Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
fromheaventohell

hoeveel gram hoop je er vanaf te halen

Recommended Posts

ik geloof niet meer dat mijn planten in de cementkuipen 400 gram halen.... ik denk dat die in de 2 cementkuipen 200 tot 300 gram halen per kuip (NLX)

 

2 in volle grond denk ik wel rond de 400 gram (NLX)

 

en er staat in de zinken teil... daar heb ik geen gedachtes over ben benieuwd (edelweis)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik zelf wil ze ook heel graag laten zien want ik schep niet alleen op ofzo het is ook gewoon zo. alleen weetje ik heb geen digitale camera. :verrygood maar ik zal kijken of ik binnekort eentje kan lenen of zo en dan maak ik fotos. ik zal nu ook ff kijken of mijn webcam het doet ofzo. mischien kan ik wat fixen.

Ik heb er wel ene pro.... Ik wil wel ff een foto maken.... :smoke :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat zou heel leuk wezen. ik woon niet in het centrum hoor maar zo'n 11 km ervandaan. in emmercompascuum om precies te zijn. misschien ken je dat wel. ik heb op het moment 4 planten. 2 snowwhite en 2 hollandse hoop. zou heel cool wezen als ik ze eindelijk kon showen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kweek voor het eerst met een Early Bud.

 

10/20 gram droge ben ik zeer tevreden! (al hoop ik op meer als ik jullie zo hoor) Is toch weer stukken goedkoper als in shop!

En zelfgekweekte wiet roken is leuker! Geeft meer kick,

 

400 gram je kunt alleen die toppen toch roken! Dan moet je wel een aardige boom hebben!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

valt wel mee met een metertje oif anderghalf heb je al gauw een paar ons

Share this post


Link to post
Share on other sites
valt wel mee met een metertje oif anderghalf heb je al gauw een paar ons

DE MIJNE is nu 80 cm .. hij gaat nog wel groeien maar dat garandeert me toch geen onsjes..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nu 3 planten van 60 hoog, staan wel te laat in de grond, vanaf begin juli. en ze gaan in de open grond, met ons per plant ben k heeeeel tevreden...

Share this post


Link to post
Share on other sites
valt wel mee met een metertje oif anderghalf heb je al gauw een paar ons

DE MIJNE is nu 80 cm .. hij gaat nog wel groeien maar dat garandeert me toch geen onsjes..?

 

De jouwe is nu 80 cm???? Dat deze topic best grappig is wist ik al...maar dit slaat toch alles... :verrygood :smoke :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn buitenplant is nu ongeveer 60 cm groot, is het nu het beste dat ik hem top of niet? ik wil er zoveel mogelijk afhalen

tnx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ligt er aan of je plant mooi vol is of dat er om de 10cm een vertakking zit. Als dit laatste het geval is zou ik hem zeker toppen maar anders niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier staat een foto van de plant

www.norwok.webbuilder02.hostbasket.com

wat denk je? toppen of niet

tnx

sluukes

Share this post


Link to post
Share on other sites

2¹/² gram voor 10 euro ben ik ook tevreden mee... nog goeie wiet ook :smoke

 

maar mijn purple power heb ik ook getopt en die nu 50cm ongeveer met een heleboel zeitakjes... ik denk dat dat wel goed gaat komen :whistling

me ma wou de planten niet boven de schutting uit hebben noujah... dan moes ik hem maar toppen heh

:verrygood thnx to mamma! haha mooi gratis roken binnenkort :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jullie hebben het vaak over de lengte van de plant , de breedte is minstens zo belangrijk!!

 

En een voorspelling proberen te geven over de opbrengst is haast onmogelijk als je praat over planten die pas eind september of in oktober klaar zijn . Het weer is van doorslaggevend belang voor de uiteindelijke opbrengst .

 

Je kunt wel een hele grote bos hebben , maar als het najaar slecht weer geeft dan kan de plant nooit zo goed worden als dat ie zou kunnen worden in een goed klimaat , zonde!!

 

Bedenk altijd dat Nederland helemaal niet het land van het komst is van de meeste rassen, maar bv Afganistan Marokko , Nepal . Daar horen ze thuis in het droge weer met veel zon en sterker licht! Een temperatuur van maar 10 graden en veel vocht in de lucht is een regelrechte ramp voor de planten ,en dit komt maar al te vaak voor in Nederland.

 

Kies Altijd een vroegbloeiend ras , of zet ze zelf eerder in de bloei buiten , dat bespaard je een hoop moeite en ergernis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...