Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Killergenetica in de nazomer

Recommended Posts

Donnie & DonBone, drukke dagen gehad met al die feestdagen, Lilly staat op een laag pitje, ik heb een nieuw interessanter project waar ik wellicht binnenkort meer info over heb, dat moet nl in samenspraak. ;)

 

Berry, thanks mate, top dat je hier ook actief bent. :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi krasi zie je weinig op JD.Altijd leuk nieuwe projecten.Heb zelf ook een nieuwe gevonden voor de nieuwe ronde.5 x Strawberry banana onder de 600 en 3 x Tangie onder de 400.Ben benieuwd naar de jouwe.Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi M.O.S., klopt, ik ben zowiezo ff minder online geweest de afgelopen tijd, ook mbt m`n nieuwe project.

Ik kan er nog niet teveel over vertellen, wel dat het om een LA Confidential x Candy Kush cross gaat.

Een wat grotere opzet.

Die Strawberry Banana klinkt ook lekker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krasi, nog gefeliciteerd met je moderator-status ;)

Dit was weer een mooie kweek, misschien qua gewicht wat minder dan verwacht maar 'kwaliteit boven kwantiteit' he.

Wat een energie heb jij ook, maar blijven doorgaan en doorgaan, voor ons plantvoyeurisme alleen maar mooi natuurlijk :D

Ik hoop voor je dat dat andere project ook goed gaat, zou wel oppassen zodra je met iemand anders werkt i.p.v. solo... maar dat kan je zelf ook wel inschatten natuurlijk.

 

Op naar het 'voorjaar 2014'-topic!

Edited by MarkZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi MarkZ, thanks for de big upz man, klopt helemaal wat je zegt wat betreft een samenwerking, ik heb het goed doordacht en toen pas besloten, tot dusver gat het allemaal prima, ik heb wel gekozen voor een stabiele aanpak, bufertab, schimmels, bacto en Bac, daarnaast nog wat Biovin en natuurlijk Bichar.

15ltr smartpots x48 en 12 lampies erboven die nog wel ge-upgrade gaan worden, nu magnetische ballasten, in de toekomst hopelijk de nieuwe Gavita 10000watt DE EL2 serie icm een Master controller.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt RW, de stekken waren zo mooi, die kon ik niet afslaan, de ronde erop heeft ie waarschijnlijk Somari voor me.

Share this post


Link to post
Share on other sites

He Krasi nog de beste wensen he voor 2014

Dat spulletje biovin zijn geperste druiven schillen

Nu is het dat ik in het buitenland mijn eigen wijn maak, die schillen gooi ik dan altijd weer over het land.

Ken ik dus beter een zak van bewaren want er blijk auxine en silicium in te zitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo Buzz, thanks mate en insgelijks ofcourse.

Klopt, Biovin zijn overblijfselen van druiven na het persen, ook wel most genoemd.

Daarna gefermenteerd, het is een prachtig product vol bio diversiteit.

 

Ik heb btw een kleine sneakpeek van m`n nieuwe projectje.

De stekken staan hier precies 2 weken, overmorgen gaan ze op 12/12.

post-30844-0-94746800-1388693894_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

he krasi, allereerst de beste wensen.

2de, open ff en nieuw topic want ik ben nu wel erg nieuwsgierig !!!!!

3de ik volg weinig op dit moment en als fan van jou topics heb ik dat ook wel verdiend [denk ik,en vele met mij :shifty:]

 

grtn erazer :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

wauw je "projectje" ziet er goed uit kerel!

op naar een top 2014!

 

greetz Skunkmonster

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat ziet er zeker leuk uit

Edited by miami

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo Krasi druk bezig zie ik! Ziet er goed uit man? Wat is dat voor aarde? Special mix zonder perliet?

 

 

Ga je met de hand wateren? Kom je straks nog wel in het midden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krasi,dat ziet er uit als een tof projectje, heel veel succes er mee en het beste voor 2014 ;-)

Edited by DonBone

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erazer, dank je, ook jij de beste wensen, haha ik ga ff in conclaaf of m`n compagnon het eens is met een verslag.

Ik denk dat dat wel goed gaat komen ouwe groupie. :lol:

 

Monster, thanks, jij ook allle geluk, iedereen op WF btw, ja het is een wat grotere opzet, maar er is maar 40% van mij, dat komt ongeveer op hetzelfde neer wat ik zelf had, maar ik mag een grotere tuin onderhouden en daar ben ik erg blij mee kan je wel raden. :jump:

Miami, thanks man. :tu

 

Wietefras, je moet klein beginnen hè.... :P

 

Supernoob, thanks dude, hier was ik naar op zoek. :)

 

Johnny, dankjewel, special mix custom zonder perliet en met cocos, ik geef nu van boven water met een ....let op..... vlakzuigpomp, waterslang, sproeistok en daartussen...jawel...een Gardena watermeter, zo kan ik afgemeten water geven. B)

 

Donbone, thanks, happy new year, moge het een vruchtbaar jaar zijn. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
een Gardena watermeter, zo kan ik afgemeten water geven. B)

 

Donbone, thanks, happy new year, moge het een vruchtbaar jaar zijn. :D

very nice, gewoon de liters aflezen ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik geef nu van boven water met een ....let op..... vlakzuigpomp, waterslang, sproeistok en daartussen...jawel...een Gardena watermeter,

 

Leuk, goed bezig. Gardena watermeter, ook goed idee. Zal ik ook eens naar op zoek gaan.

 

Dat met die waterslang en sproeistok werd bij mij een hele tour zoals je gezien hebt. Als de planten groter wordt kun je er niet meer van boven bij en moet je dus een rij planten er uit trekken en op de knieen er bij langs. Zou als ik jou was nog een oplossing zoeken nu je nog kunt anders wordt het net als bij mij een hel!

 

Je hebt nu wel voor ' safe' qua voeding gekozen zie ik. Bio ook weer, waarom zulke kleine potjes?

Share this post


Link to post
Share on other sites

waar is de tijd gebleven dat je gewoon een tuinslang gebruikt en de secondes telt op je horloge -_-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tezamen met de uitvinding van het wiel in de geschiedenis boeken...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik gebruik het wiel ook nog steeds hoor.. :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik geef nu van boven water met een ....let op..... vlakzuigpomp, waterslang, sproeistok en daartussen...jawel...een Gardena watermeter, zo kan ik afgemeten water geven

 

 

kun/ga je eb vloeden in deze setup wanneer het voller is?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Johnny, dankjewel, special mix custom zonder perliet en met cocos, ik geef nu van boven water met een ....let op..... vlakzuigpomp, waterslang, sproeistok en daartussen...jawel...een Gardena watermeter, zo kan ik afgemeten water geven. B)

 

 

kijk dat is nog eens een slim idee, wij maar tellen elke keer. Als blower gaat dat nog wel eens fout :D

 

Kost ook nog eens niets.

 

Kun je van bij elke kant van de tent? Hoop het wel voor je anders is het inderdaad een geouwehoer. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

DonBone, precies man. :D

 

CityBoxer, klopt, tis alleen voor de tijd dat we van boven wateren.

Ik heb idd safe-modus qua voeding genomen, testen doe ik liever in een kleinere opzet.

15ltr smartpots vind ik groot zat, iki had ook 19 kunnen kiezen maar deze volstaan.

 

3.0, e met wel met de tijd meegaan hè, jij bent ook reeds 2x ge-update. :P

 

Supernoob, idd, we gaan eb en vloeden of iets in die richting, ze staan alleen in een zelfgemaakte vijverfolie-bak. ;)

 

Johnny, met een tent helemaal handig ja, en idd erg goedkoop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...