Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Killergenetica in de nazomer

Recommended Posts

En dacht toch begonnen met "1x Gavita 1000watt DE geweld" en later 2x.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt, ik had het ook nog even nagekeken in de eerste post. 1x1000DE. Later blijkbaar gewijzigd. Met boost of niet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rolleyes: :tu Hahaha leuke reactie gasten, thanks....ff persoonlijk reageren.

 

Wietefras, thanks mister, idd, op naar de volgende. :verrygood

 

Miami, score had beter gekund, wellicht straingebonden, natuurlijk ph probleem, rotje, beetje schimmel, maar kwaliteit zit zeker snor. mustache.png

 

Amecheesia, thanks, die toppen zijn zo hard, je kan ze niet pletten met duim en wijsvinger. :showoff:

De ph zal natuurlijk oplopen, ik geef 2x per week voeding, de rest alleen kraanwater, daar komt bij dat er in de GO lijn ook het component Ca/Mg zit dat zowiezo meegegeven wordt.

 

Cityboxer, het was voor mij ook wel weer leerzaam, jammer dat de voeding toch niet aan m`n verwachtingen voldeed,1479gr. ;)

 

Supernoob, jij zegt het goed, naar omstandigheden wel aardig. :D

 

3.0, ik ben begonnen onder 1x1000watt, gedimd, temperatuur liet geen hoger wattage dan 1x750watt toe, later kon ik steeds wat meer wattage opvoeren.

Wat verder de bloei in kon ik een 2e lamp ophangen, eerst gedimd, 2x600watt, en steeds weer wat verder opvoeren.

Enkele dagen 2x1150watt zelfs, aan het einde weer gedimd naar 2x750watt. B)

 

zODd, dat zijn idd erg mooie soortjes, krijg ik die kans ga ik het zeker doen. :specool

 

Cityboxer 2e reply, haha was dat zo geweest had ik echt niet geklaagd. ^_^

 

Supernoob 2e reply, exactemundo. :tu

 

DJ Broertje, dank je, ja echt stevig, in toppen en uitwerking.

De volgende ronde weer gewoon groene planten hoop ik, jij geeft iig het goede voorbeeld al. :rolleyes:

 

Johnny_Sack, hahaha thanks, ik moet toch wat te zeiken hebben. :lol:

 

SpeedyWeedy, haha ja joh, goed werk van die gappies.

Ik zal je topic eens betreden.

Thanks. :)

 

Cityboxer 3e reply, niet slecht is de juiste toon, idd, nieuwe strains, voedingen, toevoegingen.....ik heb er een handje van, aankomende ronde weer, als ik maar lol heb. :rolleyes2:

 

zODd 2e reply, indeed my friend. ;)

 

Cityboxer 4e en laatste reply :punk: hahaha een enkele dag zo nu en dan af en toe soms geboost. :fish:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey krasi heb alleen maar ff snel wat foto'gezien om het hele verhaal terug te lezen ben ik nu te lui voor :P

 

mooi pica en idd die 3 foto's is nominatie waardig man !!!! leuke herfst sfeer zit erin.

 

peace hempy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hempy, thanks man, ik probeer m`n kweekverslagen altijd kort en krachtig te houden, zo blijft het duidelijk en gemakkelijk teruglezen. :P

 

Running Water, bedankt, ik heb het meegegeven, ze waren idd heel erg tevreden, "je hebt je best weer gedaan" was het devies. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reply 1 t/m4. Voor jou geldt niet echt een gr/watt verhouding maar meer een gr/m2 verhouding. Denk sowieso trouwens dat dat meer over de kweker zegt dan gr/watt. Eigenlijk zou m3/watt verhouding moeten worden genomen voor de gevallen (zoals jij) waarin beperkte hoogte beschikbaar is. Efin, jammer dat je ontevreden bent. Toch mag je tevreden zijn. Hoop dat ik de helft van jouw volgende ronde kan instromen met mijn eerste bio verslag!

 

Congrats! :verrygood

 

Edited by cityboxer

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi resultaat man !

mooie toppen man, zoek je nog een tester, ik kan de rust in mijn boddy wel ff gebruiken :jump:

succes met je volgende ronde, ik kijk weer mee !

 

open je en nieuw topic of ga je hier verder ?

prettige feestdagen !

 

grtn erazer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie toppen daar Krasi en een leuk eindgewicht.

Ik zou direct kopen moest ik het voor me zien liggen.

 

Lekker rokertje voor je gaat slapen volgens mij. Paar puffs ervan en lekker naar Lalaland ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krasi goos, top gedaan man, en gezien alle tegenslagjes is het toch een prima opbrengst, zoals dj broertje al aangeeeft gemiddeld 1500watt ligt gedraaid, en dan toch nog 1,5 ;-)

 

Wanneer begin je met je lilly topic?

Share this post


Link to post
Share on other sites

City, ik had een ons of 3 meer gehoopt, maar het gene waar ik wat teleurgesteld over ben is de mislukte test en de vergeling.

Verder is het naar omstandigheden best aardig gegaan. ;)

 

Erazer, dank je, we gaan weer een nieuw topic openen eerdaags, rust in je body geeft deze zeker.

De smaak en geur zijn ook lekker sterk. :)

 

Tune, hahaha idd, lekker slapen in Lalaland, ik ben niet zo`n goede fotograaf als zODd, m`n foto`s doen de wiet geen eer aan, maar idd ze heeft een geweldig bag-appeal. B)

 

DonBone, thanks gabber, ik ben ook niet geheel ontevreden, Lilly`s topic zal waarschijnlijk eind deze week, begin volgende week van start gaan. :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje off-topic. Maar als jij met een normaal wattage werkt (600/700watt) per m2, wat zijn dan je resultaten in gr/w met een bio kweekje?

 

En met welke bio voeding heb jij de beste resultaten behaald?

 

En was dit dan in een tentje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

M`n beste resultaat tot nog toe was met buffertabs, vermicrop 3 componenten thee en Woma n3 afharder.

Het was overigens ook met 2x1000wat in deze tent, ruim 1.9kg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was hier ook een succes de buffertabs, vermicrop 3 componenten en aanvullen met bac/wormen mest topdessing.

 

GHE werd het dit keer toch.

Super dingen van gezien dus blijf je zeker volgen.

 

/zODd

Edited by zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt Z, jij komt dat vaker tegen op Amerikaanse fora, daar wordt het organisch al veel gebruikt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat deed die thee dan? Vooral smaak of ook opbrengstverhogend?

 

En die woma nr 3, werkt dat icm biologisch? Is dat spul organisch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De thee is eigenlijk supercharged voeding, door het 24hr te laten borrelen met zuurstof, ontwikkelen zich miljoenen nuttige bacteriën die de voeding zo fermenteren dat het supersnel opneembaar wordt, waar vaste organische voeding vaak langzaam wordt opgenomen.

Het zijn 3 uitgebalanceerde componenten.

Organisch staat vaak bekend om beter van smaak, maar ik had ook gewoon een mooi kwantitatief resultaat.

 

De Woma nr3 is een bloeistimulator, vruchtafharder, organisch.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Netjes weer hoor ouwe :tu

1,5 Onder 2 x 1000 en nog meestal gedimd naar 2 x 750watt..... Erg goed krasi! En zoals er nog meer hebben gezegd; je hebt je best weer gedaan ;)

Kom maar op met die nieuwe ronde!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krasi vind de bag apeal niet verkeerd hoor ;)

en dat onder meerdendeels 2x 750 wat tog 1op1 :verrygood

 

Bij mij was vermicrop ook een succes,

Ik had 2 soortjes s5 bijde biologisch gegroeid en die met vermicrop was wat zoeter van smaak.

maar bijde geen haze smaak.

En heb s5 gerookt die gekweekt was met hydro van Advance nutrience en die smaakte naar haze.

Zo heb ik van zelfde soortje een beetje de smaakjes vergelijkt op basis van voeding,

En stiekum vind ik biologisch het lekkertst.

Edited by BUZZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

en toch een mooi verslagje om te mogen volgen!

op naar de volgende!

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb net even je topic door gelezen het zien er weer lekker sappig uit kras :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buzz, thanks, het enige waar ikzelf echt content mee ben is het eindproduct, dat het geen 2K zou worden zag ik al aankomen, maar ik was ook ff huiverig voor de kwali toen de vergeling zo vroeg inzette.

Het was geen vergeling van overvoeding, dus kapot blad oid, maar door tekorten die weer veroorzaakt werd door een PH onbalans.

Toen nog rot en een klein schimmeltje.

Maar uiteindelijk dus een mooi product ook, smaakvol, goed van geur, en gelukkig keihard, dat heeft de kwantiteit gered.

Ik vond m`n bio Amnees en s5 juist wel erg hazey smaken, de enige echt lekkere minerale hazey Amnees die ik in tijden gerookt/geroken heb was die van PH Donner, die kent z`n genetica erg goed. ;)

 

Skunkmonster, bedankt, zelf ben ik wat minder positief, mede door de mislukte voedingstest, maar goed, we hebben iig weer ruimte voor nieuwe testen nu. :D

 

The Choca, dank je, de smaak is echt wel lekker ja, gevoel ook btw.

Ik heb gisteren de Lilly`s in de grote smartpots over gezet, in de Mammoth Elite, ik zal eerdaags het nieuwe topic lanceren met de eerste foto`s. :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...