Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

skunkmonster

UV-C ontsmettings lamp

Recommended Posts

Je miept niet bij je huurbaas, dat deed je al en hij/zij wou er niks aan doen maar wel de volle mep huur blijven vangen:td
De huurcommissie stuurt iemand ter beoordeling en die kijkt echt niet verder dan wat er gemeld is:search:
Valt overigens volgens mij wel goed te plannen tussen ronden in.
Nu met corona duurt het wat langer volgens mij maar normaliter doen ze binnen 3mnd uitspraak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol ... tsja het is ee pijnlijk verhaal en ellendig lang. Maar ik kreeg deze woning aangeboden, verkeerd woord, aangesmeerd. Als ik zou weigeren dan zou de boevenbendemijn uit mijn warme droge grote flatje procederen. Maar dat is natuurlijk lariekoek wat als ze ook maar iets hadden dan lag ik allang op straat. Als ik een jointje rookte kwam de politie, ja ik heb een hennep strafblad, maar je kunt niet blijven komen op zoek naar een plantage die er nooit is geweest. Ja de vorige woning stond wel lekker te bloeien.

Dus ze bleven maar komen en toen kwam die ellendige bovenbuurman amok maken. Dat was prima zei de politie tot ik hem wegjoeg en ik voor mishandeling werdt afgevoerd,. Er west een contract op gesteld door de advocaten en er zou een gelijkwaardige woning in prijs, opp, staat,  bla bla bla

Ik ging van een kurk droge flat naar een moeras crackpand  (die kruipruimte is een aanfluiting)

Oppervlalkte is veel kleiner bla bla bla bla ....

 

Weet je ik dacht: Fuck dit land 10 jaar niet gekweekt iedere paar maanden de deur eruit en nog moet ik gedwongen verhuizen ...,

Ik ga lekker weer wat kweken ... in me nieuwe ouwe 70 jaar oude crackpandje .... met een graftuin en sinkholes....

Dus met deze criminelen een proces aanzetten tot huurverlaging ik vrees dat het niet lukt het is grondwater, we leven onder de zeespeigel. Ze gaan echt niet deze wijk draineren.

 

Terug naar het echt topicje .. de uc-v lampen en kap zijn nog niet binnen :evil:

Eerste pijpje in een maand ... :tu

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...