Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

miramar

Ontwaren van Belgisch natuurschoon

Recommended Posts

als ik een auto had kwam ik je zo halen :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sensi fikst Baekie vervoer!

HIEP HIEP HAROE!

Edited by Baekelandt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het een beetje in de buurt van een center parcs is dan kom ik ook wel even wat lekkers meebrengen.

Wil samen met het vrouwtje richting limburg gaan komende zomer dus dan kan ik wel zo plannen dat het net lijkt of ik voor het vrouwtje die kant op ga ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar is een datum prikken dan ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijkt me een goed idee!

 

en een locatie ook best B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Strak plan,

 

Beginnen met een maand? Welke maand is mooi? Iets wanneer we een lekker sunnetje hebben en wat leuks kunnen vinden ontdekken. Mei?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja zoiets.... mei-juni

 

wat was eigenlijk de planning juist? want er word hier van bokrijk gesproken.... denk nu niet dat een goei plan is om met een groep smokers naar een familie/kinderpark te gaan... niet ? :rofl

 

die regio ben ik iig niet bekend

Share this post


Link to post
Share on other sites

In het voorjaar en vroege zomer is de Belgische natuur altijd op zen mooits vindt Snaaiper.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juni - juli is beter want begin april komt er een kleine casto hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bokrijk lijkt me ook geen goed plan. We moeten iets hebben waar de boomkikkers en de steenuilen je om de oren vliegen. Oud cultuurlandschap of oud boslandschap. Dat je echt een soort moet uitkijken waar je loopt want anders trap je een adder op zijn kop, zoiets.

 

Hier wat ik kon vinden:

 

Hechtel zat een dikke velduil vorige jaar rond die tijd, die is dagactief en zo groot als een deur.

Arboretum in Bokrijk lijkt me ook wel vet met allemaal verschillende bomen

Vallei vd zwarte beek kan je van alles verwachten veel libelle en dus water. libelle is weer mooi voor boomvalk

Mechelse Heide Owwwwwwhieee! Daar is echt van alles te zien. Ze hebben er zelfs een beschermd stuk speciaal om voor ons de flora en fauna op peil te behouden.

 

Als iemand nog iets wil toevoegen,.

 

Hoe gaan we dat trouwens doen met meelezers/ongenode gasten. Zal ik zorg dragen dat alles een beetje gestroomlijnd blijft. Misschien heeft iemand anders daar goede ideeën bij?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het begint hier al een beetje vorm te krijgen precies. Juni kunnen precies al veel mensen.

Als ik een voorkeur van data mag geven dan gaat het uit naar weekend van 7/8 juni of anders 21/22 juni.

Maakt niet uit zaterdag of zondag....zondag is wel nice natuurlijk om wa te chillen in de natuur (zaterdags meestal boodschappen enzo).

 

Miramar : lees nu pas je post. Ik ging ervan uit dat het een open meeting was.

Als je het op een openbare plaats doet moet dit toch lukken denk ik. Niet???

Edited by Tune

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun je niet aan een admin een gesloten subforum vragen waar je alleen kan komen op uitnodiging?

 

Verder eens met tune kwa datum.

Edited by Casto

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je iets mooi wilt zien moet je naar lac de la gileppe gaan....is echt de moeite, allemaal natuurgebied rond een héél groot meer....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo als we daar naartoe gaan neem ik me tentje mee ook.

 

 

Ja is een open meeting wat mij betreft. De exacte locatie en plek kan ook per PB. Wil ik wel organiseren.

Edited by miramar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet dat ik para ben ofzo maar als iemand meeleest en weet dat er zeg 25 man van dit forum ergens samenkomt is het snel geregeld als ze er een auto met blauwe petjes een kijkje laten nemen.

 

Edit: sex' n combi dan kom ik met de camper en neem ik mijn hengels mee :D

Edited by Casto

Share this post


Link to post
Share on other sites

En Baekie zorgt voor de Franse Cuisine

Ik maak 500 liter ajuinensoep met beschuiten met kaas zodat we allen zo hard "uit ons hol gaan ruffen" zodat zelfs de best getrainde speurhond geen dampje ruiken kan, buiten een half-verteerde ajuinenwalm! Houzaa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar weet nog andere plekjes ook hoor, het is een hobby van mij om op avontuur en ondtdekkingstocht te gaan :dj:

 

mensen die het voor hun hobby doen en enkele plantjes hebben zou ik me niet teveel zorgen maken...

Edited by Sex' n Combi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben voor alles in, als er een mooi viswater in de omgeving is blijf ik lekker een paar dagen hangen om te vissen.

 

Beakelandt: nee dank je dan worden we straks opgepakt voor het plannen van een chemische aanval ofzo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

op dat meer kan je niet vissen... zou ik ook niet doen... maar er zijn andere plekken waar meer mogelijk is, forel vissen in de ardennen bijvoobeeld....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Forel is te klein ik dacht bij die dam zit wel mooie meerval of karper.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in de geburen zal er ongetwijfeld wel iets zijn om te vissen, maar op dat meer zou ik het me niet risceren, natuurgebied staan dure boetes op... bij het wildkamperen is iets goed om te onthouden, bijna alle dennebossen in belgie zijn geen natuurgbied, omdat den aangeplant wordt om te kappen... en laat geen afval achter, als de boswachter je ontdekt en je houdt het proper heb je een goede kans dat je geen boete krijgt ;)

Edited by Sex' n Combi

Share this post


Link to post
Share on other sites

ardennen lijkt me idd leuk!

ergens naast een riviertje.....

 

ik neem de bbq mee ;)

 

maar is het de bedoeling om km's te gaan stappen?

want sensi zit met 2 kapotte heupjes, moet beetje zien dus.....

 

ik zou ook zeker niet hier zomaar alles openbaar gaan maken van locatie, blauwe petten kunnen ook meelezen!

beter locatie via pm houden of idd vragen om een gesloten forum te openen, lijkt me wel handig!

 

baekie: ajuinsoep :tu besef wel: in mijn auto word niet gescheten en geruft :) haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...