Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Elmo2007

ms patient mag zelf wiet kweken

Recommended Posts

klink ook zo ...misschien omdat het zo is...

 

gewoon kweken en klep dicht houden :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als mijn vrouw angststoornis zou hebben, dan zou ik haar de stress van die paar plantje al helemaal niet aandoen, maar goed iedereen zijn eigen ding he

 

 

\gedverdemme

waar haal je de behoefte vandaan?

terechtwijzen?

Weinig verheffend, Gobru

Laat zo'n waarde oordeel voortaan lekker voor jezelf

tenzij het topic juist daar over gaat

of ik een ander pijn doe met mijn opmerking.

leven en laten leven was bij deze uitspraak een betere daad geweest.

majah ik weet nu in ieder geval hoe jij er over denkt

 

en juist dit is de reden geweest waarom ik naar de politie ben gestapt,

duh :wOOt

 

en informeer je dan zelf, als ik je vertel wat mij is verteld.

of zal ik je vertellen dat in de tijd dat ik wat te wild bezig was

er een melding tegen mij geweest is.

en dat er dus niets mee gedaan is, omdat er niet meer indicaties waren?

Owjah, niet van horen zeggen maar gelezen in mijn dossier.

 

gewoon kweken en klep dicht?

als je vind dat je wat te verbergen hebt, moet je dat zekers doen.,

je hebt er alle recht toe.

maar ontleen daar niet de foute conclusies aan, het is "slechts"1 van de meningen.

 

en vertel nu eens wat je ermee behaalt,

om anderen te ontmoedigen?

Share this post


Link to post
Share on other sites
terechtwijzen?

 

nee ik zeg je wat ik mijn vrouw niet zo aandoen in die omstandigheid, meer niet, verder ga ik er niet meer op in jij denkt op jou manier ik op de mijne.

 

ontmoedigen???..behoeden voor huisuitzetting of zo :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee een waarde oordeel vellen over een ander

en dan zo.n quasi opmerking er van maken.

er niet meer op ingaan?

kinderachtig, ik kan niet anders zeggen

een excuus was meer op zijn plaats geweest.

basta :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

excuus?!?!?... grapjas.

 

oordeel vellen , ik zeg 2 x dat IK dat mijn vrouw dat NIET zou aandoen ...maar ieder zijn ding zei ik...beter lezen..

Edited by gobru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beginschilder: De politie moet wel de openbare orde handhaven maar dat betekent niet dat altijd tot vervolging moet worden overgegaan.

Dus niet iedereen die niet netjes recht oversteekt moet vervolgd worden door de politie.

Hoewel het wel wordt gezien in de publieke perceptie als een falen van de kant de politie.

 

Binnen vrij beperkte grenzen heeft de politie enige beleidsvrijheid.

Als een agent besluit om een 70 jarige wildplasser, met een zwakke prostaat niet te vervolgen dan zullen zijn direct leidinggevenden hem dat niet aanrekenen.

Maar dan spreken we wel over een overtreding.

Als de zelfde agent echter een inbreker op heterdaad betrapt -hier is dus sprake van een misdrijf- dan kan hij niet anders dan handhavend optreden.

Een oogje dichtknijpen bij een overtreding is van geheel andere orde dan een oogje dichtknijpen bij een misdrijf.

Helaas werkt het in de praktijk vaak anders.

Een proces-verbaal uitschrijven voor een 70 jarige wildplasser is gemakkelijker dan een proces-verbaal uitschrijven voor een 30 jarige gespierde vent, vol met tattoos en vergezeld door twee uit de kluiten gewassen bouviers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gobru-

vertel nu eens op welke manier dat terzake doet in dit topic.

behalve dan je waarde oordeel geven over iets.

Wat draagt het bij aan het topic?

noem me 1 reden.

grapjasses

Share this post


Link to post
Share on other sites

jij krijgt antwoord op iets wat je zelf zegt...en dat bevalt je niet :wOOt :lol: omdat ik iets niet zou doen wat jij wel doet...is goed met jou!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou het niet veel zinvoller zijn een gezamenlijk standpunt uit te dragen?

 

Mijn vrouw scheet ook zeven kleuren stront als ik opperde voor de vakantie wat cannabis grensoverschrijdend te vervoeren.

Omwille van de lieve vrede deed ik dat dus niet.

Dat betekent evenwel niet dat mijn vrouw een kutwijf is.

In dit individuele geval congrueerde haar mening niet met de mijne.

Maar afwijkende standpunten tussen echtelieden behoeven toch geen voorwerp van discussie op dit forum te gaan vormen?

 

Laten we ons beperken tot het innemen van een gezamenlijk standpunt over de legalisering van cannabis.

Al de rest is franje, leidt tot negatieve energie, onderling gekissebis en daar is nog nooit iemand beter door geworden.

 

Een rechtsstaat is verantwoordelijk voor het welzijn en welbevinden van zijn onderdanen.

 

Dat kan zich bevinden op het gebied van huisvesting, medische verzorging en op tal van andere gebieden.

 

Maar laten we ons nu eens beperken tot het medisch of recreatief gebruik van cannabis.

 

Daar kan ik een heleboel vragen over stellen:

 

wat is er mis mee dat iemand recreatief een jointje rookt?

 

wat is er mis mee dat iemand -al dan niet terecht- denkt dat een jointje voor hem of haar een geneeskrachtige werking heeft?

 

is een huiszetting uit een huurwoning voor een huiskweekje van vijf planten gerechtvaardigd -met alle nare gevolgen van dien- voor de medebewoners, heeft dat iets van doen met harm reduction of is zo'n maatregel geënt op repercussie?

 

is het dichttimmeren van een eigen woning op grond van artikel 13b van de Opiumwet terecht onder het Bestuursrecht gebracht, terwijl dit toch een strafrechtartikel betreft?

 

Het zou me geenszins verbazen, dat aan de door mij aangedragen vragen nog vele andere zouden kunnen worden toegevoegd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je krijgt antwoord op een vraag, maar

jij vind het nodig om antwoord te geven op iets wat ikj zeg?

welke vraag stelde ik hierover?

EEN WAARDE OORDEEL DUS. ZOEK MAAR OP.

 

goed met mij?

zekers, prachtig weer.

wordt een kinderachtige discussie als je niet inhoudelijk kunt zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xtreme jij snapt het helemaal niet :wOOt :lol:

 

 

 

je krijgt antwoord op een vraag, maar

jij vind het nodig om antwoord te geven op iets wat ikj zeg?

 

ja dat heb je vaker op een forum, dan moet je dat allemaal niet schrijven als men vervolgens niet mag reageren!!

 

weer is zeker prachtig en daar geniet ik ook lekker van :lol: :lol: ;) :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja weetje, als een ander niet jouw mening deelt ga je pissedof reageren of zijn we negatief, ook een waardeoordeel, want ik ben realistisch en blijf erbij dat als het uiteindelijk bij de ovj terechtkomt hij bepaalt of er maatregelen genomen worden en niet de plaatselijke bromsnor die denkt afspraken met jouw te mogen maken.

 

Als jij dat echt geloofd ben je erg naief imho.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opstelten is een poppetje.

De mensen of wat daarvoor door moet gaan die het echt voor het zeggen hebben gaan niet vanzelf weg na een paar jaar.

Hoop is niet genoeg.

Ik denk dat we eerdaags met zij allen wat moeten doen net als in egypte voor het te laat is en onze vrijheden helemaal niks meer voorstellen.

We zijn er met zijn allen toch wel overeens dat dit politieke systeem niet werkt.

Het is een grote leugen en de leugenaars liegen elke keer harder.

En dan maar weer op een andere partij stemmen wat ook niet werkt.

 

Wakker worden dan maar?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Xtreme jij snapt het helemaal niet :wOOt :lol:

 

 

 

je krijgt antwoord op een vraag, maar

jij vind het nodig om antwoord te geven op iets wat ikj zeg?

 

ja dat heb je vaker op een forum, dan moet je dat allemaal niet schrijven als men vervolgens niet mag reageren!!

 

weer is zeker prachtig en daar geniet ik ook lekker van :lol: :lol: ;) :lol:

 

Natuurlijk snap ik er geen hout van. En weet je, daar ben ik nog blij over ook. Anders zou ik me immers moeten voegen naar jouw denkniveau. Naar ik vermoed, ben ik dat al op 14 jarige leeftijd overstegen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Man man hou toch eens op met jezelf boven iedereen verheven te voelen :wOOt

Je verziekt hier heel de sfeer

Edited by prutsertje

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey prutsertje,

welke mening?

het gaat erom dat Gobru enorme behoefte had om een waarde oordeel te vellen over iets

waar noch hij

nog het topic

enige baat bij had.

 

maar ook jij hebt behoefte om mij te van naief te noemen

terwijl je zelf niet goed leest

geen bromsnor

het regionale team.

 

majah.

ook alleen maar behoefte om stennis te trappen

en niet onderbouwend naar het topic toe te schrijven.

Het lijkt wel alsof je een pseudootje bent,

enne welke sfeer?

in dit topic? :wOOt :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weetje, jij gaat ook niet op argumenten in en velt ook waardeoordelen, maakt niet uit, maar verwijt dan niet een ander terwijl je het zelf ook doet.

 

Verder hoop ik voor je dat je het goed geregeld hebt, ik blijf er alleen bij dat je met de handhaver niks kan regelen, ja zoals jij het gedaan hebt, maar uiteindelijk beslist de handhaver niet wat er gebeurd.

Is dus alleen maar bedoeld om je wakker te houden, niks meer of minder, ik zou het een nepveiligheidsgevoel vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Natuurlijk snap ik er geen hout van.

 

precies doe je ook niet ,nu niet en nooit niet, jij begint over dingen waar helemaal niks over gezegd heeft...zal wel aan je leeftijd liggen dat je het niet meer zo snapt...

 

het gaat erom dat Gobru enorme behoefte had om een waarde oordeel te vellen over iets

waar noch hij

nog het topic

enige baat bij had.

 

 

oordeel, ik gaf mijn menig, nu lees eens een keer goed man......je vertel iets en wij mogen er niks op zeggen, dan vertel het niet weetje misschien beter dan krijg je ook geen mening van mensen wat je toch niet wilt horen omdat het niet in jou straatje past.....jij vertel zelf iets wat dus er niks mee te maken heeft ...

 

Weetje, jij gaat ook niet op argumenten in en velt ook waardeoordelen

 

precies maar dat wil hij niet zien

 

Het lijkt wel alsof je een pseudootje bent,

 

omdat hij niet jou mening deelt of wat... :wOOt :lol: :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

tjakkaaaaaa

Share this post


Link to post
Share on other sites

gezellig hier ....

ook van mij weten ze dat ik kweek .. voor mijn eigen gebruik ..

 

 

veroorzaak geen overlast , en er is niets aan de hand .. werd er gezegd ....

mocht zelfs m`n minitentje met lampen en filter houden ......

 

en ja... ik zit nog steeds in hetzelfde huurhuis ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er wordt met meerdere maten gemeten, fijn voor degeen die gedoogd worden. Maar ik heb teveel mensen meegemaakt die spontaan geheugenverlies hadden op het moment dat ze aan een mondeling akkoord herinnert werden.

En zolang de rechter EN de OvJ met een bek vol tanden staat als Doede vraagt hoe dat toch komt dat de coffeeshops bevoorraad kunnen worden, kunnen ze voor mij allemaal een langzame pijnlijke dood sterven zonder cannabis :lol:

 

Prettig weeeekend!!! :wOOt

 

Crow

Share this post


Link to post
Share on other sites

je mag de hele dag door blowen in een huurhuis .. kunnen ze niets aan doen ....

zaden zijn legaal verkrijgbaar in Nl .

het eind product is in speciale winkels te koop

 

maar owee als je een plantje op laat groeien... dan zou je ineens een crimineel zijn ...

 

nou dat dacht ik dus ff van niet ....

 

 

en de politie dus ook niet ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

In een bananen monarchie kan je alles verwachten van huisuitzetting van een heel gezin voor 2 planten in de tuin of in je huurhuis blijven zitten voor een klein binnenkweekje tot oproep aan een 16-jarige van DNA afstaan & bij niet opkomen dagen een arrestatiebevel tot gevolg, klik

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed even topic resumeren

 

ik laat de flamewar tussen weetje en Gobru voor wat het is, dat kan makkelijk in PM!

 

de uitspraak van Moorkag kan je geen rechten aan onttrekken. hooguit in het optimistische geval kan je zeggen dat jij ook in zo een situatie zit. en dat je wenst ook op die manier behandelt te worden.

 

een gedoog afspraak is mooi voor je, echter als ze binnen staan om de boel te ontruimen heb je geen poot om op te staan. tuurlijk je kan ze erop wijzen en misschien komt er een excuus, kwaad is al lang en breed geschied.

 

MMA en invallen, MMA is niet rechtsgeldig. punt. als ik ruzie heb met mijn buren en bel MMA vanwege een plantage staan ze niet opeens op de stoep voor ontruiming. staan ze dat wel dan maakt elke advocaat er gehakt van. kortom er moeten meer bewijzen zijn om de inval te rechtvaardigen. de melding kan namelijk vals zijn.

 

een bron als niburu kan per definitie niet serieus genomen worden... alleen de toon waarop het artikel geschreven is... walgelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xtreme

Natuurlijk snap ik er geen hout van. En weet je, daar ben ik nog blij over ook. Anders zou ik me immers moeten voegen naar jouw denkniveau. Naar ik vermoed, ben ik dat al op 14 jarige leeftijd overstegen.

 

Gobru

precies doe je ook niet ,nu niet en nooit niet, jij begint over dingen waar helemaal niks over gezegd heeft...zal wel aan je leeftijd liggen dat je het niet meer zo snapt...

 

Is dit nou echt nodig heren?

Of moet ik zeggen...kleuters.

 

Dit is een vorm van discriminatie en als het goed is (hint hint) is dat verboden op het forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...