Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

wietland

stoppen/afkicken van de wiet

Recommended Posts

Ik heb Zyban gebruikt om te stoppen met roken en kreeg er angstaanvallen van. En geloof me, met een plaat glas van 6x 3 meter in de kraan werd niemand vrolijk. Stoppen met die zooi is mijn advies.

 

Koop een hond en ga lopen met um.

 

Crow

 

P.s. Het stoppen met roken heb ik met het boek van Alan Carr gedaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iedere zogenaamde jointjes verslaafde die ik ken heeft gewoon last van de nicotine verslaving... Geef ze een sigaret en opeens gaat alles helemaal 100%

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier moet ik the-predator helemaal gelijk geven: toen ik een jaar of 8 geleden ben gestopt met cannabis te gebruiken ben ik gewoon meer tabak gaan roken, en heb hooguit 2 a 3 nachten wat slechter of anders geslapen. Na één week te zijn gestopt met cannabis dacht ik er nog amper aan.

Voor alle duidelijkheid: op het moment dat ik stopte met cannabis had ik toch al een jaar of tien cannabis gebruikt, wel niet alle dagen tijdens deze periode, maar toch best veel. Tabak is de grote boosdoener: zo klaar als een klontje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad ik dacht ook na 3 jaren blowen niet meer te kunnen stoppen.

Ik wou is even kijken hoe het was om te stoppen.

De 1e dag is zwaar kut, maar je moet gewoon vroeg naar bed gaan, lekker tv in bed kijken en je valt gewoon rustig in slaap ( ja echt waar ).

Heb daarna een week gestopt, en daarna weer begonnen ( omdat ik helemaal niet wou stoppen ).

 

Zoals al gezegd de 1e dagen zijn kut en saai, maar je bent er zo door heen.

Je moet het wel echt willen ( ik wou het nieteens stoppen maar toch lukte het makkelijk )

Share this post


Link to post
Share on other sites

En een nicotine verslaving kan nog lang nawerken in je hersenen.

 

gr, Zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...