Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Piet de Wiet

Killing Fields & Somalicious

Recommended Posts

Zo... schakelkast is vervangen en de kleine Kfjes zijn getopt. Nog ff van de gelegenheid gebruik gemaakt om een paar foto's te maken tijdens lamp uit.

 

 

gallery_33629_16016_2658643.jpg

 

gallery_33629_16016_2359089.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staat er fris bij, een netje is handig voor de steun, maar minder voor wanneer je ergens bij wil.

In kleinere tentjes vind ik het persoonlijk overbodig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update!

 

9 dagen 12/12

 

Het was weer eens tijd voor een bind,buig en knak sessie. De tent begint nu aardig vol te raken. Klimaat is heel stabiel, lamp uit 20.3 graden lamp aan 27.5 LV lamp aan 54% lamp uit 62%. Ik heb gisteren weer een halve dosering groeivoeding toegevoegd aan het water. De smartpots geef ik enkel van bovenaf water, de 11 liter potten geef ik van boven en onder. Aangezien mijn lamp s'nachts aan is heb ik geen last gehad van extreme temperaturen in mijn tentje de afgelopen 1,5 maand. Alle planten staan er uitstekend bij en groeien lekker door. Wat een mooie planten zijn dit toch, voor een hobbykweker als mij is dit echt genieten!

 

Op naar de volgende update!

 

Nog ff wat bondage foto's.... :lol:

 

gallery_33629_16016_2090084.jpg

 

gallery_33629_16016_2004413.jpg

 

gallery_33629_16016_62949.jpg

 

gallery_33629_16016_1836294.jpg

 

Groet Piet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update!

 

11 dagen 12/12

 

Gisteren heb ik de 400 watt Lumatek EVSA vervangen voor een 600 watt Philips VSA. Vanmiddag de min/max temperatuur ff gecheckt, deze was 29.3/21.4 graden dus o.k. lijkt me?

 

Zo waren ze op 10-08-2013

 

gallery_33629_16016_3066815.jpg

 

Zo zijn ze nu... lekker aan het slapen, foto genomen ongeveer 3 uur na lamp uit.

 

gallery_33629_16016_2042333.jpg

 

En zo zijn ze nu een uur voor lamp aan, mooi om te zien dat zo'n plant ook echt een rustfase heeft en een moment van ontwaken. De plant "weet" dat het licht zo gaat komen en is zijn bladwerk aan het positioneren om elk beschikbare lichtdeeltje op te vangen om uiteindelijk een zo groot mogelijke bloem te maken..... yeah.. :lol:

 

gallery_33629_16016_495008.jpg

 

Er komen nog meer (close-up) foto's aan.

 

Groet Piet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piet,

 

Als je planten slapen liefst de tent toe laten en ze echt wel laten slapen. Ik weet het is moeilijk. :wub:

Door je tent te openen en licht aan je planten te laten kunnen ze stress krijgen.....en dat wil je niet!

 

Als je toch wil gaan kijken best net voor of net na de lichtperiode.

Ik doe het er altijd 5 min voor, kan je rustig kijken en wat foto's nemen en als het licht aan gaat. Stoeltje nemen en ervoor zitten en bewonderen. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga met Tune mee, niet storen in de slaap, krijg je geheid gezeik mee.

Verder zien ze goed uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tune & Krasi: thanxs voor de tip...... ga ik zeker opvolgen. Tja... 2de kweekje, dus redelijk onervaren en erg enthousiast hahaha :lol: , dan doe je soms dingen waarvan je niet weet wat de impact kan zijn!

 

Groet Piet

Share this post


Link to post
Share on other sites

12 dagen 12/12.

 

De KF begint nu te bloeien, ik ben benieuwd hoe groot de toppen gaan worden, 1 ding is zeker..... het zijn er veel. Ook laten de topjes al paarse kleuren zien. De Somalicious staat er prachtig bij, heeft groot rond blad en zal ook snel bloeiverschijnselen laten zien. Alles qua klimaat en medium lijkt onder controle. Voorlopig ga ik gewoon door met enkel halve dosering groeivoeding geven.

 

En nog een paar foto's

 

Somalicious

gallery_33629_16016_2121825.jpg

 

Killing Fields

gallery_33629_16016_2068414.jpg

 

Killing Fields

gallery_33629_16016_2633299.jpg

 

Killing Fields

gallery_33629_16016_1363386.jpg

 

Groet Piet

Share this post


Link to post
Share on other sites

:verrygood loopt goed maat

 

Die KF ga ik toch is in een apart tentje bijzetten denk ik

 

succes nog :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Killing fields hebben een gemiddelde bloeiperiode van? Ik vind dr kleur van het blad mooi donkergroen. Ze zijn tevreden, dus je hebt een balans gevonden. Ga zo door.

Share this post


Link to post
Share on other sites

14 dagen 12/12

 

Luchtvochtigheid is een beetje aan het dalen, lamp aan 53% lamp uit 61%. Temperatuur dik in orde, lamp aan/uit 28.9/20.3. Maar oh oh wat zien mijn vriendinnetjes er lekker uit zeg. Ik heb bij 1 KF plant een spalkje aangelegd... :verrygood bij het "toppunt", ik ben benieuwd hoe dat er straks uit gaat zien. Vandaag weer gewoon kraanwater gegeven met er aan toegevoegd een grammetje Sannie's Bacto, vinden de dames vast wel lekker! Moeder KF bloeit lekker verder.... wat een mooie genetica is dit zeg, die kleuren... Sannie rules!! :)

Alhoewel Soma ook een veer in z'n .... verdient voor de Somalicious.

 

@P@fferke77: Gaat idd lekker, KF moet je zeker eens proberen.....echt een prachtige genetica.

@sparta-rotterdam: volgens Sannie 10 tot 12 weken, thanx voor de complimenten!

 

Verder niet zo veel te melden.

 

Dan maar kijken... have fun!

 

Killing Fields

gallery_33629_16016_1242190.jpg

 

Somalicious

gallery_33629_16016_3228886.jpg

 

Getopte KF

gallery_33629_16016_2072986.jpg

 

Zelfde top maar nu vastgebonden aan aan sateprikkerconstructie (leuk woord voor scrabble trouwens :D )

gallery_33629_16016_3175037.jpg

 

Zuslief

gallery_33629_16016_588666.jpg

 

Ventilator erbij gehangen voor een beter luchtcirculatie

gallery_33629_16016_1786747.jpg

 

 

Groet Piet!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha die sate prikkers, leuk idee man:P de dames staan er mooi bij! keep up the good work. :verrygood hoop dat mijn eerste kweekje ook zo 'vlekkenloos' verloopt als deze kweek. Maar meet jij je ph en ec? of hoeft dat gewoon niet met sannies way?

 

GR newnewgrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

@newnewgrower: ik meet idd geen ph en ec is niet nodig als je buffertablets van Sannie gebruikt. Starterspakket van Sannie is echt aan te raden.

 

Groet Piet

Share this post


Link to post
Share on other sites

21 dagen 12/12

 

Alles gaat lekker, ik heb de Somalicious iets opgehoogt om minder hoogteverschil te hebben in de tent, ook heb ik hier en daar een paar takken geknakt om de planten iets meer breedte te geven. Temperatuur en luchtvochtigheid is goed onder controle. Ik ben begonnen met het geven van Biobizz Bloom en Biobizz Topmax samen met Biobizz Grow welke volgens het schema van Biobizz de gehele kweek meegegeven mag worden.

 

Topvorming bij de KF begint aardig op gang te komen en de dames beginnen mooi diep paars te kleuren (zie foto's). de Somalicious is iets trager en lijkt al te zijn gestopt met groeien. de tent is nu redelijk vol.

 

Nog ff een paar foto's!

 

gallery_33629_16016_738305.jpg

 

gallery_33629_16016_707983.jpg

 

gallery_33629_16016_374023.jpg

 

gallery_33629_16016_3223828.jpg

 

Somalicious

gallery_33629_16016_945757.jpg

 

Links KF's en rechts Somalicious

gallery_33629_16016_2028742.jpg

 

 

Tot de volgende update

 

Groet Piet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi paars is niet lelijk :lol:

Heerlijk dat binden en buigen, het ziet er naar uit dat je een net vol mooie buds gaat krijgen.

 

Veel plezier met de leukste weken nog te gaan

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah je hebt die Killing Fields pheno! Mooi man, deze heb ik ook rechts vooraan in het tentje staan. Ze ruikt echt superlekker! Mooi dat paarse blad, echt heel herkenbaar. Ze gaan lekker maak er wat moois van

 

Gr,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

paarse prono :lol:

 

blijft een mooi beeld!

 

word nu echt eens tijd dat ik de kf ga zetten!

 

hou ze paars man :P

Edited by sensi life

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaan super Piet. :lol:

Mooie kleuren in je tent. Ik hoop dat ik ze binnenkort ook mag zien in mijn tent :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het wordt al een aardig schilderij. :P

Mooie dieppaarse pheno, zeer lekker van smaak deze. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij heb je de 2 mooiste pheno's er in zitten. :lol:

de snelle compacte zoete roze, en de mega opbrengende donker paarse met een heerlijke haze tint in smaak..! :P

 

ziet er gezond uit, succes met de laatste weken.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ga met Tune mee, niet storen in de slaap, krijg je geheid gezeik mee.

Verder zien ze goed uit.

 

heb geloof ik 2x in me leven foto's met de lampen aan gemaakt, val de dames altijd in hun slaap lastig...

 

je moet alleen weten hoe je ze benaderd.. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha dat klopt meister, ik maak ook altijd foto`s zonder hps, maar niet in het midden van hun slaapcyclus, even voor licht aan, of even na licht uit, maar dat hoef ik jou niet uit te leggen. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice ziet er goed uit :-)

 

Mijn KF zaadjes komen vandaag binnen als het goed is van Sannie :lol: Hoop op net zo'n mooi netje vol!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...