Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
GanjaSmuggling

Royal Dane de bloei in?

Recommended Posts

hier mijn dilemma...

 

mijn laatste 35 plantjes die ik nog in rootrainers heb staan moeten vanavond nog weg bij de gene waar ze in de tuin staan.

 

nou wil ik ze nogal noodgedwongen bij mij in de woonkamer zetten. (appartement, zonder balkon) waar ze nou ook nog het blok aan het schilderen zijn. nou staan er grote steigers langs het blok heen met groot zeil dat de schilders droog kunnen werken.

 

nou is mijn vraag. 23 ervan zijn royal dane. heb gelezen dat die erg licht gevoelig zijn en snel in de bloei kunnen schieten. en met dat zeil erom heen is het vrij donker in mijn huis.

 

nou ben ik pas bij de 4e internode maar vraag me af of ik ze niet ergens in de buurt zal weg zetten, zodat ik ze morgen na het werk op kan halen en vrijdag morgen vroeg naar de spot kan brengen.

 

vaag verhaal maar twijfel er toch over

 

de laatste zaailingen samen. dit was 19 juni.

gallery_34377_15886_57431.jpg

 

ga er van uit dat dit in de guerilla sectie hoort, aangezien de plantjes voor guerilla zijn.

 

 

Ganja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik jou was zou ik ze tijdelijk even wegzetten, of meteen naar je spot brengen.Je hebt dan ook geen gezeur dat ze gaan strekken of gaan stressen omdat ze te weinig licht krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb vorig jaar ook zo iets dergelijks meegemaakt.

 

Heb ze toen 2-3 dagen in de kattebak van de auto gehad en dat was helemaal

geen probleem voor ze.

 

Succes ermee!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ze gister achter de garage van mijn overbuurman gezet, vanmorgen voor het werk heb ik ze op de spot neergezet. beetje korrels er om heen en op naar het werk.

 

morgen vroeg gaan ze de grond in.

 

bedankt voor de hulp.

 

Ganja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...