Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Superbrecht

Fulvinezuur kopen in Belgie?

Recommended Posts

Diamond nectar is Fulvine EN Humine zuren en nog wat in 1 en je geeft het 3wk totaal mee, laatste week groei en 1e week bloei.

 

Weet niet of organisch gaan op pito wel een slimme weg is?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk het ook niet lostchild.

Maar ts zou toch ghe triple pack nemen mineraal?

 

Wilde ook altijd ghe proberen maar werk nog steeds met bac :wOOt

Probeer meer met mijn aarde te spelen dan met voeding.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de triple pack, mineraal dus?

En bv. die Bio bloom, -Roots en -Protect en die Diamond Nectar zou geen goed idee zijn op mapito?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zowat elke wortelstimulator is bio, protect spuit je op blad dus niet meerekenen en de bloom..

1st een rondje met 3 flesjes, zul je erachter komen dat de paarse (micro) bomvol lekkers zit vd plantjes en de rest echt extra is (je hebt natuurlijk wel groene en roze ook nodig anders wordt 3 part niks).

 

Doe na 1e ronde de Bloom en je Fulvine zuur erbij en houdt de roots voor net gezette stekken of opgroeiende zaailingen, verder heb je het echt niet nodig, zit ook zwaar bio geurtje aan, heb het zelf ook voor stekken de Roots en pas de 2e keer Bloom gaan gebruiken merk je ook of je een dikkere top krijgt en dan de 3e ronde de Ripen erbij, alle ronden met ZELFDE soortje zodat je het helemaal in de vingers krijgt en (mogelijk) in jouw situtaie met 2/3 van schema toe kan of nog meer kunt geven omdat je water samen met de micro al heel veel dekt (geen ca/mg xtra nodig bijv. wat weer in groene flesje zit) :lol:

 

Heb 3 rondes zonder andere toevoegingen gedraaid met GHE 3 part en helemaal niks te klagen gehad, me rot gelachen met een max EC van 1.4 (0.24 water) en een totale uitgave van € 15 aan plantenvoeding voor 1 1/2 ronde met 8 planten onder 400W en volgens schema (blijven) geven met een schuin oog op de EC waarden, alleen de PH afstemmen was zat (en nog steeds) en daar is niks aan met het zakje PH- in poedervorm wat bij een Tripack zit :lol:

 

@nighthaunter

Als ik bio doe is het ook nog steeds BAC en dat gebeurt hier ook nog regelmatig, BAC is goed spul en ik haal super resultaten met alleen de basis en bio PK meegeven vanaf week 3-7. Nog niet zol lang geleden nog een rondje s5 en een super pheno Katastrofala gedaan, phoe hoor, wietje voor gevorderden :wOOt

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...