Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Killergenetica in de nazomer

Recommended Posts

We zijn weer een week verder, hoe gaat het met de dames Krasi? Vergeling hard doorgezet?

 

Ben benieuwd. :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wietefras, je hebt gelijk, als het bij mij vreselijk mis zou gaan weet je iig dat het de moeite niet is, al ben ik vrij positief gestemd over deze lijn, ook na geode berichtgevingen. :)

 

Erazer, haha, herfstpallet is compleet, tis zelfs eng geel aan het worden :P ik heb meerder toppen met ietswat verdacht blad gecontroleerd en gelukkig nog geen rot gespot, tuurlijk blijf ik organic, Sannie`s methode is top, almost foolproof, ik wil echter nog wel wat lijnen en spullen gaan testen, 2nd nature. ;)

 

Johnny, ja man, tis echt bizar dat alles nog goed verloopt als je de foto`s ziet, ik heb btw ook besloten om te gaan oogsten. :D

 

Update:

 

12/12 dag 62, zichtbare bloei dag 53.

Max temp 29C, min temp 21C.

Max lv 50%, min lv 31%.

Tensio`s tussen de 120 en 180Mbar.

 

 

Het is bijna zo ver, de 10 weken gaan we niet vol kunnen maken naar mijn mening, de vergeling gaat hard en bereikt de blaadjes in de toppen.

Tijd om zeker te zijn van een oogst zonder evt. rot.

Sommige toppen zien er reeds verdacht uit, maar na controle gelukkig nog niets teleurstellends gevonden.

De trichs zijn voornamelijk milky met de eerste aandienende amber, ze zijn er dus aan toe ook.

Alleen de kaarsenstandaard pheno zou de 10 weken vol kunnen make.

Maar voor 1 plant vindt ik de energie een verspilling, dus........we gaan waarschijnlijk donderdag de planten omhalen.

 

De planten gaan zoals dat hoort ontdaan van groot blad ondersteboven in z`n geheel opgehangen worden.

 

Over de planten zelf, ze zijn op het hoogtepunt van geur, meuren letterlijk de tent uit.

Ze zijn lekker gaan puisten, de toppen waren altijd al hard, maar hebben wel nog extra gewicht gepakt.

Ook is de potentie weer heerlijk, volop trichs.

 

Een kenmerk van 1 van de ouders, de Purple Kush komt mooi naar voren in de planten met het nog beste blad, een mooie rood/paarse verkleuring, ook sommige pistils verkleuren in die kleuren.

 

Vandaag krijgen ze voor het laatst water met nuttige bacteriën, vanaf morgen geen water meer.

 

Ik kan door een of andere vage reden geen foto`s plaatsen, zodra ik uitgevogeld heb wat er loos is zal ik ze alsnog posten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Links.

 

post-30844-0-74571300-1385492337_thumb.jpg

 

Rechts.

 

post-30844-0-51752600-1385492358_thumb.jpg

 

Purple Kush uitingen.

 

post-30844-0-82729200-1385492375_thumb.jpg

 

Buds up close.

 

post-30844-0-69483000-1385492390_thumb.jpg

 

post-30844-0-36554700-1385492402_thumb.jpg

 

post-30844-0-17632800-1385492413_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
:dribble: :dribble: wanneer kom je op de koffie krasi ?? :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De herfst laat het er nog smakelijker uitzien :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die zien er best lekker afgerijpt uit. Ik zou ze ook niet te lang meer laten staan. Ben benieuwd naar het resultaat kwa kwantiteit, volgens mij zit het met de kwaliteit wel snor. Mooi wit.

 

Groet,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

3.0, haha, staat de koffie al op? :D

 

Miami, ze zijn zo lelijk als wat met dat blad, alleen die met dat paarsige blad zien er wel mooi uit, maar geknipt zal het er echt wel mooi uit zien. ^_^

 

Donnie, donderdagavond is de geschatte knip/hang datum, ik zag reeds vroeg in de grow al dat het geen topper zou gaan worden, zolang het niet teleurstellend wordt ben ik tevreden. ;)

Ze zijn idd lekker vettig van de thc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat wordt lekker aan de darkstarretjes met de Kerst Krasi. Jammer dat deze voeding niet zo goed beviel, maar ik denk dat je volgende ronde weer een echte Krazi trademark gaat worden. Al een keuze gemaakt wat soortjes betreft?.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ronson, zeker, maar er is ook tegenslag, vandaag in 1 plant, 2 toppen met rot gevonden, neen klein gedeelte kunnen redden van de toppen, de rest nog schoon, of ik begin vanavond al of anders gepland zoals morgen te knippen.

Zo zie je iig de noodzaak van dagelijks controleren bij verdenking.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oei, das idd niet zo mooi. Hoe is dat er nou weer ingeslopen? Het kan altijd natuurlijk. Word een rondje om snel weer te vergeten op zo'n manier. Nou idd maar snel omhalen dan en redden wat er te redden valt denk ik dan maar. Jammer ook, gaat weer ten koste van je opbrengst. Nee, ze hebben je flink aan het werk gezet die ouwe fossielen van je :innocent:. Goed je heb hierna wel weer ff op het resetknopje gedrukt. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Hoop wel dat je hier nog een lekkere paffert van af kan halen verder. Succes met de openbare lynch partij die zo gaat plaats vinden.

:execute

Share this post


Link to post
Share on other sites

Balen Krasi, hoop voor je dat de rottigheid nu even wegblijft. Zo snel mogelijk knippen luidt wel het devies en lekker briesje tijdens het drogen.

 

Groet,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Och jee, bij jou nu ook al die kl*te rot. :wacko:

Jammer man. Hopelijk blijft het bij deze 2 toppen.

 

Groeten Beaker :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ronson, nou nou, niet zo gek doen hoor haha, het zijn maar 2 toppen, alles is geplukt en hangt op z`n koppie, nu rustig drogen.

Eer zijn eigenlijk 3 pheno`s, 1 Purple Kush pheno die in geur en kleur de allerlekkerste is, dan de candle pheno die groeitechnisch de beste papieren heeft, alleen zeker een week langer mocht staan om toch ook harder te worden, ze was niet luchtig, maar ook niet knetter hard, dan was er de knokkelhard pheno, deze was zoals de "naam" zegt echt lekker hard.

Maar idd nieuwe ronde nieuwe kansen. :D

 

Donnie, devies was ten harte genomen, de boel is om :lol: rustig drogen met een windje....... check. :wave:

 

Beaker, heya, ja joh, gelukkig niet teveel ellende, het bleef bij de 2 toppen. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat zei supernoob ook al weer over rot in zn laatste post :P

 

Zou heel erg uitkijken met in zn geheel ophangen. Zeker de 1e 2 dagen heel goed controleren. Het zit soms heel lelijk enkel in het midden van je top.

 

Hoop dat het meevalt en dat je er nog een kilotje of 1,5 van trekt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer ouwe, ik heb het ook voor het eerst mee mogen maken :( Hoop nooit weer...

 

Heb je ook een idee waardoor het is gekomen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noobie, klopt, maar het was het niet die top. :lol:

Ik heb de rest goed nagekeken, het was schoon, maar ik hou het natuurlijk in de gaten.

 

City, rot is kut, altijd, hoe het gekomen is, simpel, enorme vergeling die de toppen in trok, lv, grondvochtigheid, temps, tempschommelingen, voeding alles was de laatste weken in orde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier vanavond ook uit het niks rot tegen gekomen <_<

 

Gelukkig was je er vroeg bij Krasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oei balen Miami, heb je veel schade?

Ik was er idd bij tijds bij, 2 toppen aan 1 plant zo goed als kwijt, maar....de rest is gered, dat is belangrijker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zotte kleuren die kush! :dribble:

 

rot...tja.... wie heeft er geen last van?

 

hebben we allemaal wel is, maar het blijft kut!

volgens mij heb je daar een lekker rokertje ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die 3de foto zou ik zo willen nomineren voor foto van de maand.

Mooie herfstkleuren tussen het toppenveld.

Maarja....jij wil mod zijn hé ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee gelukkig niet, scheelde niet veel, het was een topje onder de hoofdtop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het heeft mij wel een stuk of 8-10 toppen gekost. Twee hoofdtoppen. Gelukkig niet de hele top maar moest ze er daardoor wel te vroeg af halen :( Had het nooit eerder gehad maar het risico is er nu direct goed en hard ingepepert :(

Edited by cityboxer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die 3de foto zou ik zo willen nomineren voor foto van de maand.

 

 

idd!! :showoff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer van de rot.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sensi, thanks, klopt rot en kweken gaan hand in hand, je kan veel doen om het te beperken maar helemaal uitsluiten zal nooit gaan, gelukkig was de schade beperkt.

Als de wiet zo smaakt als hij ruikt wordt het idd genieten hierzo. :)

 

Tune, haha klopt, eigen schuld, thanks iig voor de props. :D

 

Miami, gelukkig maar, het kan zomaar een groot deel van je oogst wegnemen, ik heb het reeds al eens ondervonden. :(

 

City, dat is idd balen, hoe groter de opzet, hoe groter het verlies meestal, het is iig zaak er serieus voor op de hoede te zijn en proberen alles in te perken. ;)

 

Sensi, jij ook bedankt. :tu

 

zODd, tja leuk is het niet, maar gelukkig is er genoeg over. ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...