Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

miramar

Ontwaren van Belgisch natuurschoon

Recommended Posts

Hebben jullie t nu al over politie .? .....

 

Deze meeting sla ik over ...

 

Ug

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom?, omdat ik en sensi vragen een beetje voorzichtig te zijn met de precieze locatie?

 

Dat kan toch niet echt zo zijn UG?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil wel een microspotje aanleggen puur natuur... Wel druk! Wel goede viswater op weinig afstand. Geen meerval, sorry? Toch karper en roofvis... Zal er maar tussen de 1 en 3 auto's plaatsen, klaar eind juli! Bezoek van de spot? BBQ? Samen vissen?... Het zal wel ergens in West-Vlaanderen zijn...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bestemming blijft dan nog even vervaagd maar we kunnen hier wat mij betreft wel wat mogelijkheden neerzetten.

 

 

@ Casto, misschien blijf ik ook wel wat langer hangen. Vissen, das wel iets magisch ja. Maar wel de vissen voorzichtig terugzetten, of heel snel een klap op de kop en op de barbie. Ik fileer alles voor je zelfs snoek.

 

@ Beakie, wat heeft u met den ajuin vandaag?

 

@ UG, heej hallo. Zou leuk zijn als je ook komt.

 

@ Sensi, mij lijkt het wel leuk om wat van de omgeving te zien maar dat kan ook op een open plek met een verrekijker. Misschien doen we wel een wandeling voor de mensen die zin hebben en blijft de rest gezellig zitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben voor alles in!

 

Lange wandeltocht: check

Lekker hengeltje uitgooien: check

Chillen op mooie spot: check

 

In een natuurlijke omgeving ben ik op me best dus ik vind het helemaal top!

 

Miramar:

 

Zeker, karper gaat hier altijd terug, forelletje wil ik nog wel eens op de bbq gooien.

Snoek is niet zo lekker hier in de omgeving veel te zanderig, snoekbaars daarintegen mmmmmm.

 

Ik voel een wietforum survival bivak aankomen.

Tentjes opzetten, vissen voor eten, kampvuurtje, gitaartje, en als iedereen zijn joint weglegt, en zijn bek houd, alleen maar stilte en het geluid van het schaarse natuurtje :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm klinkt allemaal leuk en tof, maar een grote groep ergens samenbrengen en de "broesse" intrekken, hmmmm, kweet niet hoor.

T blijft Belgie niet waar, in R'dam onder de mast zitten smoken kraait geen kat naar maar of je dat hier moet doen. dan liever toch maar ergens een enkel uren durende minimeet dn een gans survival weekend. Als er iemand wil zeiken heb je het gedonder aan je been hoor.

En liever ook geen uren door een bos baggeren, samenhangen en een stuk beest grillen en doorspoelen met een biertje, altijd zin in. Als er dan wat water in de buurt is voor wat "wasserspiele" of een lijntje uit te gooien des te beter.

Weet wel niet hoe het zit met een visverlof voor niet Belgen, haal je over het algemeen boij de post (belgen) en die zijn zaterdag of zondag al niet open, en stropers zijn we niet he.

 

En UG wij Belgen zijn nou eenmaal zo paranoia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie het zo:

 

De plannen zoals ze in het begin waren zijn prima, een mooie plek waar we een wandeling kunnen maken door de natuur of een mooie plek om te chillen moet geen problemen geven.

Anders zoals in de eerste paar posts in limburg ivm overlast of iets dergelijks.

 

Als er dan een mooi watertje in de buurt is kan iedereen die wil aanhaken met zijn/haar hengeltjes om lekker te vissen.

Ik zelf ben een karperliefhebber dus zal dan snel een nachtje blijven zitten.

Uiteraard regel ik netjes mijn vergunningen en vis ik alleen in water waar het toegestaan is om te vissen en overnachten.

 

En ik weet een heleboel van dat soort mooie watertjes in nederland en heb zelfs veel inside waterinfo van de meeste waters.

Mirimar zegt in te zijn voor een vissessie en ik denk dat we wel meer mensen daarvoor kunnen optrommelen.

 

Een combi meeting zeg maar.

Dat bivak verhaal was natuurlijk sarcastisch want volgens mij mag je bijna nergens wildkamperen tegenwoordig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Belgie, nergens, en geen vuur maken, en ...... je mag er alleen wandelen en als het prive is zelfs dat niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een aantal vis uitjes gedaan in belgie, overnachten, bbq is nooit een probleem gebleken ook niet tijdens controle.

Edited by Casto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha op die manier, de wetten van belgie weet ik niet dit is puur uit ervaring.

2 controleurs die alleen om de vergunning vroegen, en de bbq moest wat meer richting water.

Oh en we moesten zorgen voor een emmer of fles water naast de bbq.

niks aan de hand maar kan natuurlijk ook net de goede controleurs te pakken hebben ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk man heb er zin in. Tis ook al bijna voorjaar, ownee eerst de winter , :huh:

 

 

 

"Don't worry bout a thing,

'Cause every little thing is gonna be all right.

Singin': "Don't worry about a thing,

'Cause every little thing gonna be all right!"

 

Rise up this mornin',

Smiled with the risin' sun,

Three little birds

Sit by my doorstep

Singin' sweet songs

Of melodies pure and true,

Sayin', ("This is my message to you-ou-ou:")

Singin': "Don't worry 'bout a thing,

'Cause every little thing is gonna be all right."

Singin': "Don't worry (don't worry) 'bout a thing,

'Cause every little thing is gonna be all right!"

 

Rise up this mornin',

Smiled with the risin' sun,

Three little birds

Sit by my doorstep

Singin' sweet songs

Of melodies pure and true,

Sayin', "This is my message to you-ou-ou:"

 

Singin': "Don't worry about a thing, worry about a thing, oh!

Every little thing is gonna be all right. Don't worry!"

Singin': "Don't worry about a thing" - I won't worry!

"'Cause every little is thing gonna be all right."

 

Singin': "Don't worry about a thing,

'Cause every little thing is gonna be all right" - I won't worry!

Singin': "Don't worry about a thing,

'Cause every little thing is gonna be all right."

Singin': "Don't worry about a thing, oh no!

'Cause every little thing is gonna be all right!

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn visvergunningen op naam of overdraagbaar?

 

@Miramar: Er zat hint van ajuin in de recente snowfruit, vandaar... Plus ik ben ook 'n beetje een ajuin!

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij zijn visvergunningen op naam maar je kan meerdere lijnen hebben, dag vergunning is ook mogelijk te kopen, bij de post inderdaad...

Share this post


Link to post
Share on other sites

heeft er iemand ook meerdere hengels?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er 4 maar vis maar met 2.

 

gallery_37862_16593_47058.jpg

 

Zullen we anders ook een vismeeting doen?

want in nederland weet ik heel veel mooie waters en ook de exacte regelgeving en dergelijke.

komen we ook niet voor onverwachte situaties te staan en voor meer mensen wat dichterbij huis.

uiteraard moet de meeting zoals bedacht was gewoon doorgaan natuurlijk :)

Edited by Casto

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke, ik heb er namelijk geen dus... :rolleyes:

 

vismeeting lijkt me ook leuk :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als er een vismeeting komt mag je met alle plezier spulletjes van me gebruiken miami!

Share this post


Link to post
Share on other sites

laat die vismeeting maar komen dan :verrygood

 

gallery_34690_16303_112.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om meervallen te graaien heb je enkel je hand en lef nodig hoor, die beesten kunnen ferm happen volgens wat ik op discovery zie :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoppa, twee voor de prijs van 1. Mag ik ook naar de vismeeting toe komen?

 

@ Baekie, het is natuurlijk ook iets prachtigs een ajuin. Ik begin het te begrijpen en zal het nog wel een ruiken of proeven denk ik. Want een lekker ajuin soep is beter als bijvoorbeeld spruiten soep. Nee dat is geen goede vergelijking excuus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol, Tuurlijk mag je dat, Miramar, je pm doos is vol denk ik.

 

Hebben we al een datum of locatie (ongeveer) voor de inmiddels al 2 meetings (Sla de vismeeting wel over), kan ik men agenda eens gaan bekijken, Kan maar om het andere weekend op uitstap, het ander is voor Miss/Ons gereserveerd.

Denk immers wel dat Miss geen zin heb om een dagje tussen de smokers te gaan zitten en we hebben nog steeds een winter tegoed dus nog wel ff tijd om te plannen

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 meetings perfect toch!

 

Ik zal een topic openen voor de vismeeting al moeten we wel even zo plannen dat het niet te dicht bij elkaar zit.

Dan kunnen mensen die zin hebben naar alletwee komen zoals ik zelf :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me wel leuk een meeting in de natuur :) maar de meeste zijn hier precies geneigd om er eerder een vis meeting van te maken :D

Vissen doe ik niet maar wil achteraf wel de vis fileren voor de BBQ :D

 

Sensi toevallig nog een plekkie vrij in je auto :D als je zou gaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...