Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Vuilnis

gepakt worden

Recommended Posts

is de kans groot gepakt te worden met 5 plantjes en 2 keer 600 wat????, en kun je t best op de dag licht voeren of snachts kwa ontdekking ?????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonder lampies geen probleem,met 2 x 600 watt wel probleem.5 plantjes zondr lamp geen probs als je geen klachten krijgt en de juut ze niet zien. Als je bezoek krijgt dan nemen ze de planten wel mee , maar je krijgt geen straf!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
kwa ontdekking kan je het licht het beste overdag doen.

Waarom denk je dat Twannie? Ik denk namelijk dat je beter 's nachts je lampen kan laten branden:

1. omdat grote kwekerijen overdag draaien (anders moeten ze 's nachts aan de slag) en dat daarom de energiebedrijven en de politie overdag rondvliegen.

2. helicopters mogen 's nachts niet laag over woonwijken vliegen (zelfs een traumahelicopter mag na 7 uur de lucht niet meer in).

3. Zoals Bambo al zei: met 's nachts draaien kan je de temperatuur beter controleren.

4. 's nachts heb je nachtstroom

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn 2 lampen @ 600W niet een beetje te veel voor 5 plantjes?! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

jongens, niet zo'n angst. Angst is een slechte raadgever. Denk je echt dat ze een helicopter de lucht in sturen voor een hokje met 2 lampen? Alsjeblieft zeg, die gaat alleen de lucht in voor aanvullend bewijs tegen die boerenschuur die helemaal vol staan.

 

Enige voordeel van 's nachts draaien is het te beheersen klimaat. Over nachtstroom weet ik ook nog wel iets leuks; er zijn stekkers op de markt die de 24uur per dag een nachtstroom pulse door het net sturen.

 

Gewoon per direct beginnen met wat je wilt hebben, geen gezeur.

 

1. omdat grote kwekerijen overdag draaien (anders moeten ze 's nachts aan de slag)

 

wat moet er 's nachts gebeuren dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ya man, mijn oom had het ook over stekkers die dan tot lager verbruik resulteren. Weet iemand hier meer over? want ons gezin heeft zowiezo al een hoge stroomrekening, dus zal mijn mammie erg blij zijn met zoiets.

bij voorbaad dank

peace out :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ook weleens van die stekkers gehoord. Ik heb ze alleen nog nooit kunnen vinden. Ik weet wel een growshop die ze zou moeten hebben, maar die zit in roosendaal en dat is net te ver weg voor mij.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb ook weleens van die stekkers gehoord. Ik heb ze alleen nog nooit kunnen vinden. Ik weet wel een growshop die ze zou moeten hebben, maar die zit in roosendaal en dat is net te ver weg voor mij.

roosendaal is net niet te ver voor mij :verrygood

welke shop is het ? eventueel straat :verrygood

en weet je ook hoe die dingen net noemen ?

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alleen een stekker zou moeten leiden tot minder verbruik ? He tenigste wat ik me kan bedenken is het verbeteren van de cosinus phi dat tot minder verbruik leidt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe , zou em ook wel willen

 

 

 

zou overdag kweken, doe ik ook :verrygood , met het klimaat valt het heel goed mee

. Trouwens wil in mijn slap niet gevat worden door een vuurtje.niet dat de kans groot is :verrygood

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn lampen branden `s nachts..............

 

ik heb namelijk nachtstroom en dat scheelt dus de helft hè...... :verrygood

 

en bovendien heb ik in het hok een radiator met thermostaat en die draait

dus overdag gewoon omdat dan de kachel aan staat.... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar als je s'nachts gaat draaien.... moet je overdag in 't donker aan je planten werken? of maakt een beetje licht niet uit.... :verrygood :D :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja maarre, weet nu niemand ietsover die "wonderstekker" :verrygood

Want dat liijkt me wel chill eerlijk gezged hahah,

Kan niemand hier van op de hoogte komen?

peace out :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar als je s'nachts gaat draaien.... moet je overdag in 't donker aan je planten werken? of maakt een beetje licht niet uit....  :P  ;)  :verrygood

doe je lampen aan om bijvoorbeeld 8 uur `s avonds en uit om 8 uur `s morgens

 

SLAAP JIJ SOMS 12 UUR PER NACHT................. :verrygood :D

 

 

dacht het ook niet hè............ dus je kunt dan lekker `s avonds

met je meisjes aan de gang........... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je snachts draait,houdt dat meestal in van 1800 tot0600u.

ga je toch na 1800u als net het licht aan is je ding doen>>>

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zal even het achterliggende verhaaltje vertellen zodat jullie precies weten waar het overgaat..

komtie..

 

ik heb dus een tijdje samen gewoond met een vriend van me.

we hadden een hokje gebouwd.

de eerste paar keer moesten we nog inkopen omdat het hokje nog niet klaar was.. met de financiering van deze vriend en verziende zo ons dorpje van..

deze vriend kwam steeds dieper in het ''circuit'' en begon ook andere dingen te doen, met een paar andere ''collega's''

ik had hem gewaarschuwd maar hij wilde niet luisteren.

nou hadden wij hier een aantal spullen liggen waar hij zonodig stiekem steeds iets achterover drukte zonder dat zijn collega's het wisten..

op een dag kwamen ze er achter en brak letterlijkk de hel los..

ze namen hem mee naar een ander huis en ondervroegen hem.. hoeveel en waar de spullen waren enz.

er kwamen ook een aantal voorwerpen aan te pas bij deze ondervraging zoals een strijkijzer enz..

later kwamen ze terug en namen de ''collega's alles mee. ook onze voorraad die we hadden ingekocht.

ik had weinig in te brengen in de situatie als je begrijpt..

de vriend waar ik mee samen woonde is gelijk vertokken en op zich zelf gaan wonen in een buur-stad.

nou belde hij mij op en eiste hij de inleg van de inkoop op die door hem was gefinancierd.

ik was met stomheid geslagen..door zijn acties en achterover rukken van.. werd ik de duppe.. ;)

nou gaat het hier niet om een mega bedrag maar wel om een paar honderd euro's.

ik ga dat bedrag dus niet betalen no way het is zijn schuld dat alles weg is..

maar los daarvan is het een princiepe kwestie.

nou is het zo dat ik ben doorgegaan met het kweken van ;)

dit alles is een half jaar geleden gebeurd..

 

dat was het achterliggende verhaaltje en nu komt mijn vraag..

 

stel hij beld de annonieme-tip lijn en ze komen bij mij aan de deur met huiszoekingsbevel is het dan zo dat ze elke steen en doos omdraaien?

heb me hokkie verstopt (zolder) achter en onder een laag dozen met kleding enz.

als ze bij mij op zolder komen nemen ze dan eventjes een kijkje of nemen ze de tijd en nemen ze alle dozen weg? ik heb geen idee hoe dat een huisdoorzoeking er aan toe gaat namelijk.. ;)

heb er 20 staan.. zou het dan maar beter zijn om er 5 te nemen?

zit in een huurhuisje en heb volgens mij het nieuwe contact waar instaat dat er helemaal niet gekweekt mag worden.. maar ik denk als ik er 5 pak dat ze dat door de vingers zien of hoogstens me vrouwtjes nemen..

 

misschien klinkt het allemaal een beetje paranoia maar er is veel gebeurd..

graag jullie mening..

 

bedankt,

 

ciao :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 plantjes(eigenlijk 6) wordt gedoogd! ;)

 

En de mate van professionaliteit maakt niet uit. :P (dus al hang je 10 lampen boven je plantjes) :P

 

Dit kun je nalezen op de site van justitie. :P (& als die het niet weten!) :P

 

Mits er geen overlast (geur ed) is! :D

 

Bij evt inval wordt wel nagegaan of alles veilig is aangesloten en de stroom netjes betaald wordt/is. :D Heb al div malen gehoord/gezien dat ze de plantjes(planten)(binnen het gedoogde aantal) gewoon laten staan. ;)

 

Heb trouwens ook nog nooit gehoord dat er iemand met 5 plantjes opgepakt is & dat is (mede) de reden dat wij nu al geruime tijd binnen het gedoogbeleid blijven,wat met de juiste aanpak een net zo een grote oogst kan opleveren als met meerdere(n). :D (staan hier op het forum al enkele voorbeeldjes van!) ;)

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ fotografe

 

wat bedoel je met eigelijk 6, mag je er dan 6 hebben.

 

ik heb idd ook altijd begrepen dat kweken met kunstlicht altijd strafbaar is ookal is het maar een plant.

 

Groet NECROTH ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...