen, dat is de enige mogelijkheid, of zou je het willen zoals in bv egypte, dat een democratisch gekozen regering (waar ik ook niet achter sta) zomaar even door het leger afgezet wordt, nee dat werkt.

 

het gaat over inzetten bij grote evenementen (leren lezen)

Zou je denken met Peppie & Kokkie aan het hoofd, bezig met het ontwikkelen van Justice Streetview :lol:

 

Ja zoals ik het lees gaat een burgemeester dat bepalen en houdt de gemeenteraad een vinger aan de pols, zo werkt dat nu eenmaal in een democratie.

Ik ga ervan uit dat er in 95% van de gevallen het inderdaad correct ingezet wordt en niet voor een bierfeestje van de plaatselijke fanfare :D

Momenteel zijn ongeveer 110 burgemeesters in Nederland van VVD-huize.:wub:

 

En alle gemeenteraadsleden zeker ook, zoals ik in mijn eerste reactie al zei, je kan ook overdrijven.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je bent naar mijn mening onbeschoft en beledigend omdat iemand anders niet hetzelfde denkt als jij.

 

Pot, kettle, black.

 

Prutsertje heeft gelijk. Dit is te dure technologie om te laten crashen in je achtertuintje. Voorlopig tenminste. Zo ging het namelijk ook eerst met de telefoontap volgens mij. Wordt nu ook ongeoorloofd vaak ingezet.

 

Het is wel iets om kritisch over na te denken, maar dat doemdenken, laat dat maar achterwege aub.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu begin je echt onzin te posten. Stick on topic aub. Vertel mij eens hoe kunnen deze drones nou voor veiligheid zorgen zoals jij beweerd? We hebben al genoeg aan camera's, camera's met gezicht herkenning. Als ze nou eens meer agenten zouden opleiden. Kijk daar hebben we wat aan, dan zijn er een aantal werklozen die aan het werk kunnen gaan als agent, EN de straten zijn weer wat veiliger.

 

Maar vertel eens, denk jij nou niet dat we hier PRISM taferelen hebben en of zullen krijgen?

 

maar jij doet aannames over mij dus waarom zou ik ze dan niet over jouw mogen maken

Zoals ik al eerder schreef, ken kan mij totaal niets schelen hoe je me noemt of over mij denkt.

 

Ik ga daar inderdaad van uit, de gemeenteraad houdt toezicht en zo werkt het nou eenmaal, als je het daar niet mee eens bent moet je op een andere partij stemmen,

Ivo gebruikte deze drones al veel eerder. De Tweede kamer wist er helemaal niks van. Goh wat zou Ivootje toch verbergen? Waarom zou hij er geheimzinnig over doen?

 

Weetje wat ik denk? Ik denk dat jij waarschijnlijk ooit in elkaar geslagen werd op straat, vandaar dat je zo emotioneel reageert. Dat snap ik best, zinloos geweld is inderdaad triest maar zoals ik al eerder schreef. Als de overheid nou echt om onze veiligheid gaf dan zaten ze niet zo dik bij de politie en overheid te bezuinigen (op personeel). Dus de VVD is voor mij echt de laatste die over veiligheid moet praten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je bent naar mijn mening onbeschoft en beledigend omdat iemand anders niet hetzelfde denkt als jij.

 

Pot, kettle, black.

 

Prutsertje heeft gelijk. Dit is te dure technologie om te laten crashen in je achtertuintje. Voorlopig tenminste. Zo ging het namelijk ook eerst met de telefoontap volgens mij. Wordt nu ook ongeoorloofd vaak ingezet.

 

Het is wel iets om kritisch over na te denken, maar dat doemdenken, laat dat maar achterwege aub.

 

 

Blowmonkey, ik zeg toch ook dat ik me daar nu ook schuldig aan maak, mijn excuses.

Maar de maatschappij verhard alleen maar, en ik vraag me echt af hoe je dat anders aan zou kunnen pakken, ik zit ook niet te wachten op nog meer controle.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
En alle gemeenteraadsleden zeker ook, zoals ik in mijn eerste reactie al zei, je kan ook overdrijven.

Zeker :lol:

 

Je zou maar in de stad wonen waar zon fijne voetbalploeg kampioen wordt, en er komen 100.000 vandalen naar de huldiging die dan zoals gewoonlijk weer compleet uit de hand loopt waarbij weer bezittingen van een ander gesloopt worden.

 

Tervergelijking met deze Hongaarse demonstratie van 100.000 man

 

ungarn342~_v-videowebl.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu begin je echt onzin te posten. Stick on topic aub. Vertel mij eens hoe kunnen deze drones nou voor veiligheid zorgen zoals jij beweerd? We hebben al genoeg aan camera's, camera's met gezicht herkenning. Als ze nou eens meer agenten zouden opleiden. Kijk daar hebben we wat aan, dan zijn er een aantal werklozen die aan het werk kunnen gaan als agent, EN de straten zijn weer wat veiliger.

 

Zoals ik al eerder zei, bij grote evenementen die ergens georganiseerd worden, waar geen toezicht is (bv strandfeest, kampioensfeest) kan ik me voorstellen dat het heel lastig is om daar veel agenten neer te zetten en dat als het uit de klauw loopt je iig de daders aan kan pakken, doe je niks en loopt het uit de klauw, kan je ook niks.

De meerderheid op bv zon strandfeest denkt waarschijnlijk twee keer na voor ze iets doen als er enige vorm van toezicht is.

Als ze ze inderdaad in gaan zetten voor het feestje van de plaatselijke fanfare of oranjevereniging zal ik de eerste zijn die je gelijk geeft.

 

Meer agenten zou ook mijn voorkeur hebben en ik ben het ook niet eens met de vele bezuinigingen en belastingverzwaringen van deze regering, ik heb dan ook zeker geen vvd gestemd.

Maar het is nu eenmaal een democratie en dat het beter kan is wel duidelijk, dus het enige wat je kan doen is de volgende keer op een partij stemmen met een visie, maar ja dan blijft er geen partij over :wub:

 

Overigens heb ik nou ook niet al teveel vertrouwen in de competentie van de politieleiding met meer blauw op straat (zie projectX)

Daar was heel veel blauw en die maakten alleen maar blunders :lol:

Edited by prutsertje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou Project X heeft eigenlijk niet zoveel te maken met de politie. Dat de agenten fouten hadden gemaakt kwam gewoon door een slechte training (medemogelijk gemaakt door de VVD)

 

Je ziet telkens dat de overheid meer dingen verzint om gegevens te verzamelen van het volk. DigiD, OV Chipkaart, parkeer automaten waarbij je alleen maar met je chipknip kan betalen etc. Eigenlijk was deze hele drone gebeuren een geheim. Op een of andere manier was het uitgelekt en Ivo moest zich verantwoorden. Als het echt om veiligheid zou gaan waarom was het een geheim? Ik ben zeker geen doom denker, maar het valt mij gewoon op en zeker in deze tijden is dit echt het laatste in wat ze moeten investeren.

 

Maar zeg eens, wat als ze een hitte camera aan een drone zouden hangen om wietplantages te vinden. Zou je het dan alsnog een uitstekend idee vinden? Ik bedoel maar, een man die gewoon schijt heeft aan het volk en dan maar doet waar hij zin in heeft, waarom zou ik hem moeten vertrouwen?

 

Het verschil tussen mijn fouten en de fouten van de overheid is dat ik ervoor moet boete en hun niet, zij komen er altijd mee weg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naar mijn mening hoeven ze niks nieuws te verzinnen, ze kunnen je mobieltje al tot op een halve meter nauwkeurig traceren (ja ook als die uit staat)

Dus wat dat betreft kunnen ze zo zien of jij of ik in een growshop komen.

 

Ja een hittecamera aan een drone, ik zou het niet leuk vinden nee, maar je weet dat je met iets bezig bent wat niet mag, daar kan je met zijn allen moeilijk over doen, maar dat kan je natuurlijk niet alleen op de vvd afschuiven, das wel erg goedkoop.

 

Er zijn ook zat mensen die fouten maken waar ze niet voor hoeven te boeten, maar dat is een hele andere discussie :lol:

 

 

Ja, slecht opgeleide agenten, vind ik ook een makkelijke uitweg, je kan als agent en korpsleiding ook zelf nadenken, en ik neem aan dat een korpsleiding niet uit idioten bestaat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik neem aan het overgrote deel van wel.

Degene met een grote mond of eigen mening worden snel naar Verweggistan gestuurd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Maar het is nu eenmaal een democratie

Pseudo-democratie zal je bedoelen, anders had je niet geheimzinnig hoeven te doen mbt je plantjes. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@prutsertje, drones voor zogenaamde ordehandhaving door gebrek aan inzetbare politie. je weet nooit waar dat eindigt. Ik vind dat te ver

gaan en het lijkt steeds meer op de USA. Men gaat steeds weer een stapje verder en privacy word zo nog minder. dat is dan een resultaat

van je "veilig" voelen. Ik vind het doorgeslagen beleid, want je ziet toch zelf de kwestie hennep bestrijding hoe absurd en stug door gegaan

word. Het 'voetvolk" draait er altijd weer voor op, of beter gezegd merkt het het meest in de beurs.

 

 

gr, Zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik lees hier democratie en veiligheid. Democratie neem ik al eens als kleinere letters. In dit land ben je als slachtoffer vaak de "lul" heb je

vaak het nakijken, en daar helpen drones niet bij. Daar zijn zat voorbeelden van, en ook uit mijn eigen ervaringen. Dan voel ik mij

in de steek gelaten. Dat terzijde.

 

Ze willen de gemeentes zelf de keuze laten over het inzetten van die vliegende spionage cameraatjes. Gelooft iemand nu werkelijk blind in

een eerlijk en vertrouwens waardige keuze van "gezag hebbende mensen" die je niet kent? Weten jullie veel of men zich aan strikt en beperkt

inzet / gebruik van die dingen houdt? Of toch niet even stiekum buiten het boekje gaat.

 

 

gr, Zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is niet verstandig om in een discussie op de man te spelen, maar beter om op basis van argumenten te communiceren. Al hoe moeilijk dit soms ook is.

 

De overheid zou een beleid op basis van vertrouwen ( iedereen is in principe oke, totdat het tegendeel is gebleken) en tolerantie moeten voeren. Ze zou een maatschappij gebaseerd op liefde voor mekaar (we zijn allemaal mensen),waarin de dialoog centraal staat en het recht op zelfbeschikking wordt gerespecteerd, moeten stimuleren.

 

Want; Wantrouwen maakt net als drank meer kapot dan je lief is! Wantrouwen creëert nl. wantrouwen.

Een goed voorbeeld hiervan is de anonieme kliklijn. Het getuigt van een naar ontbinding riekende geestelijke gesteldheid.

Mensen tegen elkaar opzetten. Een verdeel en heers strategie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze gaan inderdaad wel ver met die drone gedoe. En dan, democratie en vrijheid gaan promoten ergens anders..... Ze zijn verslaafd geworden aan alles wat met veiligheid te maken heeft, je hebt meer kans om gedood te worden door een verkeers- accident dan door een Terrorist. Maar bon, die gasten hebben een doel, en daar gaan ze ook voor, of we voor of tegen ziijn. Ze willen de absolute controle, daar hoef je nu niet expert voor te zijn om dat door te hebben. Alles is te vinden op internet. Je hoeft maar een mini onderzoek te doen om door te hebben wat ze van plan zijn. Meeste aanslagen zijn veroorzaakt door een derde, en meeste hebben toch een idee wie het zou kunnen zijn. Logisch ; als er geen aanslagen worden gepleegd of niet genoeg dan moet je er maar een paar veroorzaken of verzinnen zoals in de US, zo kunnen we het volk wijs maken dat we nog strenger moeten zijn qua veligheid. Wat zegt het volk ; Niets, waarom niet ? Omdat ze niet willen dat hun veligheid in gevaar wordt gebracht,........bah

 

Ze mogen proberen, stalin heeft het ook geprobeerd en het is hem niet gelukt, hitler eveneens....volk heeft en zal altijd het laatste wooord hebben.

 

 

Ik vind het in ieder geval mooi gedaan. Eerst starten met De 9/11 aanslag, dan de economsche en daarna de politieke crisis = nieuwe tijd, het absolute controle

 

Wanneer dit allemaal voorbij is, zullen der nogal interessante films en boeken uitkomen, denk ik ( hopelijk toch)

Edited by Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het is niet verstandig om in een discussie op de man te spelen, maar beter om op basis van argumenten te communiceren. Al hoe moeilijk dit soms ook is.

 

De overheid zou een beleid op basis van vertrouwen ( iedereen is in principe oke, totdat het tegendeel is gebleken) en tolerantie moeten voeren. Ze zou een maatschappij gebaseerd op liefde voor mekaar (we zijn allemaal mensen),waarin de dialoog centraal staat en het recht op zelfbeschikking wordt gerespecteerd, moeten stimuleren.

 

Want; Wantrouwen maakt net als drank meer kapot dan je lief is! Wantrouwen creëert nl. wantrouwen.

Een goed voorbeeld hiervan is de anonieme kliklijn. Het getuigt van een naar ontbinding riekende geestelijke gesteldheid.

Mensen tegen elkaar opzetten. Een verdeel en heers strategie.

 

 

Tja 20 jaar geleden waren er geen cameras nodig, maar het lijkt wel alsof er steeds meer idioten in de samenleving komen, en dan kan je wel zeggen dat er vertrouwen moet zijn, en in de basis is dat ook zo, maar volgens mij is dat station al een tijdje geleden gepasseerd en cameras kunnen mits juist gebruikt wel helpen daders en misdragers op te pakken en te straffen.

Ik denk dat als je in diverse uitgaansgebieden de camers weg zou halen er elk weekend wel weer een verhaal onstaat dat er iemand weer is doodgeslagen door stoere zuipende groepen jongeren.

 

Maar ja de zogenaamde privacy prevaleert natuurlijk boven het mensenleven van een ander.

En populaire oneliners roepen doen het ook altijd goed, en dragen natuurlijk ook weer fantastisch bij aan oplossingen.

 

@Doede, zelfbeschikking is leuk, maar dat betekent dus ook dat bepaalde voorzieningen er niet meer zijn, maar weet je wat het nu is, de mensen die altijd het hardste klagen over de maatschappij/democratie juist het meeste gebruik maken van die voorzieningen, maar ja dat mag dan weer niet gezegd worden :lol:

 

Kliklijn is ook maar net hoe je het wil zien, laat ik voorop stellen dat ik er nooit gebruik van zou maken.

Maar ik kan me wel voorstellen dat als jij als hardwerkende maar net je hoofd boven water kan houden en je buren zijn voor de vorm gescheiden, hebben beide een uitkering en werken daarnaast ook nog eens zwart bij dat je handen jeuken om te bellen.

Dan kan je wel weer zeggen dat dat voortkomt uit Jaloezie, gedeeltelijk ook waar, maar aan de andere kant kan jij maar net je hoofd boven water houden omdat je buurman schijt aan alles heeft.

Edited by prutsertje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar als jij dan belt om je buren aan te geven, wordt jouw situatie er niet beter van :lol: .

Ik snap wel wat je bedoelt hoor, sommige mensen klagen het hardst, terwijl ze zelf de boel belazeren.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik vind dat te ver gaan en het lijkt steeds meer op de USA. Men gaat steeds weer een stapje verder en privacy word zo nog minder. dat is dan een resultaat

van je "veilig" voelen.

Maar ja Prutsertje schreef dat hij ervan uitgaat dat het niet zal gebeuren. Dan ben je naar mijn mening echt goed gelovig. En inderdaad, kijk maar naar het hele gebeuren rondom Snowden en de NSA. Tegenwoordig hoeft de overheid alleen maar terrorist te roepen en de bevolking zal voor haar knielen.

 

Naar mijn mening hoeven ze niks nieuws te verzinnen, ze kunnen je mobieltje al tot op een halve meter nauwkeurig traceren (ja ook als die uit staat)

Dus wat dat betreft kunnen ze zo zien of jij of ik in een growshop komen.

 

Ja een hittecamera aan een drone, ik zou het niet leuk vinden nee, maar je weet dat je met iets bezig bent wat niet mag, daar kan je met zijn allen moeilijk over doen, maar dat kan je natuurlijk niet alleen op de vvd afschuiven, das wel erg goedkoop.

 

Er zijn ook zat mensen die fouten maken waar ze niet voor hoeven te boeten, maar dat is een hele andere discussie :lol:

 

 

Ja, slecht opgeleide agenten, vind ik ook een makkelijke uitweg, je kan als agent en korpsleiding ook zelf nadenken, en ik neem aan dat een korpsleiding niet uit idioten bestaat?

Naar een growshop gaan en spullen kopen is niet illegaal. Een growshop is gewoon een tuincentrum. Als we gaan zeuren over growshops dan kunnen we net zo goed gaan lopen zeuren over alle tuincentra's.

 

Als jij toch zo een moraalridder bent, geef je zelf dan aan omdat je een wiethokkie hebt. Want als ik je berichten zo lees dan heeft de overheid vrijwel altijd gelijk.

 

En ja veel problemen zijn ontstaan of erger gemaakt door de VVD. Daar valt niet over te discusseren, dat is gewoon een feit. Rutte en zijn partij hebben heel Nederland naar de knoppen geholpen.

 

@Faraon08: Ik ben het echt meer als 100% met je eens. Bangmakerij is het, zodat mensen gaan denken dat het allemaal ok is wat de overheid uitspookt. Een goede voorbeeld daarvan is de oorlog in Irak. Eerst beweerde ze dat Saddam een bedreiging was voor het westen met zijn wapens. Ze waren er helemaal zeker van dat hij kernwapens had. Nu 10 jaar later, waar zijn ze? Ze praten er niet eens over. Ik krijg echt zo het idee dat vrijwel iedereen het vergeten is.

 

@prutsertje: ik weet echt niet wat er mis met je is. Camera's kan je totaal niet vergelijken met drones omdat deze camera's niet mobiel zijn. Deze hangen gewoon in een hoek en thats it. Daar heb ik geen last van, dat snap ik dan juist weer wel. Maar drones gaan gewoon te ver. Jij doet echt alsof er dagelijks mensen de ziekenhuizen worden ingeslagen. Het gebeurd maar een paar keer. Het was een tijd geleden gebeurd in Eindhoven, en dat is inderdaad triest. Ze hebben hun wel gefilmd, maar het slachtoffer heeft wel rake klappen gehad. Zoals ik al eerder zei, gewoon meer blauw op straat ipv de politie weg te bezuinigen.

 

Maar ik kan me wel voorstellen dat als jij als hardwerkende maar net je hoofd boven water kan houden en je buren zijn voor de vorm gescheiden, hebben beide een uitkering en werken daarnaast ook nog eens zwart bij dat je handen jeuken om te bellen.

Dat is nou toch wel een NSB streek. Dus een ander aangeven en omlaag halen omdat hij het beter heeft dan jij. Heel volwassen. Dan ga je toch zelf ook zwartwerken? BTW je hebt waarschijnlijk zelf een wietplantage in huis, dan word je sowieso aangezien als tuig. En dat soort mensen mag ik juist niet, de hypocrieten dus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probeer jij nou eens een post te maken waarin je niet scheld of bewust mensen probeert te beledigen, heel misschien neem ik dan nog de moeite om op je geschreeuw te reageren.

 

En misschien moet je eens leren lezen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Over dat ene linkje van elmanito: dat was heus wel te verwachten van Ivo. We krijgen hier idd PRISM taferelen in NL.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nederland doet volop mee met de jacht op gegevens, ook zonder dat burgers weten dat hun gegevens worden opgeslagen

of waarvoor die worden gebruikt.

Hun onwetendheid is juist voorwaarde voor de effectiviteit van bijvoorbeeld opsporing.

Wat Ponix zegt klopt wel aardig. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...