Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
chipklako

auto miss te klein

Recommended Posts

hoi ik heb 3x royal dwarf op een balkon staan en zijn nu 3 weken oud, dit is de eerste keer dat ik iets groei.

 

En vraag me af of ze niet een beetje klein zijn aangezien ze in het begin niet lekker deden.

ik gebruik geen voeding maar wil wel bloeivoeding gaan gebruiken.

fotos komen eraan

Share this post


Link to post
Share on other sites

# 1

 

gallery_36771_15919_740401.jpg

 

 

# 2

 

gallery_36771_15919_510642.jpg

 

 

# 3

 

gallery_36771_15919_428715.jpg

 

 

 

 

OF gaat die volgens jullie wel lekker ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Royal dwarf, dat betekent toch koninklijke dwerg?

Vind je het dan gek dat die niet zo groot worden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat te nat misschien, in wat voor grond staan ze, die eerste foto ziet gewoon groen die aarde??

 

MIjne AF was nog kleiner op 4 weken, is nou 9 weken en een kleine 90cm eigenlijk recent niet meer gemeten

loopt wel los joh, door de genetica heb je toch weinig in de pap te brokken dus laat maar gaan, lekker vertroetelen, misschien wat voeding en supplementjes en dat komt wel goed.

Is nog jong en ze staan ruim dus ze zijn vast lekker aan het wortelen daaronder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet groot ok dat maakt mie niet zoveel uit maar het ging me meer om de aantal bladeren en vertakkingen die ze heeft het leek mij nog wat slapjes voor de derde week.

aangezien over het ontkiemen ook al bijna 8- 10 dagen ging terwijl ze op gunstige temp en vocht zaten.

 

sniper: ze hadden net water gekregen en die zwarte pot ziet wat groen vanwege die in het begin kleddernat heeft gestaan, dat is tevens ook de kleinste.

 

de grond is gewoon universele potgrond met niks erbij,

merk weet ik zo niet zou ik morgen even bekijken aangezien het bij mijn broer staat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan aan mij liggen maar ik zie een gele pot met een groen laagje :wOOt toch maar ff weghalen dat boven laagje en eventueel afdekken met hydrokorrels.

 

Nou en gewone potgrond dan zou ik toch maar eens aan voeding gaan denken nou want die plantjes gaan honger krijgen.

 

Klik hieronder eens op Snipers eerste, zul je zien dat mijne nog kleiner was in het begin, ik klooi ook maar wat aan met men eerste, maar het gaat er nou per dag weer beter uitzien.

Enne ik neem aan dat die Dwergjes van Royal Queen komen, op zich niks mis mee dus, wat voeding en liefde en dan schieten ze wel in gang hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de Caribben hier heb ik een vriend die 50gr pp van royal dwarf haalt dus jij moet ook kunnen.

:wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

en ff ietsjes minder water geven,

die eerste pot zijn algen die je boven op de aarde ziet. mischien voor als het regend een potporka inzetten ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
In de Caribben hier heb ik een vriend die 50gr pp van royal dwarf haalt dus jij moet ook kunnen.

:wOOt

 

daar hebben ze wel wat mee zon als hier :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De eerste x dat JIJ iets groeit? hoe groot ben je nu dan? hahahaha

 

Ik zie dat jij de plantjes alleen rond de stam water geeft, maar das niet OK! Je moet echt het hele aardoppervlak nat maken want anders blijft ie smal en word je plant heel lang. Je moet het zo zien, als jij een smalle doch lang plant hebt dan is het wortelgestel precies het zelfde smal en een hele diepe wortel groei. Dus als je nou eens het hele oppervlak nat maakt dan groeien je wortels ook breder uit en zul je zien dat ook de plant breder wordt. Het wortelgestel is het spiegelbeeld van je plant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat toch super

Share this post


Link to post
Share on other sites
+1 Thoeskweeker

 

Thanks GGTAF!

 

ps: Beter Groei en BLoeivoeding geven en na een week of 3 a 4 (ligt aan je soort) beginnen met bloei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sniper: Zal ik doen :wOOt

 

Grow Weed: wat is een potporka

 

 

 

Ik had alleen nog 1 vraagje over de voeding,

Ik gebruik dus op het moment geen voeding maar wil wel bloeivoeding alga van plagron gaan gebruiken heb ik dan verder nog wat nodig?

Share this post


Link to post
Share on other sites

een soort van regenjas voor je plantenbak :wOOt, zoek even op het forum staat helemaal uitgelegd hoe je ze moet maken.

op een gegeven moment groeien ze redelijk hard en voor je het weet heb je een stel mini kerstboompjes in je tuin staan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...