Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
hemprenaissance

reeferman seeds love potion#1

Recommended Posts

hallo luitjes op het forum, zoals wel vaker kan ik de hulp van het forum best weer is gebruiken en er zijn er hier die weten gewoon ontzettend veel.

 

een jaar of 6 geleden haalde ik wat soorten uit amsterdam. 1 daarvan was love potion #1 IK WAS METEEN IN LOVE...

 

helaas als fervent blower raakte dit weer in de vergetelheid altijd als zaden ging bestellen voor me nieuwe vergat ik deze.

 

MAAR DIT KEER NIET

 

ik kan hou vol :jump: probleem alleen nu is dat ik dit soortje alleen maar zie staan op internationale site waarmee ik totaal niet bekend ben.

ik heb inmiddels naar een jaar klant te zijn bij wietzaadjes eigenlijk daar wel me stekkie gevonden. goede service en snel respons.

 

via tim van wietzaadjes heb gevraagd of hij aan dit soortje kan komen. ook als ze eventueel alleen regulier te verkrijgen.

maar helaas hij kan ze via groothandel niet verkrijgen :jump:

 

 

iemand een idee waar ik ze bestellen kan!!! BELANGRIJK!!!! is wel dat bij het geven van een adresje (mag ook internationaal zijn ) dat je ervaring met die site heb.

 

ik ben ze zoals eerder al vermeld wel op sommige sites tegen gekomen maar dat zijn onbekende sites voor mij en ik ben nogal huiverig voor VOGELZAAD ;)

best duur geintje voor €70 :P

 

ik hoor het graag van jullie, ik heb nog even de tijd ronde gaat pas van start eind september.

 

peace hempy

Share this post


Link to post
Share on other sites
de nieuwe zaden van Neville staan er ook op.

 

Vreemd genoeg heten die daar Nevil seeds en Nevils haze.

Edited by FoolOnTheHill

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Goed kijken :smoke

 

neville's haze 21 x mullumbimby madness

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb aantal jaar geleden Love Potion besteld bij Reeferman, de vrouwelijke planten kregen allemaal na 6 weken bloei ballen! :smoke (Hermaas dus!) :lol:

 

Was een duur geintje wat ook nog eens veel tijd kostte! :(

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok tnxx voor de tip...

 

el manito ik had al zo'n vermoedde dat jij me een handje verder kon helpen :( jij bent bekend met deze site??

 

hey wauuw fotografe das lang geleden ik kan me nog wat verslagen van je herinneren. jij teelde ook altijd onder 600 watt en behaalde gruwelijke oogsten. hoe is het nou dan?

 

tjah een gewaarschuwd mens telt voor 2 :lol: aan de andere kant tis wel een ontzettend lekker wietje :smoke

 

peace hempy

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ elmanito: Andere spelling.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
el manito ik had al zo'n vermoedde dat jij me een handje verder kon helpen :smoke jij bent bekend met deze site??

Had zelf persoonlijk contact met Reeferman via pm op een andere forum & hij gaf me deze link van zijn nieuwe site.:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Heb aantal jaar geleden Love Potion besteld bij Reeferman,

Love Potion 1 of 2 ?????

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Elmanito

 

Weet niet of het 1 of 2 was, volgens mij was er toen maar 1 te koop! :lol: (was de tijd dat Dokkie er ook mee kweekte!) :(

 

Misschien dat het aan verkeerde badge lag, maar alle zaden waren herma! :smoke

 

Was hier vrij ziek van, want wou er een moedertje uit selecteren en had alle voorbereidingen al getroffen dus alle back up ook weg kunnen gooien! ;)

 

 

@ hemprenaissance

 

Onkruid vergaat niet! ;)

 

 

kusjes fotografe

Edited by fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

@fotografe:

 

tjah het soortje wat ik toen mocht roken bij de dampkring is me altijd bij gebleven...

 

hoogst waarschijnlijk zitten er nog wel mooiere phenos tussen :smoke

 

oogt me niet als een grote opbrenger maar dat boeit me bij zo'n soortje totaal niet ;)

 

 

btw leuk dat je langs wipt in me topic... al tijden bij je stil, mis je verslagen wel gewoon old fashion way met vsa staat me bij een dikke opbrengsten.

 

je bent je gave niet aan het verleren heah :lol: ;) :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...