Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

skunkmonster

Herijuana FEM

Recommended Posts

Hallo Mede WFérs!

 

er gaan veel verhalen te ronde over de Herijuana fem, zowel positief als negatief

 

gallery_9296_15932_492422.jpg

 

nu is het een veel voorkomend verschijnsel dat de herijuana banaantjes aan maakt in de laatste weken bloei

de herma trekjes zouden voor veel mensen genoeg reden zijn om hem niet meer in de fem versie te gaan growen

 

de kwekers klagen over een instabiel soortje

en sannie zegt op zijn beurt dat het niet aan het zaad ligt maar aan de growers

(wat ik in andere verslagen moet lezen)

 

Dus, gaan we het gewoon zelf testen!

 

oftewel.. gewoon op de normale manier met veel liefde de plantjes verzorgen en maar hopen op Geen banaantjes

 

 

 

 

dus bij deze stel ik aan jullie voor:

 

herijuana nr 1 (ging wat eerder op 12/12)

gallery_9296_15932_1100154.jpg

gallery_9296_15932_62923.jpg

 

herijuana nr 2 (getopt)

gallery_9296_15932_899943.jpg

herijuana nr 3(getopt)

gallery_9296_15932_712046.jpg

herijuana nr 4(getopt)

gallery_9296_15932_1008808.jpg

herijuana nr 5

gallery_9296_15932_877943.jpg

 

 

Setup:

 

Dr90 400w adjustawing (met heat speader)

480m3 g-tools met thermo max/min toerental

250m3 actieve inlaat

7,5 ltr potjes

 

Max Temp: 29.9

Min Temp: 20.7

 

Max LV: 55%

Min LV: 32%

 

Voeding Bac bloei & Pk

 

Hergebruikte aarde aangevuld met verse aarde dolomiet+azomite en kleinbeetje bio korrel

 

 

gallery_9296_15932_1718369.jpg

 

gallery_9296_15932_1438233.jpg

 

Wish me Luck!

 

Greetz Skunkmosnter

:wOOt

Edited by skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die zijn best gestrekt zo te zien? :wOOt

 

Vind het een interessant soortje dus ik ga je volgien.

 

Groet,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahah ja donnie die opmerking had ik wel verwacht! alleen niet zo snel :lol:

 

(dat het 3vingerig blad je nog neit was opgevallen :lol: )

 

misschien had je daar een kleinbeetje uit op kunnen maken dat ze in het begin niet zo heel erg naar hun zin hebben gehad

 

ze stonden inderdaad te lang op kleine potjes onder een goedkooptie tl (omdat de bloei van vorige ronde iets uitliep)

 

toen ze de tent in gingen heb ik de lamp boven in gehangen vanwege de tempratuur, ik had toen nog geen actieve inlaat

 

beetje strek is misschien cosmetisch niet het meest ideaal

maar beetje luchtigheid in mn gewas kan ik goed gebruiken

 

dit in tegenstelling tot mn vorige rondes waarbij de boel vaak zo compact en vol staat dat er bijna geen lucht-flow meer van onder de planten door komt

 

dus in combi met de warmte komt de strek eigenlijk wel goed uit vanwege de openheid en de luchtverplaatsing :lol:

 

mooi is anders!!

 

Greetzz

 

Skunkmonster

:wOOt

Edited by skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey man,

 

Het is ook niet negatief bedoeld, blad was me opgevallen (wil niet teveel ''zeuren'') :wOOt - ik had al zo'n vermoeden dat ze niet onder optimale omstandigheden hadden gestaan. Die herijuana 1 is wel een leuke plant met een mooie hoofdtop.

 

Groet,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga deze volgen.

Vorige draai had ik 3 soorten staan en de lemonskunk maakte als enige enkele banaantjes in de hoofdtop, De rest had nergens last van.

Buitne had ik er ook wat staan en had 2 pheno's lemon en die hadden nergens last van.

 

Mijn vermoeden is dat sommige soorten minder tegen stress kunnen en daarom banaantjes gaan maken.

 

Als de soort een beetje heel erg gevoelig is en de kweker doet iets niet goed en je krijgt wat banaantjes, wiens fout is het dan? Ik ben geneigd om Sannie gelijk te geven, gebaseerd op mijn ervaring.

 

Anyway ik hoop dat jij straks je bananen bij je groenteboer moet halen en niet uit je eigen kast :wOOt

Groeten

Mrweed

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee je moet vooral zeuren doe ik namelijk ook altijd!! :lol:

 

door op elkaar te zeiken steken we meestal wel een hoop van elkaar op!!

 

je bent welkom hoor kerel!

leuk dat je gaat volgen

 

 

 

Thnx Mr weed!!! ik vind ook dat je pas kan oordelen als je het zelf heb geprobeerd

 

bananen happen doen we liever bij de Bananen-Bar!

 

gallery_9296_15892_130119.jpg

 

BANAAN:

 

en banaan is een langwerpige, licht gebogen vrucht, die afkomstig is van de bananenplant. In Suriname spreekt men van bacove als het om de vrucht gaat die rechtstreeks uit de schil gegeten kan worden en van banaan als het om groene bakbananen gaat. In Indische gerechten wordt de banaan meestal pisang genoemd, het Maleise woord voor de vrucht. Ook in het Afrikaans kent men dat woord, maar dan gespeld als piesang.

Een bananenplant of bananenboom is in werkelijkheid een kruid, 's werelds grootste kruid (kruidachtige). Volgens de tuinbouwkundige definitie wordt de banaan echter tot de groenten gerekend. Volgens de culinaire definitie is het echter een vrucht, omdat de banaan als nagerecht dan wel als tussendoortje wordt gegeten.

 

:wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol ja echtwel. Heerlijk een bananensplit maken en slagroom achteraf. :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

alleen hoop je dan Geen Hermafrodiet met bananen tegen te komen in de bananen-bar :lol:

 

dan toch liever in mn tent :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die nr1 is werkelijk prachtig :wOOt .

Share this post


Link to post
Share on other sites

nr 1 is zeker een beauty!!!!

 

alleen hoop je dan Geen Hermafrodiet met bananen tegen te komen in de bananen-bar tongue.gif

 

dan toch liever in mn tent wink.gif

 

Had ik dit nou maar niet gezecht!

alsof ik meteen word gestraft:

 

ging net nog ff de boel checken en JAHOOR!!!

 

nr 3 & nr5 krijgen ballen!!

 

gallery_9296_15932_1026712.jpg

gallery_9296_15932_287933.jpg

gallery_9296_15932_519611.jpg

gallery_9296_15932_152061.jpg

 

 

mn tent is toch echt licht dicht, en mn timer staat toch echt op 12/12

 

 

 

:wOOt :lol:

 

denk dat dit een heel kort verslagje gaat worden!

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonde, wel mooie foto's verder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maatje yolo had daar ook last van,

Hij heeft ze weggehaald en de gehele rondenergens last van gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad had ik er last van maar heel goed plukken en gewoon door gegaan wel had de heribei er veel last van.

De heriuana eigenlijk weinig ballen/banaantjes wel oksel ballen maar die zijn niet erg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in dat geval kijk ik het nog heel even aan

 

pluk de baleltjes weg en hou goed in de gaten voor bananen

 

Edit: maar t kan geen toeval zijn toch? er is blijbaar gwn iets mis met de gefeminiseerde versie van de herijuana?

Edited by skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites
(dat het 3vingerig blad je nog neit was opgevallen :wOOt )

 

misschien had je daar een kleinbeetje uit op kunnen maken dat ze in het begin niet zo heel erg naar hun zin hebben gehad

 

ze stonden inderdaad te lang op kleine potjes onder een goedkooptie tl (omdat de bloei van vorige ronde iets uitliep)

 

toen ze de tent in gingen heb ik de lamp boven in gehangen vanwege de tempratuur, ik had toen nog geen actieve inlaat

 

 

dus in combi met de warmte komt de strek eigenlijk wel goed uit vanwege de openheid en de luchtverplaatsing :lol:

 

He skunkmonster

 

jammer van de ballen maar als je je post, zie mijn quote, leest dan was het eigenlijk wel te verwachten, te kleine potjes, 3 vingerig blad, lamp te hoog omdat het te warm was/is

 

genoeg om de plant flink te stressen, ik zou het inderdaad nog ff aankijken en de ballen verwijderen.

 

Nu nog een test zonder stress om te kijken of de ballen wegblijven

 

groet,

knakie

Edited by Knakie blind

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die heri kan niet tegen licht stress.

1 klein rood lampje van stekkerblok kan er al voor zorgen.

Zoals je zei waren ze in het begin al niet blij dit kan het gevolg zijn.

Die dingen gewoon afsnijden.

Zolang ze niet tussen je toppen groeien is er niks aan de hand.

Heb dat al een keer gehad met extrema zit ook herijuana in alles weggesneden en ronde af.

Super weed vanaf gehaald.

Share this post


Link to post
Share on other sites

blijft feit dat herijuana extreem gevoelig is

 

er meer mensen zijn die met de bijbehorende ballen/bananen te maken krijgen

 

en zoals eerder vermeld, vals licht (licht-stress) kan het niet zijn geweest

 

of ik moet het woordje licht-stress anders opvatten als jullie?

dat de lamp afstand herma's kan uitlokken is voor mij nieuw

(wel als je gaat kutten met het licht rigime)

 

inderdaad was het gedoemd om te mislukken ( al beweeren mensen dat een slechte start neit perse voor kutzooi hoeft te zorgen)

 

zoals mij ooit is verteld hoor je de moeder die je gaat feminiseren zodanig uit te selecteren dat je de "volste" vrouw gebruikt om zichzelf te bestuiven

om ditsoort gezeik met herma gevoeligheid uit te sluiten!?

 

spacekees heeft hier een heel uitgebreid stuk over geschreven op het forum, t verhaal over de X & Y Chromosomen

 

 

wat me wel opvalt, en appart is dat NR 1 Helemaal niks mankeerd

t zal inderdaad ook aan het soortje liggen, en aan mij!

 

ik kijk het nog ff een weekje aan, anders de boel leeg en opnieuw! :lol:

 

Edit: (geen slecht woord over sannie knutsel en motarebel, ik ben fan en wist dat ik dit kon verwachten :wOOt )

Edited by skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff de dames goed nagekeken, en de trosjes bananen ook al tussen de topjes weg moeten halen

 

gallery_9296_15932_122120.jpg

 

gallery_9296_15932_70377.jpg

 

t zijn er duidelijk maar 2 die er last van hebben

 

de oogst van de 2 dames:

 

gallery_9296_15932_17803.jpg

 

dit is de grootste boosdoener:

gallery_9296_15932_426931.jpg

 

 

gallery_9296_15932_60426.jpg

en deze 2 hebben tot nu toe nog nergens last van!!

Laten we Hopen dat het zo blijft!!! en er een zwakkere pheno in de heri zit en deze 2 dat niet zijn :wOOt

 

we gaan het mee maken

Share this post


Link to post
Share on other sites

We vertelden wat over de fem versie van heri.

Stress heb je hem wel gegeven toch?

Vandaar je blad.

Volgende keer reguliere heri :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo skunkmonster, was je stiekem alweer begonnen :lol:

 

Ik volg je zowiezo maat!

 

Wel gvd kut zeg fucking herma.

Ik wordt er echt misselijk van :lol: :wOOt

 

Een goeie ronde is je echt gegund kerel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miami Vriend! :lol:

 

haha aan in het eind van mn vorige topic had ik verteld dat ik deze eigenlijk weg zou gooien omdat de kans op herma te groot is

 

maar ach een echte planten friemelaar krijgt het niet over zn hart om zomaar een paar planten de plullenbak in te gooien!

 

tegen beter weten in toch het helespul onder 12/12 gezet en pluk nu letterlijk de vruchten (alleen de foute) Bananen!

 

ach voor de algemene kennis is het blijkbaar goed, zo drukken onze forum vrienden me wel weer met de neus op de feiten

 

its all a big learning curve :lol:

 

 

en jij stiekem toch aan het snoepen van je widdow (zaadjes er tussen uit plukkend?)

denk dat er bij jou ook weer een stekker in het stop contact moet worden gestoken? :lol:

of was je al bezig?

 

Greetz Skunkmonster

 

:wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wacht nog even om met je naar de bananenbar te gaan Met jouw geluk weet ik bijna wel zeker dat dat ook fout afloopt :wOOt

Hopen dat het bij enkele blijft en niet straks de heleboel onderzit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer van de ballen :wOOt

 

Waar je met de Herijuana zeker ballen krijgt is zo'n beetje alles wat je op ze hebt losgelaten en laat me raden?

BAC volgens schema gegeven?

 

Met deze 'foutjes' maakt het niet uit of je fem of reguliere uitvoering hebt, ze trekken dat niet zo goed al zijn het uit de hele IBL lijn (heb zo'n beetje alles wel gezien hier) maar 2 pheno's die het doen en die 2 van jou zijn prachtige voorbeelden.. vrouwtje maar groeit als een mannetje :lol:

Kun je ook nooit weten als kwekert maar Sannie kan dat ook nooit nabootsen dus wie er 'schuldig' is ligt in het midden, hopelijk kan het eruit gekweekt worden met de feedback die steeds meer loskomt.

 

Ik heb nog wel eens (flink doorgekruist hier met regulier IBL omdat altijd uitverkocht) een herma maar dat is nooit een echte Herman meer, eerder een verdwaald banaatje in een top helemaal op het eind.

 

Zit je net niet goed met je water en is er genoeg N in de pot dan strekt de Herijuana altijd behoorlijk tussen de internodes, het is mij nog niet gelukt om ze goed laag en compact te houden de afgelopen jaren, zelfs met een SCROG niet :lol:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx Lost Child voor de nuttige info ;)

misschien moet ik ooit in de toekomst maar eens een stabiel stekkie van jou los zien te peuteren :wOOt

en met een eerlijke start deze strain een 2e kans geven

 

ik moet je op alle punten gelijk geven behalve het vogende:

 

en laat me raden?

BAC volgens schema gegeven?

 

nee dat doe ik nooit, ik heb zelfs ook alleen de bloei en pk in huis omdat ik normaal met organische toevoegingen werk, icm een actief bodemleven

ik probeer ze dus naar behoefte te voeden en dit langzaam naar het einde de npk- verhoudingen te verschuiven door de bloei/pk te mengen

(al is dit met de "nieuwe" pk booster van bac lastig aangezien deze meer N bevat)

 

 

ik heb ook maar 2 of 3 leer gevoed naar behoefte, en ben niet boven 1 ml/ltr bloei uitgekomen.. dus uiterst laag

ze hebben tussendoor bacto gekregen en vers kraanwater

 

k heb ze zelfs nog een paar lieve woordjes toe gefluisterd

 

dit verslag is/was ook niet bedoeld om uit eindelijk een schuldige aan te wijzen :lol:

het vanmorgen eigenlijk de goeie hoop om deze over een week of 8 af te sluiten met: het is me gelukt!!

 

zeker dat het zo'n mythisch soortje begint te worden waar ze tot in de states over praten:

 

 

hoop dat ik ook ooit het legendarische soortje mag roken en erover mee kan praten :lol:

3.18 :lol:

 

 

geen paniek, andere opties zat!

 

over 2 weken word salaris weer gestort en kunnen we zo weer overnieuw met een ander soortje en verse organic ingredients inslaan!!

Edited by skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ mr weed:

haha

je hebt gelijk, niet verstandig :wOOt

voor je heet weet sta je een ge bodypaint'te banaan van een thaise ladyboy te happen :lol:

 

gallery_9296_15892_12670.jpg

Edited by skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...