Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

miramar

Ontwaren van Belgisch natuurschoon

Recommended Posts

Zullen we deze meeting ergens eind april doen?

 

Mailbox geleegd thanxs.

 

Mooie hengelset Casto. Kunnen we binnenkort al een vismeeting of is het nog te koud? Het is zo zacht het weer. Ik ga weleens kijken bij een paar maten en die hebben als het regent een stek onder een brug waar bijna geen auto's komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me wel leuk een meeting in de natuur :) maar de meeste zijn hier precies geneigd om er eerder een vis meeting van te maken :D

Vissen doe ik niet maar wil achteraf wel de vis fileren voor de BBQ :D

 

Sensi toevallig nog een plekkie vrij in je auto :D als je zou gaan

 

voor u heb ik nog wel nog een plekje quick one ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voila is weer geregeld se :) merci Sensi :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi peoples....

Ik had mijn voorkeur van data al doorgegeven (zie pagina 2)...lukt dat voor de meeste of liever andere data?

7 of 8 Juni en 21 of 22 Juni.

Weet er iemand al een leuke stek? Vorig jaar aan de Maas wel super maar mag ook ergens anders zijn.

 

Vervoer kunnen we nadien wel regelen, ik heb nl ook nog plaats.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is een topic geopend voor de vismeeting ook, of bedoel je dat niet met stek Tune?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het was toch de bedoeling dat we hier een normale natuur meeting zouden doen?

En de vismeeting daar op aan passen?

 

Ik vind het idee van chillen in de vrije natuur een erg vet idee maar als er veel mensen op af komen ga ik mijn vis spullen niet meenemen, want dan is mijn auto vol en kan er eventueel niemand carpoolen vanuit noord-holland.

 

Dus het vissen bij deze meeting gewoon vergeten, en er een leuke meeting in de natuur met een eventuele wandeltrip van maken.

 

Ik pas me aan aan de rest dus datum maakt mij niet veel uit als het maar niet april gaat worden ivm kleine casto die geboren wordt dan :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neen, ik bedoel of we al een plek in gedachten hadden?

 

Ik denk dat het best is dat iemand die plek uitzoekt en nog even voor zich houd en via PM de week voor de meeting doorstuurt.

Dus wie is kandidaat om een plek te kiezen?

Stap 2 is datum vastpinnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wanneer zijn jullie uitgerekend? Midden april?

 

 

Edit: plek heb ik gevonden. Tis in belgisch limburg

Edited by miramar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tune:

 

Prima idee maar ik zou graag wel willen weten welke plek het gaat zijn want ik moet een hotel of iets dergelijks fixen want om met een dorre kop nog helemaal naar noord holland te cruisen zie ik niet zo zitten....

 

Miramar:

 

Begin april, maar kan het vrouwtje natuurlijk niet meteen alleen laten dus april valt af voor mij en vanaf juni kan ik wel een dagje weg vind ik zelf haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miramar...uitgerekend????

Ik ben niet zwanger....ik dacht dat Casto in blijde verwachting was :)

Ik had enkel een datum voorop gesteld omdat Casto ergens in April een baby verwacht.

 

Plek is al in orde....TOP! Ik zou zeggen hou deze effe stil.

 

Edit:

Casto...mss effe met Miramar mailen.

Edited by Tune

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha jullie gaan te snel hehe ik zal ff miramar pm sturen:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, dan wordt het juni is prima. In het weekend van 7 en 8 juni? Dit zonder tegenberichten van andere,.

 

De volgende mensen hebben laten weten het leuk te vinden maar ik zou graag een bevestiging van iedereen krijgen die mee wil. Iedereen die zich nog op wil geven kan dat ook nog doen natuurlijk. Als je in de lijst staat maar je wilt niet (excuus) dan haal ik je eruit. Als ik je vergeten ben (excuus) dan zet ik je er nog bij.

 

Sensi Life

Baekie

Miami

Casto

Grow Weed

The Quick 1

Tune

Sniper

 

Als je er nog niet bij staat laat het me weten aub.

 

Verder ga ik Gobru nog even vragen of hij nog steeds mee wil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super...ja Gobru zeker iets laten weten en misschien Urban Grower ook (toffe kerel) en Ganjaman (maat van Gobru).

Heb ze vorig jaar ontmoet en was een fun meeting.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor mij is het in orde als ik vervoer kan krijgen van Sensi of Tune :)

Zou geweldig zijn als Gobru er bij kan zijn en de Miss :tu ben ik al niet de enigste vrouw die aanwezig gaat zijn :D

Edited by the quick one

Share this post


Link to post
Share on other sites

Im in!

 

Check je pm even ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor mij is het in orde als ik vervoer kan krijgen van Sensi of Tune :)

Zou geweldig zijn als Gobru er bij kan zijn en de Miss :tu ben ik al niet de enigste vrouw die aanwezig gaat zijn :D

No problem TQ1 :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice ik ga er dus zeker al geraken :D of met Sensi of met Tune, geweldig :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snaaiper is normaal ook van de partij, moet tegen dan nog wel even zien hoe of wat en of Miss meegaat of ik met iemand meelift.

Ben aan het verbouwen en hang momenteel een beetje van de winter af hoever ik in Juni ga staan, dus das moeilijk te voorspellen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok is goed. Je kan natuurlijk zelf beslissen wanneer je bevestigt. Kan gewoon in dit topic dan lezen we het allemaal.

 

Miami heeft gezegd te komen. Bedankt voor de bevestiging Miami. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

normaal is sensi ook van de partij!

hangt alleen een beetje van dat gewandel af,

heb ik een goede dag kan ik gemakkelijk wat km's stappen,

heb ik een slechte dag blijf ik wel ergens aan een watertje hangen, wat dampen en knallen :)

blijven er hopelijk nog wel wat hangen dan....

 

wss met greenandgreener, thequickone, baekelandt, zei zullen zelf nog wel even bevestigen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier hetzelfde Sensi hangt van dag tot dag af of het wandelen erin zit of niet, vroeger met gemak ... km's nu helaas beperkt

We zien wel wat het word die dag :) gewoon hangen en genieten is ook al mooi mee genomen met een heerlijk zonnetje erbij :) en wat andere lekkere dingen

 

Word er trouwens iets voorzien, weet dat het nog ver weg is maar toch even vragen:

 

drank

food

stuff zeker :)

goed humeur moet je zeker bij hebben :P

 

mss een idee om een BBQ te doen of een picknick ofzo, zijn maar ideeën :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan blijf ik al ni alleen zitten :)

 

baekie ging 500liter ajuinsoep maken

ik heb een klein bbq om mee te nemen, hangt alleen beetje van locatie af of dat mogelijk is...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miramar, normaal kom ik zeker.

Af en toe moet Sniper toch eens gelucht worden en met de verbouwingen zal er dit jaar ook niet veel vakantie reizen in zitten, dus zijn daguitstapjes ook leuk vertier.

 

Tja drank en spijzen moeten ook voorzien worden maar als ieder wat meebrengt en we spreken wat af komt dat toch helemaal goed.

In juni zou het weer toch moeten meezitten dus mogelijk heden zat. Stuk stokbrood met een slaatje, kaasplankje, BBQ (heb 2 kleine BBQ's en je kunt in de action en andere winkel zo van die wegwerpdingen kopen). kippevleugels of ribbetjes zijn snel klaar en perfect fingerfood, hoeft niet veel of speciaal te zijn en ben je met een tientje de man klaar.

Ik heb nog wel enkele flessen appelcider die ik wil sponseren, flesje wijn of kratje bier is ook snel meegenomen.

Edited by Sniper78

Share this post


Link to post
Share on other sites

500 liter ajuinsoep :o damn dat gaat er meuren :D

 

Maar met die kleine BBQ's moet het wel te doen zijn indien het mag uiteraard en als het niet mag ook :D als er maar water in de buurt is komt het zeker in orde en zie ik geen problemen

 

Drank zeker voorzien en ook gewoon frisdranken voor mensen die geen alcohol mogen benuttigen :whistle:

 

Gaat helemaal in orde komen als iedereen een bijdrage levert :)

 

Koude aardappelsla kan ik gerust voor zorgen,als ik deze klaarmaak gegarandeerd dat ze op zijn :) al vele malen klaar gemaakt voor bij de BBQ en pot is altijd leeg en ineens afgewassen ook :D indien er interesse voor is

 

Mss kartonnen of plastieken borden voorzien of lekker vettig doen en uit het handje eten :D

 

Zijn maar ideeën, mss wat vroeg maar een jaar is tegenwoordig zo om, lijkt ver weg maar zal er sneller zijn dan je denkt

 

@ Sensi ik hou je dan wel gezelschap ;)

 

@ sniper hier komt ook een heel drukke periode aan,dus begrijp je best wel maar een dagje er tussen uit moet zeker kunnen,leven is niet alleen werken,maar ook genieten en ontspannen ;) , laad je je batterijen weer op om daarna er weer volle bak tegen aan te gaan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja die soep, moeten we nog iets van de brandweer inlichten of is dat niet nodig denken jullie? In verband met gasvorming enz.

 

 

Het lijkt me goed om aan ieder zijn behoefte te voldoen die dag. Ik neem een verrekijker mee dus hoef niet de ganse dag op stap. Kan ook een stoel neerplanten en dan wat observeren. Maar een wandeling ga ik wel maken die dag. Hoe lang? Hangt van de mensen af en de situatie aldaar.

 

@ Snaaip, kijk maar of je tijd hebt. Zou natuurlijk leuk zijn maar om je in allerlei bochten te wringen krijg je stress van. Het duurt nog even.

 

Wat we verder mee kunnen nemen is wat te eten en drinken inderdaad.

 

 

500 liter, hoop wel dat er voldoende knoflook excuus look in zit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...