Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Boefje030

Paar puntjes om het forum te verbeteren ?

Recommended Posts

Allereerst ik weet dat het in het verkeerde gedeelte staat, maar mag niks plaatsen bij suggesties.

Misschien kan een mod hem verplaatsen en anders bel ik whazzup wel.

 

Ik zit ook nog op andere fora (brei en origami forum bv) en daar hebben ze toch wel handige/leuke opties wat misschien wel wat voor hier is.

 

- wie heeft mij gequote functie: spreekt voor zich denk ik, hier kan je zien wie jou gequote heeft.

- karma functie: hierbij kan je karma geven aan goede/grappige/leuke berichten geven. Hoe meer punten hoe meer karma ( balk onder avatar ) bij het karma geven kan je een berichtje mee zenden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had je toch kunnen regelen toen je nog modderator was? ;)

Wel goede ideeen, maar een goeie zoekfunctie is ook niet verkeerd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit zelf op Hello Kitty forum en andere leuke fora, maar Wietforum heeft serieus wel een aantal goede functies.

 

Karma ben ik geen fan van, mensen moeten waarde hechten aan de inhoud van een post, niet aan wat er naast, onder of boven staat. Wel een goed idee van het quoten.

 

Overigens hebben we meer baat bij een werkende zoekfunctie (of zoon ingebouwd Google ding, werkt in ieder geval beter dan niets).

 

Desalniettemin, goed bijdrage aan de verbetering voor het forum. Stilstand is achteruitgang.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind ook dat eerst dingen als een zoekfunctie weer naar behoren moeten werken.

ook ik heb vele fora's gezien, met punten tot karma tot liefde tot etc etc...

maar het geeft zo weinig meerwaarde vind ik aan een forum.

voor mij hoeft het persoonlijk niet maar het is altijd goed om ideeen te opperen ;)

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Allereerst ik weet dat het in het verkeerde gedeelte staat, maar mag niks plaatsen bij suggesties.

Tada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eentje die ik persoonlijk mis, een knop bovenaan elke post die je automatisch naar de plek stuurt waar je laatst gelezen hebt en dus niet moet gaan scrollen naar de laatste update.

 

En tja de zoekfunctie mis ik wel en ik ben hieer geneens zo lang.

Share this post


Link to post
Share on other sites

karma points ;) das pokemon kaartjes voor adults :P

just my 2 cents

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed idee

 

alleen met karma puntjes is meer van iets voor het willie's forum.

Ik vind karma onzin ik geloof er ook niet in, behalve als ik gerookt heb dan zie ik overalkarma ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ook ik heb vele fora's gezien, met punten tot karma tot liefde tot etc etc...

voor mij hoeft het persoonlijk niet

 

Dat reputation/karma balkje en die dan opbouwen door grappig te zijn of partij te kiezen e.d. nee, hoeft van mij ook niet zo.

 

Een soort van +1, 'Like' optie of iets dergelijks op posts zelf, zou wel leuk zijn. +1 zonder +1 te posten zeg maar. En dan wel kunnen zien van wie dus.

 

Zoekfunctie? Type het volgende in Google:

 

site:www.wietforum.nl gezelligheids roker

 

of deze in Google 'Images' search:

site:www.wietforum.nl kiloknaller

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naja meeste vinden karma dus niks.

 

Ik vind dat als iemand een half A4 met top info typt het wel lekker als ik diegene daar een soort van reps voor kan geven, maarja meningen kunnen verschillen

Share this post


Link to post
Share on other sites

En jullie moeten het ook niet zo serieus nemen dat karma want het is en blijft internet.

 

Maar stel iemand typt goede info kan je kiezen om te typen : goede info , maar dit brengt niet echt meerwaarde aan et topic.

Hier komt karma of dergelijke mij goed van pas, kan je een kort berichtje mee typen aan de persoon zelf.

 

 

Dus als je zegt Pokémon kaartjes voor adults neem je het te serieus, het is een tool meer niet...

Share this post


Link to post
Share on other sites
ook ik heb vele fora's gezien, met punten tot karma tot liefde tot etc etc...

voor mij hoeft het persoonlijk niet

 

Dat reputation/karma balkje en die dan opbouwen door grappig te zijn of partij te kiezen e.d. nee, hoeft van mij ook niet zo.

 

Een soort van +1, 'Like' optie of iets dergelijks op posts zelf, zou wel leuk zijn. +1 zonder +1 te posten zeg maar. En dan wel kunnen zien van wie dus.

 

Zoekfunctie? Type het volgende in Google:

 

site:www.wietforum.nl gezelligheids roker

 

of deze in Google 'Images' search:

site:www.wietforum.nl kiloknaller

 

ik weet dat google werkt maar het is natuurlijk wel omslachtig om op google te moeten gaan zoeken wat hier te vinden is, ze hadden een fijne zoekmachine die even buiten werking is, wacht wel tot die weer terug is want die werkte prima :P

 

@boefje : begrijp me niet verkeerd, ik vind het super dat je lekker je ideeen deelt met iedereen en dat je meedenkt (nogsteeds ;) ) om het forum steeds verder uit te breiden enzo.

mischien zijn er ook mensen die het idee wel heel leuk vinden :jump:

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Ik zit ook nog op andere fora (brei en origami forum bv) en daar hebben ze toch wel handige/leuke opties wat misschien wel wat voor hier is.

 

Dus als je zegt Pokémon kaartjes voor adults neem je het te serieus, het is een tool meer niet...

 

:P ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Bedoelde ermee te zeggen dat je met smileys ook al veel mee kan doen, dus goed onderwerp om niet te serieus te nemen want tis internet :P

Heb je trouwens ook een link van die brei forum, kan ik het doorgeven aan de dames van de breiwinkel. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je wilt zoeken naar iemand zijn posts of topics, probeer dan eens rechtermuisklik, werkt bij mij.

 

Ik heb wel nog een bug te melden: Archive (pm) messages lukt niet, krijg geen mail (adres klopt gewoon).

Share this post


Link to post
Share on other sites

ZOEKFUNCTIE.. ding heeft nog nooit naar behoren gewerkt, maar 't zou zo makkelijk zijn als ie werkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb wel nog een bug te melden: Archive (pm) messages lukt niet, krijg geen mail (adres klopt gewoon).

Klopt, hier hetzelfde...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op Partyflock hebben ze ook een leuke functie..

 

Daar zie je namelijk achter een topictitel een teken staan (>>) wat je meteen naar je laatste bericht brengt in dat topic!

Zo zie je dus snel dat je hem gelezen hebt, en kan je vanaf je laatste post verder lezen..

 

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zit op een forum voor liefhebbers van opgezette dieren, en potten met sterk water en foetussen enzo, en daar mag je wel mong**l zeggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...