Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

blowsterke

Rotterdam Meeting 2013, de Meeting der meetings

Recommended Posts

veel plezier gasten, ik kan helaas niet verschijnen vandaag.

volgende keer beter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was gezellig, ookal was ik er kort. Leuk iedereen weer gezien te hebben :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook ik vond het wel leuk om gezichten bij de namen te kunnen plaatsen....

Idd kort maar wel gezellig.

Chauffeur BUZZ zit nog op de stoel na te genieten van de brownie van GrowWeed

Zitten nu aan een lekkere Amnesia van ZZZjansen hehe ook n lekker wietje :verrygood

Tot de volgende meeting

Groetjes YOLO.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kort maar krachtig . heb net de kadotjes van polletje opgehangen

:verrygood

 

zeker leuk om de mensen weer eens te zien :D

 

heerlijk satetje op van wally ;)

tot de volgende keer :)

edit en de BRIL van whazzup niet vergeten :)

:)

Edited by Elmo2007

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou er genoeg animo zijn om in het voorjaar er weer eentje te organiseren?

 

Als dat zo is wil ik voorstellen om ergens einde april weer een rotjeknor meeting te doen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

let me get this right

 

jullie kunnen meetings openbaar plannen en daar komen geen agenten (of in burger) op af?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jawel die komen en worden gewoon lid :verrygood

 

Hoop dat jullie je vermaakt hebben daar bij die boom.

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoop dat jullie net zo veel lol hadden als ik bij de limburg meeting, helaas was deze even iets te ver voor me :verrygood

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

was een gezellige middag

brownie met 7 gram white widdow :D

gallery_34588_14207_2832377.jpg

 

...... kwamen nog wel ff langs gereden, maar gelukig zat elmo op het kleed :verrygood en de zak eronder :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) :D goede mrgn ,ben net ff bij gekomen van de MEETING,tjonge wat begon hij weer goed,kom ik met me maatje aan gelopen zit er een vietnameze famielie onder de boom, dacht eerst heeft zod zijn famielie meegenomen, :) maar nee de plek was bezet,dus toen maar ff rond gelopen,tot dat ik een bekende zag :verrygood whazzup zag ik lopen met de rest als aanhang ,kleedje neer gelegt,en toen begon het, WEED OLIE op een vloeitje en draaien maar.....tering daar wordt je wel stoned van ,toen kwam er een amnesiaatje langs,lag nog na te spacen van de olie :) maar goed daar ook aan gelurkt op naar de volgende cronocraine......tering nog zo hakerd!..op een gegeven moment kwam er een vaporizer voor bij na een paar haaltje ....ja !toen ging ik ff langzaaam van de wereld ..gauw de bbq aangestoken met hulp van elmo die het halve bos er op gooide maar een mooie vuurtje ,toen kwam buzz geloof ik ..ja ben de namen een beetje kwijt ...met een bord sate hupekee bbq vol en een rondje sate ,me maatje had knoflook garnalen meegenoen en die gingen ook rond... en als toeotje space brownie van grow weed ....en wat er toen gebeurde.....polletje had nog een zakje met tak waar iedereen vanaf mocht pukken...onze grote vrienden kwamen ook nog ff langs ,maar reden gelukkig door ,van de vaporizer komt nog een apart verslagje op het forum maar dat gaat samen met me miss, ;) heb een leuke bbq gehad een beetje kort,maar kwam ook door de fellezon die dag :) hoop mods gezie ouwe ketser,elmo ,whazzup,knutsel,leuk en growwweed top cakie ,met buzz recepten uitgewisseld voor de sate ...dus een top meeting ..wally zegt tot volgend jaar, maar dan een maandje eerder,iets meer zon kans

:)

 

dampende groet wallythc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was gezellig mannen, lekker wat gegeten en gerookt/gedampt met chille mensen, dat is altijd voor herhaling vatbaar :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Speciale vermelding voor het stukje Afghaan van polletje. Heb het onder de microscoop gehad en tering wat is dat zuiver en vet. Ik weet niet of iemand wel eens opium heeft gerookt maar daar kwam het dicht bij in de buurt, ik zou zweren dat het er naast heeft gelegen of meer... Ouderwets en TOP. Heb ik in jaren niet meer gerookt, brought back good memories :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je geen foto's van de miscropcoop-plaatjes? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol je denkt toch niet dat zo'n klein stukje een lang leven beschoren is hè

Share this post


Link to post
Share on other sites
growwweed top cakie ,

 

nou zeg ik het nog 1 keer, magic chocolate brownie :verrygood

 

maar ja die idd best lekker al zeg ik het zelf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben stik jaloers heej.

 

 

En ik ben ook jaloers op vele van jullie die zo heerlijk lekker een hok vol hebben staan. Supers, geniet mensen!

Edited by miramar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met rooie koontjes mijn excuses voor het niet vroegtijdig vermelden dat ik niet kon komen

 

Vervelend weekend laten we het daar op houden

 

Baal enorm :verrygood

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...