Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

the-choca

acapulco gold - barney's farm

Recommended Posts

Mooi gegroeid zijn die plantjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tnx mannen :P ik hoop dat deze nog week je of 2 door groeien dan zou ik dik tevreden zijn ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo die zijn lekker gegroeid zeg ;) . Staat er fantastisch bij choca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tnx Ronson :P vind zelf ook dat ze mooi terug gekomen zijn in dit week je bloei had er eerst een hard hoofd in of wat ging worden zo met die warmte maar ja we kunnen niets anders doen dan ons best zeg ik altijd maar ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook hier gaat het op rolletjes, er schijnen nogal mooie toppen op dit soortje te komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kan zelf ook haast niet wachten krasi om te zien hoe deze toppen in real live er uit zien en ben ook erg benieuwd naar de geur van deze soort

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Nog wat Acapulco foto's van anderen

 

Reeferman's Acapulco Gold

 

gallery_16467_4905_13197.jpg

 

Acapulco Gold x Afghani

 

gallery_16467_4905_115546.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is een aardige boom elmanito :wub: die zou in een x me tent vullen hahaha :lol:

heb net ook weer even update gemaakt ze zijn aardig de lucht in ge schoten deze week

ik hoop dat ze nu klaar zijn met groeien anders ben ik genoodzaakt ze te gaan knakken

heb al een beetje geschoven de kleine plante in de midden gezet

 

alcupolco gold foto 1 week 2 bloei

gallery_32069_15982_2863151.jpg

 

alcupolco gold foto 2 week 2 bloei

gallery_32069_15982_827880.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er leuk uit , hokje nog net niet gevuld jammer.

maar hele mooie strain als ik dat zo zie :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind het gevuld zat hoor cannacaine :wub: hoop dat het zo blijf dan hoef ik ook niet zoveel blad te plukken en krijg je overal een beetje harde buds aan je plantje :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

High choca,

 

Inderdaad, vol zat! En ze zijn nog niet uitgegroeid - planten staan er gezond bij.

 

Denk dat de uitschieters nog wel in hoogte gaan pakken, maar goed je kan ze altijd buigen dan wel knakken.

 

Maak er wat moois van het goede begin is er!

 

Gr,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

tnx Donnie :lol: ik ga ze deze week goed in de gaten houden als ze toch nog de lucht in gaan ga ik ze op zeker een knak je geven .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is een jungle aan het vormen. :lol:

Hopelijk verdringen ze elkaar niet en komt er strek in de planten.

Mooi groen dat wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie planten choca! Lekker vol en happy :lol:

 

Ik overweeg de AG ook voor 'een' volgende ronde. Afgelopen weekend weer gerookt, deze keer met een zakje amnesia ernaast om's goed te vergelijken (AG van coffeeshop Amnesia, Bio Amnesia van Jolly Joker). Is toch iets minder hetzelfde dan ik in mijn eerdere post zei als je er een amnesia naast rookt en ruikt. De AG is zachter en zoeter. Ze hadden alleen nog maar mini topjes dus niet fotowaardig maar veel kristal, lekker spul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies wat Donnie al zegt, die groeit nog wel effies door, vol zat.

En mooi van kleur ook nog steeds, keep it up. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtige kleur, wou dat ik die ook weer terug had. Vind je tentje trouwens goed gevuld hoor :wub: .

Wat je ook al eerder zei, denk ik dat je qua temperatuur niet zo'n probleem meer zal hebben. Zie het nu niet meer zo snel erg warm worden buiten. Gaat lekker choca, thumps up :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

tnx mannen :wub: voor de complimenten ik heb net toch even zitten brain stormen en ik heb de boven kanten preventief een knak je gegeven

omdat ik toch bang ben dat ze te hoog zullen worden en me tent is ook maar 180 hoog dus het leek me verstandig om het toch maar te doen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben heel de week iedere dag aan het knakken geweest om de boel te remmen ik hoop dat ze nu klaar zijn met groeien

heb vandaag de lamp op ze hoogste punt gehangen :verrygood

 

alcupolco gold foto 1 week 3

gallery_32069_15982_5287224.jpg

 

alcupolco gold foto 2 week 3

gallery_32069_15982_3786211.jpg

 

 

alcupolco gold foto 3 week 3 bloei

gallery_32069_15982_4130364.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het was dus waar van de groeipotentie, de bloei zit er al goed in, dus de meeste groei zal er al uit zijn.

Op de laatste foto zie je wel wat hittestress in het blad, ik hoop niet voor je dat dit je toppen zal doen ploffen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit .. ik denk dat ik ook maar de volgende kweek (zeer binnenkort :-) ) de tent ga volgooien .. i.p.v maar 4 planten en scroggen tot je zelf maar een ons weegt ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja krasi het is maar 1 plant die die echt last van hitte stres heb ik kan nu niets veranderen er aan ik moet deze oost even uit zingen

ik hoop dat het allemaal mee zal vallen ik ga dinsdag nog 1 clip ventilator er bij halen om toch wat meer koeling te krijgen

en ik heb nog 1 optie om me lamp te dimmen naar 400 watt we kijken het nog even aan wat er ga gebeuren :verrygood

 

 

Trikaliotis ik kan je zegen dat het een goed plantje is om te scroggen had ze geknakt kwam de volgende dag kijken

stond alles gewoon weer lekker om hoog net als of er nix gebeurd was :) het is echt een sterk plantje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Owww, die moet duidelijk ongesteld worden.

 

 

De plant bedoel ik Choca...

 

 

 

 

PMS dus.

 

 

 

 

 

 

 

 

Plant Moisture Stress. Zou je na 25 jaar toch moeten weten hoe je dat ff kan verhelpen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie volle tent, lamp iets omhoog of iets harder afzuigen / fannetje onder de lamp door laten blazen.

 

Planten staan er keurig bij!

 

Gr,

Donnie

 

EDIT: Ik zie net dat je lamp al op het hoogste punt hebt hangen. Wat is nu de afstand lamp tot het bladerdek / top met omhoog gekruld blad? Anders zou je je veldje nog lager moeten proberen te krijgen. Flink binden en knakken, nu kan het nog (vooral dat knakken).

Edited by Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga na deze oost een andere tent kopen van 2 meter hoog en ik had met dit warme weer die kleine tent niet moeten op starten

mja het is nu zo gelopen :) en waar ik die zaden had gekocht stond dat ze rond de 80 cm zoude worden dus dat klopt ook niet

anders had het een stuk beter uit gepakt volgende x weer wat beter :D

 

 

lamp hang nu zow 45 cm onder de middelste plant donnie

heb vandaag ook een extra clip fan er bij gehangen

 

gallery_32069_15982_4095275.jpg

 

 

ik zat nog meer soortje s te bekijken van de breder Barney's Farm en ik zie bij hun ook van dat blad wat gekruld is

gallery_32069_14843_22218.jpg

vind wel vaag dat dat blad ook zow is gekruld het zou ook in het soortje kunnen zitten :verrygood

Edited by the-choca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...