Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
fromheaventohell

hoeveel gram hoop je er vanaf te halen

Recommended Posts

ik heb 2 binne planten uit zaad. ze staan voor het raam. een is ongeveer 1,55 meter en de ander ongeveer 1,20 meter. hoeveel kan in er dan ongeveer afhalen als ik ze nu ongeveer in bloei zet. of kun je da zo nie zeggen :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb 2 binne planten uit zaad. ze staan voor het raam. een is ongeveer 1,55 meter en de ander ongeveer 1,20 meter. hoeveel kan in er dan ongeveer afhalen als ik ze nu ongeveer in bloei zet. of kun je da zo nie zeggen :whistling

kan je zo nie zeggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ben je toevallig stoned ofzo?

 

C8 oftwel Negative !

 

ik ben niet st0n3d maar iedereen hoopt dat tog he :D:D:D:

zou ik wel relax vinden 10 kilo w00t ! :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
nou, ik zou het egt niet weten hoor.

 

ik heb:

- 10 planten van 20 cm(stekken, gegroeid!)

 

- 4 staan in 35 liter potten en de rest in 12 liter gamma emmers

 

- t zijn powerplant stekken

 

- 4 dagen oud

 

ik hoop zelf op een kilo droog maar wat denken jullie? ik hoop t egt hoor

 

groete

kan iemand ongeveer inschatten wat ik er van af krijg

 

voeding voor groei word canna terra vega en bloei word flores..

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan ik meer als 100 gram van mijn plantje afhalen als ik hem in die 20 liter pot laat staan..??

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgedns mijn ligt het er ook aan hoe groot ie nu is..

 

de mijne zijn nu 20 cm en groeien ongeveer 2.5 cm per dag :whistling

 

 

dus t zal wel goed worde :D

 

alleen nog iemanddie in kan schatten wat ik ken oogsten max?

 

hier staat wat ik heb

 

 

ik heb:

- 10 planten van 20 cm(stekken, gegroeid!)

 

- 4 staan in 35 liter potten en de rest in 12 liter gamma emmers

 

- t zijn powerplant stekken

 

- 4 dagen oud

 

ik hoop zelf op een kilo droog maar wat denken jullie? ik hoop t egt hoor

 

groete

Share this post


Link to post
Share on other sites
wat een onzin die eerste 6 reacties ofzo ik heb nu 5 (buiten)planten van een meter ik verwacht dat ik als ik terugkom van vakantie (middden augustus) dat ze 2 meter zijn en dan verwacht ik er ook minsten 3 a 4 ons vanaf te halen (per plant)

zozo, onzin hé, 1st zien en dan geloven zei de blinde.

Het is zeker mogelijk, maar hangt ten eerste van de soort af, ten tweede van het weer en ten derde van je eigen kwekerscapaciteiten. Als jullie allemaal denken van 400gr van elke buitenplant te halen, wel.... dream on :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

200 is tog wel minimun mits je de planten in mei hebt geplant uitgaant van stekjes.. en op een zonnig plekje hebt staan :whistling

 

mn nlx waren 50/60 cm groot en is nu droog circa 75 gram netjes geknipt in mini potje..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb in het buitenland wel planten gezien met 1,5 kilo opbrengst......

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb begin juni zaad geplant en ik hoop er alsnog 100 per plant af te halen, DROOG :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

t is nu pas Juni en tot nu toe hebben we niet echt een superzomer gehad dus eigenlijk kun je nix verwachten van je plant.

 

 

Ik heb ze voor men hobby en alles wat ik eraf haal is gewoon fijn meegenomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
t is nu pas Juni en tot nu toe hebben we niet echt een superzomer gehad dus eigenlijk kun je nix verwachten van je plant.

 

 

Ik heb ze voor men hobby en alles wat ik eraf haal is gewoon fijn meegenomen.

proficiat, dit is zowat de meest gezonde steling van heel dit topic :D

Iedereen hoopt natuurlijk op zoveel mogelijk opbrengst, maar je moet wel een beetje nuchter blijven natuurlijk, 1st inderdaad afwachten of het weer wat meezit want dat is de factor waar je zelf geen zeggenschap over hebt... :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben ontevreden met minder dan 50 gram, veel meer hoeft ook niet, maar zou idd wel beter zijn haha

Share this post


Link to post
Share on other sites
volgedns mijn ligt het er ook aan hoe groot ie nu is..

 

de mijne zijn nu 20 cm en groeien ongeveer 2.5 cm per dag :whistling

 

 

dus t zal wel goed worde :D

 

alleen nog iemanddie in kan schatten wat ik ken oogsten max?

 

hier staat wat ik heb

 

 

ik heb:

- 10 planten van 20 cm(stekken, gegroeid!)

 

- 4 staan in 35 liter potten en de rest in 12 liter gamma emmers

 

- t zijn powerplant stekken

 

- 4 dagen oud

 

ik hoop zelf op een kilo droog maar wat denken jullie? ik hoop t egt hoor

 

groete

egt niemand die t een beetje voor me in ken schattten?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja maar de zin van de de topic was dus eigenlijk..... wanneer je tevreden bent met de hoeveelheid gram... dus kzou niet weten wat jij zit te mopperen xytras?

Zal het je even uitleggen: ik ben tevreden met 15kg opbrengst per plant.....

Maar dat zal ik nooit halen, daarmee dat ik zeg dat je een beetje realistisch moet blijven, wat snap je daar niet aan? (jij wou toch 400gr/plant hé, laat me na de oogst weten wat het geworden is en als je 400gr/plant hebt gehaald excuseer ik me bij jou :whistling )

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wil ongeveer 400 gram per plant eraf halen, maar ben al tevreden met 399 :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja maar de zin van de de topic was dus eigenlijk..... wanneer je tevreden bent met de hoeveelheid gram... dus kzou niet weten wat jij zit te mopperen xytras?

Zal het je even uitleggen: ik ben tevreden met 15kg opbrengst per plant.....

Maar dat zal ik nooit halen, daarmee dat ik zeg dat je een beetje realistisch moet blijven, wat snap je daar niet aan? (jij wou toch 400gr/plant hé, laat me na de oogst weten wat het geworden is en als je 400gr/plant hebt gehaald excuseer ik me bij jou :D )

afgesproken

 

net was toevallig mijn zwager hier, die moeder met heel veel jaren kweekervaring, daar heb ik die plantjes dus ook van van mijn zwager... en die hadden gezegd dat ik een goede kans had om het te halen.... dus ben benieuwd :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
net was toevallig mijn zwager hier, die moeder met heel veel jaren kweekervaring, daar heb ik die plantjes dus ook van van mijn zwager... en die hadden gezegd dat ik een goede kans had om het te halen.... dus ben benieuwd :whistling

Heb vorig jaar zelf niet echt veel van m'n buitenplanten gehaald (was wel zeer goede wiet, maar gewoon niet veel) dus ik ben dit jaar tevreden als ik 60gr/plant heb en met meer dan dat ben ik supertevreden :D

Vorig jaar stonden ze wel in potten, dit jaar in volle grond...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ROTFLMAO!!!!!!!!!! :) B) :P :whistling

 

Ik heb momenteel 10 PP'kes staan in m'n serre en daarnet nog 20(!!!) stekken bijgemaakt omdat ze gewoon veel te groot worden om in die serre te houden, wat ik met al die stekken ga aanvangen weet ik dus ook niet... :D

 

Ik hoop van de 10 originele planten echter ook zo'n 100gr per plant af te halen, kom ik totaal op zo'n 1000gr (droog)...

 

Ik was dus deze rubriek komen lezen om te kijken of die doelstelling realistisch is...en eerlijk gezegd weet ik het nu nog niet...LOL...zou kunnen van wel...zou kunnen van niet.... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

het licht er maar net aan hoe je je plant verzorgt en traint. ik schat dat ik van mijn sneeuwwitjes tussen de 200 en 300 gram per plant ga halen. ze zijn nu zo'n 180 cm breed en 82 cm hoog. ze hebben wel iets van 150 groei punten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
het licht er maar net aan hoe je je plant verzorgt en traint. ik schat dat ik van mijn sneeuwwitjes tussen de 200 en 300 gram per plant ga halen. ze zijn nu zo'n 180 cm breed en 82 cm hoog. ze hebben wel iets van 150 groei punten.

pro heb jij geen fotos van je plantjes?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zelf wil ze ook heel graag laten zien want ik schep niet alleen op ofzo het is ook gewoon zo. alleen weetje ik heb geen digitale camera. :whistling maar ik zal kijken of ik binnekort eentje kan lenen of zo en dan maak ik fotos. ik zal nu ook ff kijken of mijn webcam het doet ofzo. mischien kan ik wat fixen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...