Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
danee

Waar breng je je afval heen?

Recommended Posts

Hoi, na mijn kweek zit ik met wat knipafval en 4 zakjes aarde. Wat doen jullie met je afval? Illegaal lozen vind ik geen optie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier zijn al zoveel topics over!

 

beetje zoeken!

 

aarde kan je naar containerpark doen, knipafval kan je composteren, dan is het zo weg!

Share this post


Link to post
Share on other sites

van knipafval maak je hasj ;) grond lijkt me makkelijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

- Grond opwaarderen en opnieuw gebruiken

- Heb je composthoop of compostvat?

- Containerpark

 

- Knipafval tot hasj verwerken

- Groenafval idem als de grond of aan de konijnen of kippen voeren.

 

Plenty of options!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grond naar containerpark? Met dat perliet geen probleem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

grond en knipafval....als dat al een probleem is..ben je niet heel erg creatief wat doe je dan met je vaatjes voeding ,lampen,kappen,koolstoffilter enz?

 

en neem een konijn dan ben je zo van dat knipafaval af ... en als ze moeilijk doen over dat perliet in de aarde gewoon even ertussen uit vissen

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites
... en als ze moeilijk doen over dat perliet in de aarde gewoon even ertussen uit vissen

 

mvg

 

Om dit soort dingen kom ik graag naar het WF.

 

;) :P B) B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
grond en knipafval....als dat al een probleem is..ben je niet heel erg creatief wat doe je dan met je vaatjes voeding ,lampen,kappen,koolstoffilter enz?

 

en neem een konijn dan ben je zo van dat knipafaval af ... en als ze moeilijk doen over dat perliet in de aarde gewoon even ertussen uit vissen

 

mvg

 

 

Het is meer dat ik bang ben dat als ik met aarde aankom waarin perliet zit verwerkt ik meteen lastige vragen ga krijgen. Ik kan me voorstellen dat ze daar alert op zijn. Maar als ik het goed begrijp is dat niet het geval.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is ideale potgrond voor de potten in de tuin, mijn schoonmoeder wilde het altijd graag hebben, maar ook vrienden die een moestuin hebben.

of ondergrondse vuilcontainer, niet dumpen dat is erg aso!!!!

 

soms kan je het ook inleveren bij de growshop.

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grond in de tuin tussen de groenten, groen door het konijn komen kant en klare mestkorrels uit aan de achterkant ;)

gallery_37919_15761_68291.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerder dumpte ik het wel ergens, wel zonder pluggen en ff uitharken wat bladeren er over heen. Nu sla ik het ergens op om volgend jaar te gebruiken voor de guerilla.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Grond in de tuin tussen de groenten, groen door het konijn komen kant en klare mestkorrels uit aan de achterkant ;)

hahahah had er nooit bij stil gestaan dat konijnen daar makkelijk voor zijn ! mijn vriendin wil altijd nog 1 :P cadeau/investering haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ondergrondse vuilcontainers. Heerlijk, ook nog eens anoniem. Maar voor lampen etc die dump ik gewoon bij een lampen zaak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...